Wij hebben zo'n steen bbq met kolen, maar eigenlijk moet je die Amerikaanse hebben met zo'n klep, dat is ideaal, of een elektrische/gas zodat je altijd kunt bbqen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
BBQ/grillen is echt de superieure vleesbereiding. Laatst een epische t-bone steak gebakken.
Elektrisch/gas vind ik wel anders dan kolen. Maar alsnog baas, gewoon een complete buitenkeuken, was van plan zoiets van de zomer zelf te gaan bouwen, dan wel gewoon op gas.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n steen bbq met kolen, maar eigenlijk moet je die Amerikaanse hebben met zo'n klep, dat is ideaal, of een elektrische/gas zodat je altijd kunt bbqen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
Baconjammer dat het zo vet is. Dat is het enige wat ik zou misschien als ik geen varkensvlees meer mocht eten, de rest is toch niet eens lekker
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb armaids, ook ongelofelijk irritant buiten de zomer wanneer ik minder gebruind ben. Vol met pukkels en vlekken.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogen![]()
Heb wel een van rug:Wat is dit mangz, puberteit 2.0? jullie moeten snel opdrogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
ik heb karpuz nu..quote:
Owwww zeg dan gewoon watermeloen, gekkie!quote:
Ben al bezig brah!quote:
Vicky!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Montelly het volgende:
Zit even te kijken, en ik dig deze chick steeds meer en meer![]()
[ afbeelding ]
would pound.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hallo wij worden in onze reeks lastig gevallen door wat mensen van Turkse komaf, kunnen we ze na jullie sturen?
Ojah, ze zijn dus Turks.
We zetten hem op de KOCADquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dima jij mag wel blijve, jij bent nog jong, jouw kunnuh we nog vorme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |