De nuance ontbreekt inderdaad.quote:
Dat mag ik doen zolang ik maar niet verwacht dat iemand de buurman gaat dwingen om voor dat biertje en die tuin te betalen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon gemakzucht? Met een ijskoud biertje in de tuin zitten terwijl je buurman naar zijn werk gaat?
Dit wordt te gek. Ik heb een TR ingediend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef betyar het volgende:
ei, bacon, tocsi, kaas, ham, drie hamburgers en sla.![]()
![]()
![]()
Absynt is niet lekker.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een absynt kamikaze.![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit wordt te gek. Ik heb een TR ingediend.
Oh, maar dat is al weer een tijdje geleden. Ik word nogal droevig als ik mijn eigen postgeschiedenis doorneem.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat je dat hier destijds meldde en ik om de een of andere reden volstrekt irrelevante trivialiteiten altijd onthoud.
Hou je nou op! De winkels zijn dicht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanavond maar een pizza gegeten, zonder de stukken van de kinderen af te pakken.
De Tesco is hier 24/7 open.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou je nou op! De winkels zijn dicht.
Daar zal TitusPullo ongetwijfeld ook last van hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Oh, maar dat is al weer een tijdje geleden. Ik word nogal droevig als ik mijn eigen postgeschiedenis doorneem.
Ik woonde vroeger in de buurt van een tankstation dat 24 uur per dag geopend was. Soms ging ik om drie uur 's nachts een fles cola halen.quote:
Waratje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zal TitusPullo ongetwijfeld ook last van hebben.
Kan de ene Brabander de andere leiden?quote:
Dit belooft een prima inleiding te worden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kan de ene Brabander de andere leiden?
Naar een hermeneutiek van de hamburger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit belooft een prima inleiding te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |