quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
Kunnen we niet een afkomstenlijstje maken? En als het dan met 'T' begint moet je weg.
tepelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
Kunnen we niet een afkomstenlijstje maken? En als het dan met 'T' begint moet je weg.
Dit.quote:
Maat. Het zit je niet mee. Nieuwe regels. Als het land waar je vandaan komt in het Engels een kalkoen is dan moet je weg.quote:
Dit lijkt me een waterdicht concept.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Maat. Het zit je niet mee. Nieuwe regels. Als het land waar je vandaan komt in het Engels een kalkoen is dan moet je weg.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat. Het zit je niet mee. Nieuwe regels. Als het land waar je vandaan komt in het Engels een kalkoen is dan moet je weg.
Zeker goed met in je eigen zak steken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Mocht dit topic ooit in een vereniging uitmonden, ik wil wel penningmeester zijn.
$ goed met centjes $
Jij bent zeker een jood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Mocht dit topic ooit in een vereniging uitmonden, ik wil wel penningmeester zijn.
$ goed met centjes $
Als je ook buitenlander bent is die aantijging niet meer dan logischquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor aantijgingen.
[..]
HahahhaH Jahh
lol nieuwe kloon.quote:
Grieks heb ik vernomen. Ik rust mijn zaak, edelachtbarequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je ook buitenlander bent is die aantijging niet meer dan logisch
Onze centjes vertrouw ik wel toe aan een Griek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Grieks heb ik vernomen. Ik rust mijn zaak, edelachtbare
Stop de perse! Dr. House is in dit topic!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Curlbrah het volgende:
Warm bij de gym..
[ afbeelding ]
Tevens een blessure oid aan die carpi ulnaris oid van die shoulder front raises met dumbells. (denk ik)
your gonna die and i want to know whyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stop de perse! Dr. House is in dit topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |