Ze hebben geleerd van de Jom Kipoeroorlog.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze wisten dat moslims geen tegenwicht konden bieden omdat ze nu te zwak zijn.
Zo leren ze toch nog eens wat van moslims.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van de Jom Kipoeroorlog.
Bovendien is die kreet ook toepasbaar op het christendom.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze wisten dat moslims geen tegenwicht konden bieden omdat ze nu te zwak zijn.
Stiekem wil je ze lekker vasthouden hè?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ik dit toch moet horen van een man met tieten.
Voor het eerst sinds Copernicus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo leren ze toch nog eens wat van moslims.
He, ouwe vogelzoeker.quote:
Niets is ranziger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Stiekem wil je ze lekker vasthouden hè?
Dan zijn we beiden tevreden. Wat jij van mijn kop vindt is toch niet zo heel erg boeiend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:25 schreef betyar het volgende:
Maar goed, ik heb liever tieten die ik uiteraard gewoon weg kan trainen mocht ik daar behoefte aan hebben dan zo'n kop en gedachtegang als Paper_Pauper.
Het posten van babes heeft iets triests...quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het valt wel op dat jij geen babe hebt gepost...
Ik vind het wel grappig. Vooral dat iedereen voor die grote nepborsten gaatquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het posten van babes heeft iets triests...
Iedereen als in Friek_.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Vooral dat iedereen voor die grote nepborsten gaat
Je zou maar met zo'n kop rond moeten lopen. Hoe heb jij je in godsnaam kunnen voortplanten? Een vrouwtje uit Afrika, Azië of Caraïben gehaald?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan zijn we beiden tevreden. Wat jij van mijn kop vindt is toch niet zo heel erg boeiend.
Daar moet ik niets van hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zien vrouwen er helemaal niet uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een Hongaarse hoer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Je zou maar met zo'n kop rond moeten lopen. Hoe heb jij je in godsnaam kunnen voortplanten? Een vrouwtje uit Afrika, Azië of Caraïben gehaald?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het posten van babes heeft iets triests...
Steeds meer toch wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zo zien vrouwen er helemaal niet uit.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt nog geen Pizza Copernico vasthouden in je huidige toestand.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zal eens een Copernicus op je kanis meppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |