Na zdrowie! Dobry wieczór.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:57 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb ook best veel veldwerk vooraf gedaan. Het hotel vroeg of ik een plattegrond wilde hebben. Lachen met en met nee beantwoorden.
https://www.facebook.com/(...)49265&type=1&theaterquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar heb je dit fantastische citaat vandaan gehaald?
Ze lijkt op mijn broer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef waht het volgende:
Een Monique Samuel voor dit topic:
[ afbeelding ]
Polonaise met Hans van Baalen voorop.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Gordon is gewoon een prima muzikant. De VVD had tijdens hun avondje goede muziek in huis.
De anussen van die flikkers daar zullen inderdaad behoorlijk zijn gebruikt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Gordon is gewoon een prima muzikant. De VVD had tijdens hun avondje goede muziek in huis.
Maar de volgende dag is 'ie het weer vergeten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Modus het volgende:
DH weet nu al wat ie over 4 dagen, 22 uur, 51 minuten en 26 sec. zal eten.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar de volgende dag is 'ie het weer vergeten.
Na meerdere scheldpartijen, doodsbedreigingen en mededelingen dat de foto van Milen Y. verwijderd moet worden, "want anders...", via de comments onder de foto, zelf geplaatste dingen op de pagina en prive berichten, hebben de beheerders van deze pagina het volgende besluit genomen:quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)49265&type=1&theater
"Ons Land, Onze Regels", ...behalve als we het er niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)49265&type=1&theater
En dan ook nog eens pleiten voor de oog om oog rechtvaardigheid die we zo goed kennen uit dat gezellige Midden-Oosten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Ons Land, Onze Regels", ...behalve als we het er niet mee eens zijn.
Lief dagboek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Vandaag begon er trouwens weer eens een Christen het woord van God te verkondigen in de metro. Het was heel stil en hij begon ineens te heel hard te praten. Mensen schrokken zich dood man..
Moslims zijn altijd erger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Vandaag begon er trouwens weer eens een Christen het woord van God te verkondigen in de metro. Het was heel stil en hij begon ineens te heel hard te praten. Mensen schrokken zich dood man..
Christus te paard. Die schrijfsels van je zijn niet om aan te zien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dan ook nog eens pleiten voor de oog om oog rechtvaardigheid die we zo goed kennen uit dat gezellige Midden-Oosten.
Volgende keer keihard 'allahoe akbar' roepen in de metro, zal ze leren.quote:
Ze wisten dat moslims geen tegenwicht konden bieden omdat ze nu te zwak zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende keer keihard 'allahoe akbar' roepen in de metro, zal ze leren.
Dat ik dit toch moet horen van een man met tieten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij de persoon bent zoals op de foto, ben je een naar mannetje gezien die rotkop. Een beetje een soort 3-voud.
Ze hebben geleerd van de Jom Kipoeroorlog.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze wisten dat moslims geen tegenwicht konden bieden omdat ze nu te zwak zijn.
Zo leren ze toch nog eens wat van moslims.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van de Jom Kipoeroorlog.
Bovendien is die kreet ook toepasbaar op het christendom.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze wisten dat moslims geen tegenwicht konden bieden omdat ze nu te zwak zijn.
Stiekem wil je ze lekker vasthouden hè?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ik dit toch moet horen van een man met tieten.
Voor het eerst sinds Copernicus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo leren ze toch nog eens wat van moslims.
He, ouwe vogelzoeker.quote:
Niets is ranziger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Stiekem wil je ze lekker vasthouden hè?
Dan zijn we beiden tevreden. Wat jij van mijn kop vindt is toch niet zo heel erg boeiend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:25 schreef betyar het volgende:
Maar goed, ik heb liever tieten die ik uiteraard gewoon weg kan trainen mocht ik daar behoefte aan hebben dan zo'n kop en gedachtegang als Paper_Pauper.
Het posten van babes heeft iets triests...quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het valt wel op dat jij geen babe hebt gepost...
Ik vind het wel grappig. Vooral dat iedereen voor die grote nepborsten gaatquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het posten van babes heeft iets triests...
Iedereen als in Friek_.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Vooral dat iedereen voor die grote nepborsten gaat
Je zou maar met zo'n kop rond moeten lopen. Hoe heb jij je in godsnaam kunnen voortplanten? Een vrouwtje uit Afrika, Azië of Caraïben gehaald?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan zijn we beiden tevreden. Wat jij van mijn kop vindt is toch niet zo heel erg boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |