quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat. Het zit je niet mee. Nieuwe regels. Als het land waar je vandaan komt in het Engels een kalkoen is dan moet je weg.
Zeker goed met in je eigen zak steken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Mocht dit topic ooit in een vereniging uitmonden, ik wil wel penningmeester zijn.
$ goed met centjes $
Jij bent zeker een jood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Mocht dit topic ooit in een vereniging uitmonden, ik wil wel penningmeester zijn.
$ goed met centjes $
Als je ook buitenlander bent is die aantijging niet meer dan logischquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor aantijgingen.
[..]
HahahhaH Jahh
lol nieuwe kloon.quote:
Grieks heb ik vernomen. Ik rust mijn zaak, edelachtbarequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je ook buitenlander bent is die aantijging niet meer dan logisch
Onze centjes vertrouw ik wel toe aan een Griek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grieks heb ik vernomen. Ik rust mijn zaak, edelachtbare
Stop de perse! Dr. House is in dit topic!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Curlbrah het volgende:
Warm bij de gym..
[ afbeelding ]
Tevens een blessure oid aan die carpi ulnaris oid van die shoulder front raises met dumbells. (denk ik)
your gonna die and i want to know whyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stop de perse! Dr. House is in dit topic!
Je zult wel moeten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Onze centjes vertrouw ik wel toe aan een Griek.
Niet zonder een degelijke plan van het IMFquote:
van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet zonder een degelijke plan van het IMF
Vernieuwde hervormingen zijn gisteren 'goedgekeurd' door de Trojka, waarmee een nieuwe 'lening' van 6,8 miljard euro eigenlijk zo goed als rond is. Lening tussen haakjes omdat het maar de vraag is of je dat geleende geld ooit nog terugziet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet zonder een degelijke plan van het IMF
De gewone man wel ja. Niet het politieke uitschot (net zoals in Nederland).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk het wel. Ik denk dat de Grieken gewoon eerlijke mensen zijn met het hart op de juiste plek.
Ligt eraan. Van mijzelf kan ik zeggen dat ik een oprechte, eerlijke spontane jongeman ben. Mijn vader is echter een wrede tiran die de riem goed weet te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk het wel. Ik denk dat de Grieken gewoon eerlijke mensen zijn met het hart op de juiste plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |