quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zijn soberzo Wildersstemmers. Die hebben klappen nodig.
Wordt er vooral boos om ja. Net zoals sommige hier die dat deden bij Susteren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Netjes!! Wat gaf bij jou de omslag?
De broer van een vriendin van me had precies zo'n lijf en begon ineens op te scheppen dat ie naar de sportschool ging, wat deed ie? Fucking veel cardio en een paar van die laffe apparaatjes want hij wilde het vet bij zn buik weghebben. Ging toen geloof ik van 68kg naar 63kg godverdomme
Kan daar gewoon boos om worden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogen![]()
Heb wel een van rug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?![]()
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogen![]()
Heb wel een van rug:Strong roid abuse brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?If not now, then when.
[..]
Heb wel een van rug:Een vriendin die niet van latex is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?
Zat te denken aan een voedingsschema waarbij ik niet al te veel gains verlies. Maar geen idee of iemand hier daarmee ervaring heeft.quote:
[..]
Heb wel een van rug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?quote:
[..]
Heb wel een van rug:Wejo, kapotveel respect voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?![]()
Zie eerste regel OP.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Netjes!! Wat gaf bij jou de omslag?
De broer van een vriendin van me had precies zo'n lijf en begon ineens op te scheppen dat ie naar de sportschool ging, wat deed ie? Fucking veel cardio en een paar van die laffe apparaatjes want hij wilde het vet bij zn buik weghebben. Ging toen geloof ik van 68kg naar 63kg godverdomme
Kan daar gewoon boos om worden.
Eet genoeg, eet genoeg eiwitten en train hard, that's it, really.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zat te denken aan een voedingsschema waarbij ik niet al te veel gains verlies. Maar geen idee of iemand hier daarmee ervaring heeft.
[..]
Heb wel een van rug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?tip: een vriendin die het leuk vind om ze weg te krabben
![]()
Misschien iets van een ruwe scrub voor onder de douche?
Haha Etha heeft ook rugaidsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]tip: een vriendin die het leuk vind om ze weg te krabben
![]()
Mja, zo veel mogelijk eiwitten is zeker belangrijk. Train sowieso een uur voordat iftar begint en met de Maghrib breek ik mijn vasten met dadels en mijn shake, waarna ik daarna naar huis raas voor mijn avondmaaltijd. Tussendoor fruit. Met sahur kwark/brinta/muesli/havermout met whey, omelet en mintthee. Moet wel goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eet genoeg, eet genoeg eiwitten en train hard, that's it, really.
idd en hij zegt zelf altijd dat die smooth as fuck bbabyhuidje alles isquote:
Zink.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ja er was ook van die shit, weet niet meer precies. Een of andere supp die hielp toch?
Ik heb armaids, ook ongelofelijk irritant buiten de zomer wanneer ik minder gebruind ben. Vol met pukkels en vlekken.quote:
Dadels met shake, serieus godencombinatie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mja, zo veel mogelijk eiwitten is zeker belangrijk. Train sowieso een uur voordat iftar begint en met de Maghrib breek ik mijn vasten met dadels en mijn shake, waarna ik daarna naar huis raas voor mijn avondmaaltijd. Tussendoor fruit. Met sahur kwark/brinta/muesli/havermout met whey, omelet en mintthee. Moet wel goed te doen zijn.
Als ik jou was zou ik gewoon ziek veel mocrofood eten (bulk mode) en zorgen dat ik de eiwitten binnen krijg die ik nodig heb. Dat ramadam food.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mja, zo veel mogelijk eiwitten is zeker belangrijk. Train sowieso een uur voordat iftar begint en met de Maghrib breek ik mijn vasten met dadels en mijn shake, waarna ik daarna naar huis raas voor mijn avondmaaltijd. Tussendoor fruit. Met sahur kwark/brinta/muesli/havermout met whey, omelet en mintthee. Moet wel goed te doen zijn.
Gewoon zink man. Een gerespecteerd persoon zei eens dat je het sowieso beter apart kunt nemen in plaats van iets als ZMA. Weet zo 1-2-3 niet wie precies, maar er zat iets in ZMA wat niet echt heel goed was, zoiets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah gewoon ZMA dan? Of is puur zink beter.
Niks, nooit behoefte aan gehad (ook niet voor het trainen).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wat drinken jullie verder eigenlijk naast water / melk / shakes? Ik nam meestal wel melk bij ontbijt maar nu water. Dus nu zit ik op bijna 100% water.
Niks naast water bedoel je neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks, nooit behoefte aan gehad (ook niet voor het trainen).
All day err dayquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wat drinken jullie verder eigenlijk naast water / melk / shakes? Ik nam meestal wel melk bij ontbijt maar nu water. Dus nu zit ik op bijna 100% water.
Naast water, melk en whey.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks naast water bedoel je neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |