Mijn kennis van country houdt op bij John Denver en Garth Brooks.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar bekende hits gehad.
Ik vind het vaak wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zie je in de praktijk maar weinig. Zelfs in de krant als ik me niet vergis.
Ook geen onaantrekkelijke dame.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef waht het volgende:
Een Monique Samuel voor dit topic:
[ afbeelding ]
Die is van het scharen en tuinbroeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef waht het volgende:
Een Monique Samuel voor dit topic:
[ afbeelding ]
Ohjee het topicniveau trekt NWSers aanquote:
Deze is wel vrij bekend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kennis van country houdt op bij John Denver en Garth Brooks.
Pas maar op, straks komt hij wiens naam niet genoemd zal worden weer langs met zijn cape.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ohjee het topicniveau trekt NWSers aan
Maar ook arrogant en neerbuigend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is van het scharen en tuinbroeken.
Het zegt me echt niets. Vind 't ook niet zo mooi.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze is wel vrij bekend.
Van de soundtrack van Pearl Harbor..
Baas!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet alleen ik ken alles al van Google maps Weet alles al zonder kaart te vinden..
Ik vind het knap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet alleen ik ken alles al van Google maps Weet alles al zonder kaart te vinden..
quote:In marokko had zijn kop eraf gegaan als straf.leuk zo'n artikel uit het wetnboek ban strafrecht.soms moet jewel voor eigen rechter spelen in dit verband VERZIEKTE K.T LAND .langzaam aan dood spuiten mooie marokaanse k.t junk ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |