Serieus? Ben je al wat langer bezig met IF'en? Wat is jouw schema dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen eigenlijk. Keihard IF'en en na de Ramadan IF doorzetten. Ik voel het vet nu al wegsmelten
Wel foto's van je reet op internet pleuren maar niet even die Ramadan over kunnen slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen eigenlijk. Keihard IF'en en na de Ramadan IF doorzetten. Ik voel het vet nu al wegsmelten
Ik moet eerlijk gezeggen dat de PVV veel goede standpunten heeft. Ik zou er zo op stemmen als ze 1. niet telkens de rijken en de EU de schuld gaven van alles, 2. geen hekel hadden aan de islam en de daarmee geassocieerde volkeren en 3. zo doorgeslagen nationalistisch zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn ex is geboren in Irak en heeft op Wilders gestemd
Niet met een eating window. Heb een aantal weken Eat Stop Eat gevolgd. Een a twee keer per week 24 niets eten maar wel gewoon water drinken. Het niet eten ben ik wel gewend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Serieus? Ben je al wat langer bezig met IF'en? Wat is jouw schema dan?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel foto's van je reet op internet pleuren maar niet even die Ramadan over kunnen slaan.
[ afbeelding ]
Ik las het in Yuri's stemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
WEER EEN TURK, IK WORD HELEMAAL PAARRRAAA HIER!@!@@#$
Ja klopt. Die punten ben ik het ook sowieso niet mee eens. En het zijn gewoon suffe populisten uiteindelijk. Wat iedereen denkt roepen zij en daarmee hopen ze stemmen te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezeggen dat de PVV veel goede standpunten heeft. Ik zou er zo op stemmen als ze 1. niet telkens de rijken en de EU de schuld gaven van alles, 2. geen hekel hadden aan de islam en de daarmee geassocieerde volkeren en 3. zo doorgeslagen nationalistisch zijn.
lol, zo uitdagend waren de foto's niet hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel foto's van je reet op internet pleuren maar niet even die Ramadan over kunnen slaan.
[ afbeelding ]
Ik mis die foto, lang niet gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die idd van die spiegelfoto met gayhand
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, zo uitdagend waren de foto's niet hoor.
Serieus, uit Irak?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn ex is geboren in Irak en heeft op Wilders gestemd
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]Held, gewoon leveren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even 7,5/10 van dat meisje gemaakt, alleen wenkbrauwen zijn iets te dun en boogachtig anders was het 8,5/10.This isn't even my final form.
Ja, haar vader en zusje zijn wel erg bruin, worden vaak aangezien voor Indiërs. Alleen zij heeft de lichte huid van haar moeder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Serieus, uit Irak?Zag er behoorlijk Nederlandsch uit. Of ik heb Alzheimer.
Ja idd, nu zijn ze niet zo dun meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Held, gewoon leveren ook
Even 7,5/10 van dat meisje gemaakt, alleen wenkbrauwen zijn iets te dun en boogachtig anders was het 8,5/10.
Ik gok dat Dima er wel overheen heeft gespoten andersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, zo uitdagend waren de foto's niet hoor.
Ik dacht dat ze hispanic ofzo was.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Serieus, uit Irak?Zag er behoorlijk Nederlandsch uit. Of ik heb Alzheimer.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Held, gewoon leveren ook
Even 7,5/10 van dat meisje gemaakt, alleen wenkbrauwen zijn iets te dun en boogachtig anders was het 8,5/10.
[..]Wat is dit Sap, ziet eruit als een normale meid. Wou zeker een verblijfsvergunning of ze lijdt aan borderline o.i.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach man. Ik dacht dat men hier wat opener was maar bijna alle mannen zijn 1 pot nat. Gatverdamme man. Ben weg hier.quote:
LOLquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach man. Ik dacht dat men hier wat opener warens maar bijna alle mannen zijn 1 pot nat. Gatverdamme man. Ben weg hier.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Haha ja ik val niet alleen op fatties.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dit Sap, ziet eruit als een normale meid. Wou zeker een verblijfsvergunning of ze lijdt aan borderline o.i.d.
[..]BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Damn je lichaam SapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.started from the bottom.. veel progressie gemaakt neem ik aan?
Nu zie ik dat ze Irakees is ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja ik val niet alleen op fatties.
Bonuspic met andere wenkbrauwen (en instagram)
[..]
Aaaaah...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja ik val niet alleen op fatties.
Bonuspic met andere wenkbrauwen (en instagram)
[..]
Haha jij had crush op haar hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaaaah...
Bedankt voor het crushen van mijn e-fantasie Sap
Die neuspiercingis ze ook gechipt?
Hahaha ja was wel zieke ecto idd, 68kg ofzo daar. Net in de gym gewogen en was 84.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn je lichaam Sapstarted from the bottom.. veel progressie gemaakt neem ik aan?
Hoelang zit hier tussen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ja was wel zieke ecto idd, 68kg ofzo daar. Net in de gym gewogen en was 84.
Ja gvd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha jij had crush op haar he
je crush is gecrushd
vind deze foto ook minder tbh
Nieuwe pic gaarne.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ja was wel zieke ecto idd, 68kg ofzo daar. Net in de gym gewogen en was 84.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meh, ik heb iemand hier nodig voor mijn voedingsschema!
Netjes!! Wat gaf bij jou de omslag?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zijn soberzo Wildersstemmers. Die hebben klappen nodig.
Wordt er vooral boos om ja. Net zoals sommige hier die dat deden bij Susteren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Netjes!! Wat gaf bij jou de omslag?
De broer van een vriendin van me had precies zo'n lijf en begon ineens op te scheppen dat ie naar de sportschool ging, wat deed ie? Fucking veel cardio en een paar van die laffe apparaatjes want hij wilde het vet bij zn buik weghebben. Ging toen geloof ik van 68kg naar 63kg godverdomme
Kan daar gewoon boos om worden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogen![]()
Heb wel een van rug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?![]()
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogen![]()
Heb wel een van rug:Strong roid abuse brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?If not now, then when.
[..]
Heb wel een van rug:Een vriendin die niet van latex is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?
Zat te denken aan een voedingsschema waarbij ik niet al te veel gains verlies. Maar geen idee of iemand hier daarmee ervaring heeft.quote:
[..]
Heb wel een van rug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?quote:
[..]
Heb wel een van rug:Wejo, kapotveel respect voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?![]()
Zie eerste regel OP.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Netjes!! Wat gaf bij jou de omslag?
De broer van een vriendin van me had precies zo'n lijf en begon ineens op te scheppen dat ie naar de sportschool ging, wat deed ie? Fucking veel cardio en een paar van die laffe apparaatjes want hij wilde het vet bij zn buik weghebben. Ging toen geloof ik van 68kg naar 63kg godverdomme
Kan daar gewoon boos om worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |