quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn de onwaarschijnlijk grote borsten. Weet je niet dat dat moet in deze sc.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ie lekker op vakantie, zit ie naar meiden met Unoxmutsen te googelen
Zo dan maar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn de onwaarschijnlijk grote borsten. Weet je niet dat dat moet in deze sc.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij laat ook geen gelegenheid voorbijgaan hè.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is weer wat.
Het is dit, of tokkies met een Facebookpagina.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij laat ook geen gelegenheid voorbijgaan hè.
Damn. Ik moet maar eens een andere sc opzoeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is dit, of tokkies met een Facebookpagina.
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Damn. Ik moet maar eens een andere sc opzoeken.
Aww. Kijk. Ik weet niet wie dit is, maar dit vind ik wel een mooie vrouw:quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knappe meid
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ik gok Faith Hillquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Aww. Kijk. Ik weet niet wie dit is, maar dit vind ik wel een mooie vrouw:
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier geeft het cursief zijn van damn echt een soort extra lading.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Damn. Ik moet maar eens een andere sc opzoeken.
Wat een hackers zijn we toch, he?quote:
Lijkt wel wat op een magere Monique Smit.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op een magere Monique Smit.
Maar daar is het niet omquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geeft het cursief zijn van damn echt een soort extra lading.
Ja hè hè, stelletje snuggeren. Dat wist ik ook. Maar ik wist niet wie dat wás.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat een hackers zijn we toch, he?In een oogopslag de identiteit achterhaald.
Foei. Een klassieker niet kennen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op een magere Monique Smit.
Wist ik niet. Thanks voor het weetje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daar is het niet omOfficieel moeten we woorden in een andere taal in de eigen taalomgeving cursiveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |