Dat is ook wel vrij logisch aangezien dat forum grotendeels gebaseerd is op een paranoïde wantrouwen jegens onder andere de overheid.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het Ron Paul-topic liep wel lang goed in BNW bedenk ik me nu.
Die kan je ook proberen duidelijk te maken dat ze hun tong binnenboord moeten houden maar dat gaat ook niet lukken.quote:
Klopt hoor, die overlap is niet meer dan logischquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook wel vrij logisch aangezien dat forum grotendeels gebaseerd is op een paranoïde wantrouwen jegens onder andere de overheid.
Nee, ben anderhalf uur te vroeg. Eerst hapje eten op dat Arenaplein.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef Tem het volgende:
B_A zit al met een kussentje op de stoel in zijn handjes te klappen bij de trailers in de bioscoop.
Gezellig daar altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ben anderhalf uur te vroeg. Eerst hapje eten op dat Arenaplein.
Gezellig!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toplocatie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die geeft het begrip sfeerloos een hele nieuwe dimensie.quote:
Je bent niet van het fingerfood?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik had achtetaf gezien beter in de Indische buurt wat kunnen gaan happen.
Ricard is de drank voor mij met dit weerquote:
Vage blaadjes sla ernaast.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb teryaki met patatjes besteld. Hehe.
Als jij de persoon bent zoals op de foto, ben je een naar mannetje gezien die rotkop. Een beetje een soort 3-voud.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ook dat mag. Als dat je keuze is dan moet je zo leven. Ga alleen niet vertellen hoe ik ben als je dat niet weet.
Hij lijkt er inderdaad op, maar zijn dochter ziet er lief uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij de persoon bent zoals op de foto, ben je een naar mannetje gezien die rotkop. Een beetje een soort 3-voud.
Ik drink gewoon ijskoude Bavaria's.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ricard is de drank voor mij met dit weer
(bier met ijsblokjes doet 't m toch net niet)
Jammer dat P_T door de controle is geslipt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij lijkt er inderdaad op, maar zijn dochter ziet er lief uit.
Twee sprietjes decoratiegras en een schijfje tomaat. Oh en wat in teryakisaus gedrenkte komkommerschijfjes. Meer groenvoer was er niet. Nouja. Patat is ook groente.quote:
Verkopen ze vaak bij kringloopwinkels voor 25 ct.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:51 schreef Friek_ het volgende:
Moet toch eens aan die Hoegaarden-glazen zien te komen. Zo'n ijskoude Hoegaarden is het perfecte zomerbier.
Gewoon ontvreemden in een of ander café.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:51 schreef Friek_ het volgende:
Moet toch eens aan die Hoegaarden-glazen zien te komen. Zo'n ijskoude Hoegaarden is het perfecte zomerbier.
Echt een streek die bij jou past.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon ontvreemden in een of ander café.
Dat is een optie, maar ook een beetje flauw.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon ontvreemden in een of ander café.
Nou ja, ze kan maar klaar liggen, toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:43 schreef 99.999 het volgende:
Je bent dan bijna bang dat het arme meisje voorover valt.
Een andere optie is een bedelbrief aan de brouwer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar ook een beetje flauw.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn de onwaarschijnlijk grote borsten. Weet je niet dat dat moet in deze sc.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ie lekker op vakantie, zit ie naar meiden met Unoxmutsen te googelen
Zo dan maar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn de onwaarschijnlijk grote borsten. Weet je niet dat dat moet in deze sc.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |