en zo zijn we weer 2 uur verderquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip: kokosolie is gvd VLOEIBAAR in de zomer. Net een potje iets te hard opengetrokken, halve aanrecht onder de olie.
[ afbeelding ]
Whehe kloptquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip: kokosolie is gvd VLOEIBAAR in de zomer. Net een potje iets te hard opengetrokken, halve aanrecht onder de olie.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een lekkere wijven allemaal, die brazilies!
http://www.dumpert.nl/med(...)aans_reedtfeest.html
Maakt toch niet uit, als je het zat bent kom je weer naar Nederland om uitgezakte kontloze wijven te neuken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]goeden billen. Er zijn daar zo veel goede billies te zien dat het al gauw een beetje 'gewoon' wordt.
Whehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, als je het zat bent kom je weer naar Nederland om uitgezakte kontloze wijven te neuken.
mooimeid die roze.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die in het roze, die wil ik!
[ afbeelding ]
Ja en er is ook enorm veel cosmetische chirurgie en shemales.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]goeden billen. Er zijn daar zo veel goede billies te zien dat het al gauw een beetje 'gewoon' wordt.
Vrouwen die dood gaan tijdens de operatie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bijna al die vrouwen daar hebben implantaten man. Als je daar geen goeie kont hebt dan ben je een schande. Heb eens een docu gekeken waarin dat aan bod kwam. De kont is daar een statussymbool. Het is ook niks voor niks dat het daar ook zo vaak ontzettend misgaat.
Venezuela hebben ze allemaal boob implantsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bijna al die vrouwen daar hebben implantaten man. Als je daar geen goeie kont hebt dan ben je een schande. Heb eens een docu gekeken waarin dat aan bod kwam. De kont is daar een statussymbool. Het is ook niks voor niks dat het daar ook zo vaak ontzettend misgaat.
Sowieso wel beter dan de uitgezakte konten van hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die implants voelen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso wel beter dan de uitgezakte konten van hier.
Bijna allemaal is natuurlijk weer zwaar overdreven. Maar er zijn daar denk ik wel veel meer kontimplantaten dan in andere landen. Slechts een klein deel van de bevolking heeft uberhaupt het geld om zich dat te veroorloven. Maar als ze het hebben nemen ze eerder een kont dan bijv tieten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is jouw vriendin ervandoor gegaan met een uitgezakte kont of niet? Shit zit diep brahquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso wel beter dan de uitgezakte konten van hier.
Die billen zijn niet natty?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
moeten we die kennen?quote:
Ben gewoon een billenman.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij is jou vriendin ervandoor gegaan met een uitgezakte kont of niet? Shit zit diep brah
Komt zij weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bijna allemaal is natuurlijk weer zwaar overdreven. Maar er zijn daar denk ik wel veel meer kontimplantaten dan in andere landen. Slechts een klein deel van de bevolking heeft uberhaupt het geld om zich dat te veroorloven. Maar als ze het hebben nemen ze eerder een kont dan bijv tieten.
Lelijke/platte billen kan echt niet idd.
Staat er toch opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whehe klopt
Trouwens, hoe weet jij of jij echt kokosvet hebt of geraffineerd spul?
Bij mij staat er 100% coconut oil, maar goed, geraffineerde olie is ook 100% coconut oil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |