"melk"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef Levolution het volgende:
Komt volgens mij echt door melk, ik merk het zelf ook.
Ik wil juist cutten, maar met het vasten cut je waarschijnlijk meer dan alleen vet en dat is niet de bedoeling. Qua eiwitten komt het wel goed, zeker bij een Marokkaanse omeletquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon ziek veel mocrofood eten (bulk mode) en zorgen dat ik de eiwitten binnen krijg die ik nodig heb. Dat ramadam food.
[..]
Gewoon zink man. Een gerespecteerd persoon zei eens dat je het sowieso beter apart kunt nemen in plaats van iets als ZMA. Weet zo 1-2-3 niet wie precies, maar er zat iets in ZMA wat niet echt heel goed was, zoiets.
Ik zou mijn linkerbeen voor haar gevenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"melk"
[ afbeelding ]
Niemand hier is natty geef toe
Okay stiekem heb ik gewoon dbol kuurtje gedaan voor festivalseizoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"melk"
[ afbeelding ]
Niemand hier is natty geef toe
Die ene van afgelopen nacht waar we allemaal muziek gepost hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef CarbonC het volgende:
Wat is eigenlijk het snelheidsrecord van een heel topic volposten?
BS. Alleen niet combineren met calcium.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon ziek veel mocrofood eten (bulk mode) en zorgen dat ik de eiwitten binnen krijg die ik nodig heb. Dat ramadam food.
[..]
Gewoon zink man. Een gerespecteerd persoon zei eens dat je het sowieso beter apart kunt nemen in plaats van iets als ZMA. Weet zo 1-2-3 niet wie precies, maar er zat iets in ZMA wat niet echt heel goed was, zoiets.
Ik zou mijn middelste been aan haar geven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou mijn linkerbeen voor haar geven
Hahahahah. Je piemel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou mijn middelste been aan haar geven.
AH man, AH. Shit is legendarisch. Aspartaamvrij, if you happen to give a fuck.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja oke, dacht even dat mijn serieuze vraag weer door jou verkwanseld werd.
[..]
Waar haal je dat? Eens proberen.
Deeltje 129; 60 minuten. Strong post - view ratio.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef CarbonC het volgende:
Wat is eigenlijk het snelheidsrecord van een heel topic volposten?
Is dat een variant op de spermaboterham?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wil juist cutten, maar met het vasten cut je waarschijnlijk meer dan alleen vet en dat is niet de bedoeling. Qua eiwitten komt het wel goed, zeker bij een Marokkaanse omelet.
Ff proberen dan. Deze boy staat altijd open voor nieuwe dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
AH man, AH. Shit is legendarisch. Aspartaamvrij, if you happen to give a fuck.
Even over die signatures en zo: daar zitten bugs in. Zo werken < en > niet. Heb dat jaren geleden al gemeld maar die pauper fok developers zijn te druk met geld tellen of zo. Bugs oplossen doen ze iig niet.quote:
jezus vriend wat een gedrochtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Pastapipos het volgende:
Binnenkort blaas ik in deze aesthetic waggie
Zit nu pas op m'n 7e les though
[ link | afbeelding ]
Nee, gewoon druk, die gasten zijn ook maar een kleine club, signatures hebben geen voorang.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even over die signatures en zo: daar zitten bugs in. Zo werken < en > niet. Heb dat jaren geleden al gemeld maar die pauper fok developers zijn te druk met geld tellen of zo. Bugs oplossen doen ze iig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |