Laat zien, dm is rechts bovenquote:
jij yuri levolution wie nog meer ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Valt me op dat er aardig wat turken hier zijn.
luister deze goeie turk beetje gavurquote:
goeie turkse sletjesquote:
Gewoon een patronquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga haar uithuwelijken aan een Mehmet.
Fixed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef Levolution het volgende:
Ik ga haar uithuwelijken verkopen aan een Mehmet.
Dit.quote:
quote:
Eerlijk, tis goed zo je mag gaanquote:
Is nederlander lan..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
WEER EEN TURK, IK WORD HELEMAAL PAARRRAAA HIER!@!@@#$
Ik ben geen Turkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
WEER EEN TURK, IK WORD HELEMAAL PAARRRAAA HIER!@!@@#$
Ow, dan is het een ander met een u in zijn username.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben altijd voorbereid, ben alleeeeen bang dat ik mijn gains ga verliezen komende weken. Heb vandaag ook mijn nieuwe pot whey binnen maar ik twijfel of dat enigzins nut gaat hebbenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]onkruid vergaat niet
![]()
Zijn soberzo Wildersstemmers. Die hebben klappen nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok 100% NLquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat ben jij dan?
Nu we toch bezig zijn.
K ben g1 rasist k haat gewoon morokkersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zijn soberzo Wildersstemmers. Die hebben klappen nodig.
Ik maak me geen zorgen eigenlijk. Keihard IF'en en na de Ramadan IF doorzetten. Ik voel het vet nu al wegsmeltenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben altijd voorbereid, ben alleeeeen bang dat ik mijn gains ga verliezen komende weken. Heb vandaag ook mijn nieuwe pot whey binnen maar ik twijfel of dat enigzins nut gaat hebben
Jij dan?
Mijn ex is geboren in Irak en heeft op Wilders gestemdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zijn soberzo Wildersstemmers. Die hebben klappen nodig.
Die ene 7/10 van die rastafoto?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn ex is geboren in Irak en heeft op Wilders gestemd
kom vegten danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
K ben g1 rasist k haat gewoon morokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |