Nou nou, kan dat niet anders? Kus je je moeder met die mond?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef Beach het volgende:
[..]
De gewone man wel ja. Niet het politieke uitschot (net zoals in Nederland).
houd je mond over mijn moeder jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nou nou, kan dat niet anders? Kus je je moeder met die mond?
Volgende keer gewoon zelf maken. Hier alvast een beginnetje:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip: kokosolie is gvd VLOEIBAAR in de zomer. Net een potje iets te hard opengetrokken, halve aanrecht onder de olie.
[ afbeelding ]
sry dat kan nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wil er weer uit. Ik weiger te werken in een vereniging met een vrouw aan het roer.
Kokosnoten zelf eet ik regelmatig... ik boor er een gat in en drink eerst al het vocht eruit. Daarna stop ik het in een plastic zak en sla het buiten op tegels in stukjes. Daarna het vlees van de stukjes lospellen met een mes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon zelf maken. Hier alvast een beginnetje:
nja je heb ook biologische in zon oranje bakkie dat is meer een soort vettige wax die is ook wel chillquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip: kokosolie is gvd VLOEIBAAR in de zomer. Net een potje iets te hard opengetrokken, halve aanrecht onder de olie.
[ afbeelding ]
Doe het bakje eens openquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja je heb ook biologische in zon oranje bakkie dat is meer een soort vettige wax die is ook wel chill
Had je toen niet zoiets van. Laat ik het maar uitsmeren over mijn lichaam?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Celsius*. Laten we het wel op niveau houden hier, stereo.
Nee, meer van: fuck, hoe ga ik dat van mijn voeten wassen zonder een oliespoor naar de badkamer achter te laten...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Had je toen niet zoiets van. Laat ik het maar uitsmeren over mijn lichaam?
too latequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zat te denken he. Ik post best vaak hier ensow. Je hebt tog van die fokstats waarin je kunt zien hoeveel mensen ergens posten qua subforum. Nu wil ik niet de geschiedenisboeken in als een onz-poster snapje? Tips iemand?
bruur, bedank me later maar..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een lekkere wijven allemaal, die brazilies!
http://www.dumpert.nl/med(...)aans_reedtfeest.html
Die in het roze, die wil ik!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
bruur, bedank me later maar..
http://www.hdclipsbr.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |