Laat zien, dm is rechts bovenquote:
jij yuri levolution wie nog meer ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Valt me op dat er aardig wat turken hier zijn.
luister deze goeie turk beetje gavurquote:
goeie turkse sletjesquote:
Gewoon een patronquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga haar uithuwelijken aan een Mehmet.
Fixed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef Levolution het volgende:
Ik ga haar uithuwelijken verkopen aan een Mehmet.
Dit.quote:
quote:
Eerlijk, tis goed zo je mag gaanquote:
Is nederlander lan..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
WEER EEN TURK, IK WORD HELEMAAL PAARRRAAA HIER!@!@@#$
Ik ben geen Turkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ow, dan is het een ander met een u in zijn username.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben altijd voorbereid, ben alleeeeen bang dat ik mijn gains ga verliezen komende weken. Heb vandaag ook mijn nieuwe pot whey binnen maar ik twijfel of dat enigzins nut gaat hebbenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]onkruid vergaat niet
![]()
Zijn soberzo Wildersstemmers. Die hebben klappen nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok 100% NLquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat ben jij dan?
Nu we toch bezig zijn.
K ben g1 rasist k haat gewoon morokkersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zijn soberzo Wildersstemmers. Die hebben klappen nodig.
Ik maak me geen zorgen eigenlijk. Keihard IF'en en na de Ramadan IF doorzetten. Ik voel het vet nu al wegsmeltenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben altijd voorbereid, ben alleeeeen bang dat ik mijn gains ga verliezen komende weken. Heb vandaag ook mijn nieuwe pot whey binnen maar ik twijfel of dat enigzins nut gaat hebben
Jij dan?
Mijn ex is geboren in Irak en heeft op Wilders gestemdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die ene 7/10 van die rastafoto?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn ex is geboren in Irak en heeft op Wilders gestemd
kom vegten danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
K ben g1 rasist k haat gewoon morokkers
Serieus? Ben je al wat langer bezig met IF'en? Wat is jouw schema dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen eigenlijk. Keihard IF'en en na de Ramadan IF doorzetten. Ik voel het vet nu al wegsmelten
Wel foto's van je reet op internet pleuren maar niet even die Ramadan over kunnen slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen eigenlijk. Keihard IF'en en na de Ramadan IF doorzetten. Ik voel het vet nu al wegsmelten
Ik moet eerlijk gezeggen dat de PVV veel goede standpunten heeft. Ik zou er zo op stemmen als ze 1. niet telkens de rijken en de EU de schuld gaven van alles, 2. geen hekel hadden aan de islam en de daarmee geassocieerde volkeren en 3. zo doorgeslagen nationalistisch zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet met een eating window. Heb een aantal weken Eat Stop Eat gevolgd. Een a twee keer per week 24 niets eten maar wel gewoon water drinken. Het niet eten ben ik wel gewend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Serieus? Ben je al wat langer bezig met IF'en? Wat is jouw schema dan?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel foto's van je reet op internet pleuren maar niet even die Ramadan over kunnen slaan.
[ afbeelding ]
Ik las het in Yuri's stemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja klopt. Die punten ben ik het ook sowieso niet mee eens. En het zijn gewoon suffe populisten uiteindelijk. Wat iedereen denkt roepen zij en daarmee hopen ze stemmen te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezeggen dat de PVV veel goede standpunten heeft. Ik zou er zo op stemmen als ze 1. niet telkens de rijken en de EU de schuld gaven van alles, 2. geen hekel hadden aan de islam en de daarmee geassocieerde volkeren en 3. zo doorgeslagen nationalistisch zijn.
lol, zo uitdagend waren de foto's niet hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel foto's van je reet op internet pleuren maar niet even die Ramadan over kunnen slaan.
[ afbeelding ]
Ik mis die foto, lang niet gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die idd van die spiegelfoto met gayhand
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, zo uitdagend waren de foto's niet hoor.
Serieus, uit Irak?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]Held, gewoon leveren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even 7,5/10 van dat meisje gemaakt, alleen wenkbrauwen zijn iets te dun en boogachtig anders was het 8,5/10.This isn't even my final form.
Ja, haar vader en zusje zijn wel erg bruin, worden vaak aangezien voor Indiërs. Alleen zij heeft de lichte huid van haar moeder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Serieus, uit Irak?Zag er behoorlijk Nederlandsch uit. Of ik heb Alzheimer.
Ja idd, nu zijn ze niet zo dun meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Held, gewoon leveren ook
Even 7,5/10 van dat meisje gemaakt, alleen wenkbrauwen zijn iets te dun en boogachtig anders was het 8,5/10.
Ik gok dat Dima er wel overheen heeft gespoten andersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, zo uitdagend waren de foto's niet hoor.
Ik dacht dat ze hispanic ofzo was.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Serieus, uit Irak?Zag er behoorlijk Nederlandsch uit. Of ik heb Alzheimer.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Held, gewoon leveren ook
Even 7,5/10 van dat meisje gemaakt, alleen wenkbrauwen zijn iets te dun en boogachtig anders was het 8,5/10.
[..]Wat is dit Sap, ziet eruit als een normale meid. Wou zeker een verblijfsvergunning of ze lijdt aan borderline o.i.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach man. Ik dacht dat men hier wat opener was maar bijna alle mannen zijn 1 pot nat. Gatverdamme man. Ben weg hier.quote:
LOLquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach man. Ik dacht dat men hier wat opener warens maar bijna alle mannen zijn 1 pot nat. Gatverdamme man. Ben weg hier.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Haha ja ik val niet alleen op fatties.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dit Sap, ziet eruit als een normale meid. Wou zeker een verblijfsvergunning of ze lijdt aan borderline o.i.d.
[..]BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Damn je lichaam SapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.started from the bottom.. veel progressie gemaakt neem ik aan?
Nu zie ik dat ze Irakees is ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja ik val niet alleen op fatties.
Bonuspic met andere wenkbrauwen (en instagram)
[..]
Aaaaah...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja ik val niet alleen op fatties.
Bonuspic met andere wenkbrauwen (en instagram)
[..]
Haha jij had crush op haar hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaaaah...
Bedankt voor het crushen van mijn e-fantasie Sap
Die neuspiercingis ze ook gechipt?
Hahaha ja was wel zieke ecto idd, 68kg ofzo daar. Net in de gym gewogen en was 84.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn je lichaam Sapstarted from the bottom.. veel progressie gemaakt neem ik aan?
Hoelang zit hier tussen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ja was wel zieke ecto idd, 68kg ofzo daar. Net in de gym gewogen en was 84.
Ja gvd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha jij had crush op haar he
je crush is gecrushd
vind deze foto ook minder tbh
Nieuwe pic gaarne.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ja was wel zieke ecto idd, 68kg ofzo daar. Net in de gym gewogen en was 84.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meh, ik heb iemand hier nodig voor mijn voedingsschema!
Netjes!! Wat gaf bij jou de omslag?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wordt er vooral boos om ja. Net zoals sommige hier die dat deden bij Susteren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Netjes!! Wat gaf bij jou de omslag?
De broer van een vriendin van me had precies zo'n lijf en begon ineens op te scheppen dat ie naar de sportschool ging, wat deed ie? Fucking veel cardio en een paar van die laffe apparaatjes want hij wilde het vet bij zn buik weghebben. Ging toen geloof ik van 68kg naar 63kg godverdomme
Kan daar gewoon boos om worden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogen![]()
Heb wel een van rug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?![]()
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogen![]()
Heb wel een van rug:Strong roid abuse brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?If not now, then when.
[..]
Heb wel een van rug:Een vriendin die niet van latex is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?
Zat te denken aan een voedingsschema waarbij ik niet al te veel gains verlies. Maar geen idee of iemand hier daarmee ervaring heeft.quote:
[..]
Heb wel een van rug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?quote:
[..]
Heb wel een van rug:Wejo, kapotveel respect voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?![]()
Zie eerste regel OP.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Netjes!! Wat gaf bij jou de omslag?
De broer van een vriendin van me had precies zo'n lijf en begon ineens op te scheppen dat ie naar de sportschool ging, wat deed ie? Fucking veel cardio en een paar van die laffe apparaatjes want hij wilde het vet bij zn buik weghebben. Ging toen geloof ik van 68kg naar 63kg godverdomme
Kan daar gewoon boos om worden.
Eet genoeg, eet genoeg eiwitten en train hard, that's it, really.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zat te denken aan een voedingsschema waarbij ik niet al te veel gains verlies. Maar geen idee of iemand hier daarmee ervaring heeft.
[..]
Heb wel een van rug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?tip: een vriendin die het leuk vind om ze weg te krabben
![]()
Misschien iets van een ruwe scrub voor onder de douche?
Haha Etha heeft ook rugaidsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]tip: een vriendin die het leuk vind om ze weg te krabben
![]()
Mja, zo veel mogelijk eiwitten is zeker belangrijk. Train sowieso een uur voordat iftar begint en met de Maghrib breek ik mijn vasten met dadels en mijn shake, waarna ik daarna naar huis raas voor mijn avondmaaltijd. Tussendoor fruit. Met sahur kwark/brinta/muesli/havermout met whey, omelet en mintthee. Moet wel goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eet genoeg, eet genoeg eiwitten en train hard, that's it, really.
idd en hij zegt zelf altijd dat die smooth as fuck bbabyhuidje alles isquote:
Zink.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ja er was ook van die shit, weet niet meer precies. Een of andere supp die hielp toch?
Ik heb armaids, ook ongelofelijk irritant buiten de zomer wanneer ik minder gebruind ben. Vol met pukkels en vlekken.quote:
Dadels met shake, serieus godencombinatie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mja, zo veel mogelijk eiwitten is zeker belangrijk. Train sowieso een uur voordat iftar begint en met de Maghrib breek ik mijn vasten met dadels en mijn shake, waarna ik daarna naar huis raas voor mijn avondmaaltijd. Tussendoor fruit. Met sahur kwark/brinta/muesli/havermout met whey, omelet en mintthee. Moet wel goed te doen zijn.
Als ik jou was zou ik gewoon ziek veel mocrofood eten (bulk mode) en zorgen dat ik de eiwitten binnen krijg die ik nodig heb. Dat ramadam food.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mja, zo veel mogelijk eiwitten is zeker belangrijk. Train sowieso een uur voordat iftar begint en met de Maghrib breek ik mijn vasten met dadels en mijn shake, waarna ik daarna naar huis raas voor mijn avondmaaltijd. Tussendoor fruit. Met sahur kwark/brinta/muesli/havermout met whey, omelet en mintthee. Moet wel goed te doen zijn.
Gewoon zink man. Een gerespecteerd persoon zei eens dat je het sowieso beter apart kunt nemen in plaats van iets als ZMA. Weet zo 1-2-3 niet wie precies, maar er zat iets in ZMA wat niet echt heel goed was, zoiets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah gewoon ZMA dan? Of is puur zink beter.
Niks, nooit behoefte aan gehad (ook niet voor het trainen).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wat drinken jullie verder eigenlijk naast water / melk / shakes? Ik nam meestal wel melk bij ontbijt maar nu water. Dus nu zit ik op bijna 100% water.
Niks naast water bedoel je neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks, nooit behoefte aan gehad (ook niet voor het trainen).
All day err dayquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wat drinken jullie verder eigenlijk naast water / melk / shakes? Ik nam meestal wel melk bij ontbijt maar nu water. Dus nu zit ik op bijna 100% water.
Naast water, melk en whey.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks naast water bedoel je neem ik aan.
Ja oke, dacht even dat mijn serieuze vraag weer door jou verkwanseld werd.quote:
Waar haal je dat? Eens proberen.quote:
Kan je nagaan dat mijn shake van Cookies & Cream smaak is van de B&F-shop. Een heerlijke zoetige festijn bij de iftar en dan is het nog niet eens Suikerfeestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dadels met shake, serieus godencombinatie.
Deed ik vorig jaar in Turkije na het trainen. Ook walnoten erbij.
Okay maar ff potje zink halen dan morgen. Geen melk meer drinken helpt sowieso al wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon zink man. Een gerespecteerd persoon zei eens dat je het sowieso beter apart kunt nemen in plaats van iets als ZMA. Weet zo 1-2-3 niet wie precies, maar er zat iets in ZMA wat niet echt heel goed was, zoiets.
"melk"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef Levolution het volgende:
Komt volgens mij echt door melk, ik merk het zelf ook.
Ik wil juist cutten, maar met het vasten cut je waarschijnlijk meer dan alleen vet en dat is niet de bedoeling. Qua eiwitten komt het wel goed, zeker bij een Marokkaanse omeletquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon ziek veel mocrofood eten (bulk mode) en zorgen dat ik de eiwitten binnen krijg die ik nodig heb. Dat ramadam food.
[..]
Gewoon zink man. Een gerespecteerd persoon zei eens dat je het sowieso beter apart kunt nemen in plaats van iets als ZMA. Weet zo 1-2-3 niet wie precies, maar er zat iets in ZMA wat niet echt heel goed was, zoiets.
Ik zou mijn linkerbeen voor haar gevenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"melk"
[ afbeelding ]
Niemand hier is natty geef toe
Okay stiekem heb ik gewoon dbol kuurtje gedaan voor festivalseizoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"melk"
[ afbeelding ]
Die ene van afgelopen nacht waar we allemaal muziek gepost hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef CarbonC het volgende:
Wat is eigenlijk het snelheidsrecord van een heel topic volposten?
BS. Alleen niet combineren met calcium.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon ziek veel mocrofood eten (bulk mode) en zorgen dat ik de eiwitten binnen krijg die ik nodig heb. Dat ramadam food.
[..]
Ik zou mijn middelste been aan haar geven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou mijn linkerbeen voor haar geven
Hahahahah. Je piemel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou mijn middelste been aan haar geven.
AH man, AH. Shit is legendarisch. Aspartaamvrij, if you happen to give a fuck.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja oke, dacht even dat mijn serieuze vraag weer door jou verkwanseld werd.
[..]
Waar haal je dat? Eens proberen.
Deeltje 129; 60 minuten. Strong post - view ratio.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef CarbonC het volgende:
Is dat een variant op de spermaboterham?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wil juist cutten, maar met het vasten cut je waarschijnlijk meer dan alleen vet en dat is niet de bedoeling. Qua eiwitten komt het wel goed, zeker bij een Marokkaanse omelet.
Ff proberen dan. Deze boy staat altijd open voor nieuwe dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
AH man, AH. Shit is legendarisch. Aspartaamvrij, if you happen to give a fuck.
Even over die signatures en zo: daar zitten bugs in. Zo werken < en > niet. Heb dat jaren geleden al gemeld maar die pauper fok developers zijn te druk met geld tellen of zo. Bugs oplossen doen ze iig niet.quote:
jezus vriend wat een gedrochtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Pastapipos het volgende:
Binnenkort blaas ik in deze aesthetic waggie
Zit nu pas op m'n 7e les though
[ link | afbeelding ]
Nee, gewoon druk, die gasten zijn ook maar een kleine club, signatures hebben geen voorang.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even over die signatures en zo: daar zitten bugs in. Zo werken < en > niet. Heb dat jaren geleden al gemeld maar die pauper fok developers zijn te druk met geld tellen of zo. Bugs oplossen doen ze iig niet.
Ik denk dat het nog wel meevalt, behalve vocht. Het is gewoon IF, alleen dan zonder water. Zou mij er niet zo heel druk om maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wil juist cutten, maar met het vasten cut je waarschijnlijk meer dan alleen vet en dat is niet de bedoeling. Qua eiwitten komt het wel goed, zeker bij een Marokkaanse omelet.
Hmm, dat heb ik weleens gelezen ja. Ben nooit zo in ZMA gedoken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
BS. Alleen niet combineren met calcium.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je die bak nou nog niet verkocht? Die garage is een ideale plek voor een homegym. Verder:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Pastapipos het volgende:
Binnenkort blaas ik in deze aesthetic waggie
Zit nu pas op m'n 7e les though
[ link | afbeelding ]
Seto gok ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, gewoon druk, die gasten zijn ook maar een kleine club, signatures hebben geen voorang.
En van wie is dat nou weer een kloon?
"darum, vol = vol" @ 1:42quote:
Gelukkig ben jij het die hem afkraaktquote:
Huis van m'n opa en oma, inderdaad een snackbarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je die bak nou nog niet verkocht? Die garage is een ideale plek voor een homegym. Verder:
- zie ik daar een Sierra met dakdragers?
- woon je naast een snackbar oid?
en dan zeker expres met hamquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ramadan? Jammer dan! Ik pak lekker een boterham ghehehehe
Heb op mijn werk ook een aantal hoogopgeleide Marrokanen en die balen ook van hun pauperlandgenoten die het ook voor hun verpesten. Gelukkig stemmen ze nog niet PVV.quote:
lap tekst plus zijn eeuwige join zijn inner circlequote:I received this email about Ramadan last weekend. My reply below.
"Hi Mehdi, As you may or may not know that Ramadan is right around
the corner. In case you don't know, it's a month in which Muslims
have to fast from dawn till dusk. It is a common fact that fasting
can cause gains to slow down or result in no gains at all. So all
you can do is maintain. So I was wondering if you could write an
email about giving tips on maintaining muscle during Ramadan for
the Muslim members. Should we keep lifting heavy or should we work
our bodies according to our nutritional consumption? Since we might
be overworking, and overworking could lead to muscle loss. Sorry
for such a long email :p. looking forward to your reply. Cheers!"
Some guys seem to think I do Ramadan because of my arab name.
My dad is indeed Moroccan but my mom is Belgian.
And as I often joke, with mom being raised catholic and my dad
Muslim, I preferred not to choose side and be non-religious instead
(so not Buddhist either, regardless of my past mails about that
10 day vipassana meditation retreat I recently took).
Anyway, my point is that I know what Ramadan is, and I've been
doing Intermittent Fasting since three years, but I've never
actually done Ramadan myself as I'm not Muslim.
However, we have thousands of StrongLifts Inner Circle Members
from all over the world, from all kind of countries and religions,
with several of them being Muslim and thus lifting on Ramadan.
One of them, Ghazi J (31y, United Arab Emirates) started a thread
about Ramadan in May of this year (he did his research early lol).
It has LOTS of valuable tips from Members sharing how they have
gone about Ramadan in the past, or how they will this year.
This is why I keep stressing the importance of being part of a
community where you can get 24/7 advice from thousands of Members
who all train StrongLifts- style: you can get great tips FAST from
people who have or are walking in your shoes.
After all, I can't possibly cover every possible experience, as
much as I try to experiment with new things as you've noticed.
So I recommend you to join us and check that thread, it has all
the info you need (and you can ask more questions if you want).
As you know, I'm accepting new Members to my private online
community today. To join us, just go here:
http://strongliftsinnercircle.com/jointoday/
And I'll see you inside.
Don't make excuses.
Mehdi
De meeste Marokkanen hier zijn gewoon trashvolk uit de bergen die nog nooit een normale maatschappij hebben gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb op mijn werk ook een aantal hoogopgeleide Marrokanen en die balen ook van hun pauperlansgenoten die het ook voor hun verpesten. Gelukkig stemmen ze nog niet PVV.
Winters Bonequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"melk"
[ afbeelding ]
Onder een minuut.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef CarbonC het volgende:
okayquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Gemarineerde speklap van de BBQ.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
Baconjammer dat het zo vet is. Dat is het enige wat ik zou misschien als ik geen varkensvlees meer mocht eten, de rest is toch niet eens lekker
Sowieso alles wat gemarineerd is, komt lekker uit de BBQquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gemarineerde speklap van de BBQ.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Kippenpootjes gemarineerd in knoflook en citroen en dan op de BBQ.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Sowieso alles wat gemarineerd is, komt lekker uit de BBQ
Wij hebben zo'n steen bbq met kolen, maar eigenlijk moet je die Amerikaanse hebben met zo'n klep, dat is ideaal, of een elektrische/gas zodat je altijd kunt bbqen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
BBQ/grillen is echt de superieure vleesbereiding. Laatst een epische t-bone steak gebakken.
Elektrisch/gas vind ik wel anders dan kolen. Maar alsnog baas, gewoon een complete buitenkeuken, was van plan zoiets van de zomer zelf te gaan bouwen, dan wel gewoon op gas.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n steen bbq met kolen, maar eigenlijk moet je die Amerikaanse hebben met zo'n klep, dat is ideaal, of een elektrische/gas zodat je altijd kunt bbqen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
Baconjammer dat het zo vet is. Dat is het enige wat ik zou misschien als ik geen varkensvlees meer mocht eten, de rest is toch niet eens lekker
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb armaids, ook ongelofelijk irritant buiten de zomer wanneer ik minder gebruind ben. Vol met pukkels en vlekken.
[..]
Heb wel een van rug:Wat is dit mangz, puberteit 2.0? jullie moeten snel opdrogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
ik heb karpuz nu..quote:
Owwww zeg dan gewoon watermeloen, gekkie!quote:
Ben al bezig brah!quote:
Vicky!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Montelly het volgende:
Zit even te kijken, en ik dig deze chick steeds meer en meer![]()
[ afbeelding ]
would pound.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hallo wij worden in onze reeks lastig gevallen door wat mensen van Turkse komaf, kunnen we ze na jullie sturen?
Ojah, ze zijn dus Turks.
We zetten hem op de KOCADquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dima jij mag wel blijve, jij bent nog jong, jouw kunnuh we nog vorme!
Ja, joh beetje drop en bloembolle voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
We zetten hem op de KOCAD
(kilo of cheese a day)
the amount of makeup is too damn highquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Montelly het volgende:
Zit even te kijken, en ik dig deze chick steeds meer en meer![]()
[ afbeelding ]
alsof ik daar iets van merk tijdens doggyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
the amount of makeup is too damn high
idd, die mascara alleen al.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
the amount of makeup is too damn high
Ik ben iets jonger dan jou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dima jij mag wel blijve, jij bent nog jong, jouw kunnuh we nog vorme!
neuk dan gewoon een willekeurige plorkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
alsof ik daar iets van merk tijdens doggy
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
Kunnen we niet een afkomstenlijstje maken? En als het dan met 'T' begint moet je weg.
tepelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
Kunnen we niet een afkomstenlijstje maken? En als het dan met 'T' begint moet je weg.
Dit.quote:
Maat. Het zit je niet mee. Nieuwe regels. Als het land waar je vandaan komt in het Engels een kalkoen is dan moet je weg.quote:
Dit lijkt me een waterdicht concept.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Maat. Het zit je niet mee. Nieuwe regels. Als het land waar je vandaan komt in het Engels een kalkoen is dan moet je weg.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat. Het zit je niet mee. Nieuwe regels. Als het land waar je vandaan komt in het Engels een kalkoen is dan moet je weg.
Zeker goed met in je eigen zak steken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Mocht dit topic ooit in een vereniging uitmonden, ik wil wel penningmeester zijn.
$ goed met centjes $
Jij bent zeker een jood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Mocht dit topic ooit in een vereniging uitmonden, ik wil wel penningmeester zijn.
$ goed met centjes $
Als je ook buitenlander bent is die aantijging niet meer dan logischquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor aantijgingen.
[..]
HahahhaH Jahh
lol nieuwe kloon.quote:
Grieks heb ik vernomen. Ik rust mijn zaak, edelachtbarequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je ook buitenlander bent is die aantijging niet meer dan logisch
Onze centjes vertrouw ik wel toe aan een Griek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grieks heb ik vernomen. Ik rust mijn zaak, edelachtbare
Stop de perse! Dr. House is in dit topic!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Curlbrah het volgende:
Warm bij de gym..
[ afbeelding ]
Tevens een blessure oid aan die carpi ulnaris oid van die shoulder front raises met dumbells. (denk ik)
your gonna die and i want to know whyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stop de perse! Dr. House is in dit topic!
Je zult wel moeten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Onze centjes vertrouw ik wel toe aan een Griek.
Niet zonder een degelijke plan van het IMFquote:
van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet zonder een degelijke plan van het IMF
Vernieuwde hervormingen zijn gisteren 'goedgekeurd' door de Trojka, waarmee een nieuwe 'lening' van 6,8 miljard euro eigenlijk zo goed als rond is. Lening tussen haakjes omdat het maar de vraag is of je dat geleende geld ooit nog terugziet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet zonder een degelijke plan van het IMF
De gewone man wel ja. Niet het politieke uitschot (net zoals in Nederland).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk het wel. Ik denk dat de Grieken gewoon eerlijke mensen zijn met het hart op de juiste plek.
Ligt eraan. Van mijzelf kan ik zeggen dat ik een oprechte, eerlijke spontane jongeman ben. Mijn vader is echter een wrede tiran die de riem goed weet te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk het wel. Ik denk dat de Grieken gewoon eerlijke mensen zijn met het hart op de juiste plek.
Nou nou, kan dat niet anders? Kus je je moeder met die mond?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef Beach het volgende:
[..]
De gewone man wel ja. Niet het politieke uitschot (net zoals in Nederland).
houd je mond over mijn moeder jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nou nou, kan dat niet anders? Kus je je moeder met die mond?
Volgende keer gewoon zelf maken. Hier alvast een beginnetje:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip: kokosolie is gvd VLOEIBAAR in de zomer. Net een potje iets te hard opengetrokken, halve aanrecht onder de olie.
[ afbeelding ]
sry dat kan nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wil er weer uit. Ik weiger te werken in een vereniging met een vrouw aan het roer.
Kokosnoten zelf eet ik regelmatig... ik boor er een gat in en drink eerst al het vocht eruit. Daarna stop ik het in een plastic zak en sla het buiten op tegels in stukjes. Daarna het vlees van de stukjes lospellen met een mes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon zelf maken. Hier alvast een beginnetje:
nja je heb ook biologische in zon oranje bakkie dat is meer een soort vettige wax die is ook wel chillquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip: kokosolie is gvd VLOEIBAAR in de zomer. Net een potje iets te hard opengetrokken, halve aanrecht onder de olie.
[ afbeelding ]
Doe het bakje eens openquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja je heb ook biologische in zon oranje bakkie dat is meer een soort vettige wax die is ook wel chill
Had je toen niet zoiets van. Laat ik het maar uitsmeren over mijn lichaam?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Celsius*. Laten we het wel op niveau houden hier, stereo.
Nee, meer van: fuck, hoe ga ik dat van mijn voeten wassen zonder een oliespoor naar de badkamer achter te laten...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Had je toen niet zoiets van. Laat ik het maar uitsmeren over mijn lichaam?
too latequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zat te denken he. Ik post best vaak hier ensow. Je hebt tog van die fokstats waarin je kunt zien hoeveel mensen ergens posten qua subforum. Nu wil ik niet de geschiedenisboeken in als een onz-poster snapje? Tips iemand?
bruur, bedank me later maar..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een lekkere wijven allemaal, die brazilies!
http://www.dumpert.nl/med(...)aans_reedtfeest.html
Die in het roze, die wil ik!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
bruur, bedank me later maar..
http://www.hdclipsbr.com/
en zo zijn we weer 2 uur verderquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe kloptquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een lekkere wijven allemaal, die brazilies!
http://www.dumpert.nl/med(...)aans_reedtfeest.html
Maakt toch niet uit, als je het zat bent kom je weer naar Nederland om uitgezakte kontloze wijven te neuken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]goeden billen. Er zijn daar zo veel goede billies te zien dat het al gauw een beetje 'gewoon' wordt.
Whehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, als je het zat bent kom je weer naar Nederland om uitgezakte kontloze wijven te neuken.
mooimeid die roze.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die in het roze, die wil ik!
[ afbeelding ]
Ja en er is ook enorm veel cosmetische chirurgie en shemales.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]goeden billen. Er zijn daar zo veel goede billies te zien dat het al gauw een beetje 'gewoon' wordt.
Vrouwen die dood gaan tijdens de operatie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bijna al die vrouwen daar hebben implantaten man. Als je daar geen goeie kont hebt dan ben je een schande. Heb eens een docu gekeken waarin dat aan bod kwam. De kont is daar een statussymbool. Het is ook niks voor niks dat het daar ook zo vaak ontzettend misgaat.
Venezuela hebben ze allemaal boob implantsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bijna al die vrouwen daar hebben implantaten man. Als je daar geen goeie kont hebt dan ben je een schande. Heb eens een docu gekeken waarin dat aan bod kwam. De kont is daar een statussymbool. Het is ook niks voor niks dat het daar ook zo vaak ontzettend misgaat.
Sowieso wel beter dan de uitgezakte konten van hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die implants voelen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso wel beter dan de uitgezakte konten van hier.
Bijna allemaal is natuurlijk weer zwaar overdreven. Maar er zijn daar denk ik wel veel meer kontimplantaten dan in andere landen. Slechts een klein deel van de bevolking heeft uberhaupt het geld om zich dat te veroorloven. Maar als ze het hebben nemen ze eerder een kont dan bijv tieten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is jouw vriendin ervandoor gegaan met een uitgezakte kont of niet? Shit zit diep brahquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso wel beter dan de uitgezakte konten van hier.
Die billen zijn niet natty?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
moeten we die kennen?quote:
Ben gewoon een billenman.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij is jou vriendin ervandoor gegaan met een uitgezakte kont of niet? Shit zit diep brah
Komt zij weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bijna allemaal is natuurlijk weer zwaar overdreven. Maar er zijn daar denk ik wel veel meer kontimplantaten dan in andere landen. Slechts een klein deel van de bevolking heeft uberhaupt het geld om zich dat te veroorloven. Maar als ze het hebben nemen ze eerder een kont dan bijv tieten.
Lelijke/platte billen kan echt niet idd.
Staat er toch opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whehe klopt
Trouwens, hoe weet jij of jij echt kokosvet hebt of geraffineerd spul?
Bij mij staat er 100% coconut oil, maar goed, geraffineerde olie is ook 100% coconut oil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |