Ja knul, dat roeptoeterden wij ook toen we zeventien waren. Verder heeft de discussie omtrent het libertarisme weinig van doen met een links rechts discussie. Het is meer een BNW ideologie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
Het is juist andersom. Als je op je 25ste niet links bent heb je geen hart, als je op je 50 niet rechts bent heb je geen verstand
Oh gewoon een willekeurige uitspraak van mijn kant dus.quote:
Dat mensen in vrijheid verbanden met elkaar aangaan is wellicht een idioot concept.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja knul, dat roeptoeterden wij ook toen we zeventien waren. Verder heeft de discussie omtrent het libertarisme weinig van doen met een links rechts discussie. Het is meer een BNW ideologie.
Niet echt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja knul, dat roeptoeterden wij ook toen we zeventien waren. Verder heeft de discussie omtrent het libertarisme weinig van doen met een links rechts discussie. Het is meer een BNW ideologie.
Arjan is Bas van der Vlies.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik gok 75, gezien z'n extreemrechtse standpunten.
Zelfs BNW'ers weten beter, bedoel je?quote:
Plagiaat! Dat heeft Churchill ooit gezegdquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
Het is juist andersom. Als je op je 25ste niet links bent heb je geen hart, als je op je 50 niet rechts bent heb je geen verstand
Hehe.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs BNW'ers weten beter, bedoel je?
Kabouter Plop 6: the sky is the limit.quote:
Is tribalwars toch niet zo geschift als we dachten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs BNW'ers weten beter, bedoel je?
Tribalwars lijkt me de zoon van Paper_Tiger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is tribalwars toch niet zo geschift als we dachten.
Het Ron Paul-topic liep wel lang goed in BNW bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Tribalwars lijkt me de zoon van Paper_Tiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |