Nou, dat blijkbaar dus nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:25 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom zou je überhaupt je rijbewijs opnieuw gaan halen TS? Je kunt toch al gewoon autorijden?
Nouja, als bijvoorbeeld bij een puntenrijbewijs na 3 punten je rijbewijs ongeldig is volstaat het doen van theorie en praktijk voor de zwaarste categorie om alles weer geldig te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staat gewoon in het systeem dat je rijbewijs ingetrokken is en dus opnieuw examen of examens voor andere types kan je vergeten
Jawel, hij heeft niets verkeerd gedaan.quote:
Ff de op quoten voordat dit pareltje van een backfire verdwijntquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef DatBoss het volgende:
Hallo allen,
Ik heb vorige week ivm een ''ernstige'' verkeers- en snelheidsovertredingen een ''verplichte'' EMG gekregen, dit kost rond de 1000 eu. Nu wil ik deze weigeren: het gevolg is een ongeldig rijbewijs. Ik ben echter van plan om dan gewoon mijn rijbewijs opnieuw te halen voor pak en beet 350 euro (auto van rijschoolkennis en zijn vergoeding kosten 100 eur, theorie examen 50eu, praktijkexamen 200eu).
Het is niet persee om het geld dat ik dit doe, maar puur omdat ik in mijn ogen niks verkeerd doe. Onzin vind ik deze EMG daarom ook.
Is dit mogelijk en laten ze dit gewoon toe bij het CBR?
Hopelijk kan iemand mij duidelijkheid geven!
200 gereden binnen de bebouwde kom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef Deetch het volgende:
Misschien wil TS nog uitleggen wat hij dan wel niet voor verschrikkelijks heeft gedaan volgens de popo? Het zijn meestal wel een beetje muggezifters die graag de vlot rijdende bestuurder dwars zit.
Ik wil TS zijn gezicht zien als hij bij de balie van het CBR aankomt om een examen aan te vragen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef Maanvis het volgende:
er wordt centraal geregistreerd dat jij nog een EMG'tje moet doen, dus dat betekent dat je dan niet opnieuw een rijbewijs kunt aanvragen.
Waarschijnlijk laten ze hem gewoon examen doen maar komt er geen bewijsje uit de printer waarmee ie naar het gemeentehuis kan. Dus dan is ie die 350,- ook nog kwijt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil TS zijn gezicht zien als hij bij de balie van het CBR aankomt om een examen aan te vragen.
Weet je autorijschoolkennis het niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef DatBoss het volgende:
auto van rijschoolkennis en zijn vergoeding kosten 100 eur, theorie examen 50eu, praktijkexamen 200eu
TS is helemaal een pareltje. Ik hoop dat ie gaat emigrerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:03 schreef Chef_M het volgende:
Nog zo'n pareltje van TS:
WGR / Aangifte valsmunterij
Dat kan al helemaal niet toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef Yreal het volgende:
Oh. En het geld komen ze gewoon halen hoor.
Trolololololquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat kan al helemaal niet? Gaat het mij ook niet om, maar ik vind gewoon dat de zaken waarvan ze me betichten totaal niet ernstig zijn. Al helemaal niet op het tijdstip dat dit gebeurde (rond 02:00), dan zijn zaken als bellen/strepen/rood totaal niet relevant en ook hoe ze het interpreteren die mongooltjes alsof er dan kinderen over kruispunten rondlopen etc.
En ja @Chef justitie is de laatste tijd niet mijn goede vriend
Wat jij vindt, doet in het geheel niet ter zake.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat kan al helemaal niet toch?
Gaat het mij ook niet om, maar ik vind gewoon dat de zaken waarvan ze mij betichten totaal niet ernstig zijn. Al helemaal niet op het tijdstip dat dit gebeurde (rond 02:00), dan zijn zaken als bellen/strepen/rood totaal niet relevant en ook hoe ze het interpreteren die mongooltjes alsof er dan kinderen over kruispunten rondlopen etc.
Ik betaal toch gewoon wegenbelasting? Doet zeker wel ter zake. Het is gewoon niet in verhouding om zoiets als straf te geven op een tijdstip midden in de nacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat jij vindt, doet in het geheel niet ter zake.
Niet relevant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik betaal toch gewoon wegenbelasting? Doet zeker wel ter zake. Het is gewoon niet in verhouding om zoiets als straf te geven op een tijdstip midden in de nacht.
100km/h op een verlaten, nachtelijke rondweg waar 50km/h is toegestaan ===> EMG.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef nuget het volgende:
sowieso, als je al een EMG nodig hebt... direct permanent van de weg af halen.
Ik ook. En ik zou graag nog wat extra betalen als dat zou betekenen dat ik aso's zoals jij niet tegen hoef te komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik betaal toch gewoon wegenbelasting? Doet zeker wel ter zake. Het is gewoon niet in verhouding om zoiets als straf te geven op een tijdstip midden in de nacht.
Wat deed je dan ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Bril-jant ditquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Gaat het mij ook niet om, maar ik vind gewoon dat de zaken waarvan ze mij betichten totaal niet ernstig zijn. Al helemaal niet op het tijdstip dat dit gebeurde (rond 02:00), dan zijn zaken als bellen/strepen/rood totaal niet relevant en ook hoe ze het interpreteren die mongooltjes alsof er dan kinderen over kruispunten rondlopen etc.
Heb je ze nog gezegd dat ze boeven moeten gaan vangen in plaats van de hardwerkende burger lastig te vallen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
quote:
Ben ik het zeker mee eens, ze zaten expres 20 minuten ofzo achter me in een (mijns inziens) buiten proportionele auto van belastinggeld. De snelheidsovertredingen waren op compleet lege wegen buiten de kom en de snelweg in de nacht. Aldus die mongolen mocht ik betreft de snelheidsovertredingen nog van geluk spreken dat ik afgeremd werd door andere auto's (een 42 km overschrijding op een 60 weg en 35 op 120 snelweg). Rest van de paar overtredingen als bellen, dubbele strepen inhalen/licht seinen om mensen aan de kant te zetten etc. waren gewoon op rechte stukken zonder tegenliggers. Absurde verklaring om iemand zo maar even zijn hele week te verzieken met een EMG die volledig buiten alle proporties is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef Deetch het volgende:
Misschien wil TS nog uitleggen wat hij dan wel niet voor verschrikkelijks heeft gedaan volgens de popo? Het zijn meestal wel een beetje muggezifters die graag de vlot rijdende bestuurder dwars zit.
Ik weet dat ik gelijk heb, waarom zou ik daar heen gaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef henkde_j het volgende:
''ernstige'' verkeers- en snelheidsovertredingen
Haal die aanhalingstekens maar weg en wees een vent en ga naar die cursus
omdat je anders niet meer mag rijdenquote:
Het kan toch niet zo zijn dat als iemand dit uit principe weigert er GEEN enkel alternatief bestaat?quote:
Jawel, het alternatief is nooit meer autorijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat als iemand dit uit principe weigert er GEEN enkel alternatief bestaat?
Er is een alternatief, nooit meer autorijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat als iemand dit uit principe weigert er GEEN enkel alternatief bestaat?
Ook dat zou voor jou geen overbodige luxe zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:25 schreef DatBoss het volgende:
Je gaat toch ook niet vrijwillig naar een inrichting ofzo?
Zo compleet leeg was het allemaal niet, als de politie achter je zat, je afgeremd werd door andere auto's en je moest seinen om mensen aan de kant te zetten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
[..]
Ben ik het zeker mee eens, ze zaten expres 20 minuten ofzo achter me in een (mijns inziens) buiten proportionele auto van belastinggeld. De snelheidsovertredingen waren op compleet lege wegen buiten de kom en de snelweg in de nacht. Aldus die mongolen mocht ik betreft de snelheidsovertredingen nog van geluk spreken dat ik afgeremd werd door andere auto's (een 42 km overschrijding op een 60 weg en 35 op 120 snelweg). Rest van de paar overtredingen als bellen, dubbele strepen inhalen/licht seinen om mensen aan de kant te zetten etc. waren gewoon op rechte stukken zonder tegenliggers. Absurde verklaring om iemand zo maar even zijn hele week te verzieken met een EMG die volledig buiten alle proporties is.
Ja hallo Captain Obvious, ik bedoel natuurlijk een alternatief dat hetzelfde resultaat geeft. Rijbewijs behouden dus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jawel, het alternatief is nooit meer autorijden.
Dan lijkt het me een goed plan als TS blijft weigerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er is een alternatief, nooit meer autorijden.
Jawel, zelfmoord en reïncarnatie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan TS, dat komt omdat die anderen niet kunnen rijden. Die moeten een EMG krijgen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:29 schreef Wombcat het volgende:
Zo compleet leeg was het allemaal niet, als de politie achter je zat, je afgeremd werd door andere auto's en je moest seinen om mensen aan de kant te zetten.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef DatBoss het volgende:
... De snelheidsovertredingen waren op compleet lege wegen buiten de kom en de snelweg in de nacht. Aldus die mongolen mocht ik betreft de snelheidsovertredingen nog van geluk spreken dat ik afgeremd werd door andere auto's ...
Dat is er dus niet en dat is maar goed ook. Je moet echt wel iets gedaan hebben om zo'n maatregel te krijgen. Als je die gaat weigeren en dan gewoon weer een nieuw rijbewijs zou kunnen halen, gaat iedereen dat doen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:29 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja hallo Captain Obvious, ik bedoel natuurlijk een alternatief dat hetzelfde resultaat geeft. Rijbewijs behouden dus.
Emigreer dan en probeer daar!.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben ik het zeker mee eens, ze zaten expres 20 minuten ofzo achter me in een (mijns inziens) buiten proportionele auto van belastinggeld. De snelheidsovertredingen waren op compleet lege wegen buiten de kom en de snelweg in de nacht. Aldus die mongolen mocht ik betreft de snelheidsovertredingen nog van geluk spreken dat ik afgeremd werd door andere auto's (een 42 km overschrijding op een 60 weg en 35 op 120 snelweg). Rest van de paar overtredingen als bellen, dubbele strepen inhalen/licht seinen om mensen aan de kant te zetten etc. waren gewoon op rechte stukken zonder tegenliggers. Absurde verklaring om iemand zo maar even zijn hele week te verzieken met een EMG die volledig buiten alle proporties is.
En dat.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:31 schreef Wombcat het volgende:
Bovendien ben je al knap stom als je 20 minuten lang allerlei overtredingen blijft maken, terwijl je kunt zien dat je gevolgd wordt.
Als je zeker weet dat je gelijk hebt, waarom krijg je dan emg? O juist ja, omdat je een voor herhaling vatbare randdebiel bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:25 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb, waarom zou ik daar heen gaan?
Zoals ik zei die auto was een schandalig caliber voor een paar simpele angentjes, bovendien zag ik geen camera of opvallende dingen, ik dacht dat hij ook gewoon haast had de hele weg zaten er al snelle jongens achter me.quote:
Snelheidsovertredingen:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
[..]
Zoiets:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Zoals ik zei die auto was een schandalig caliber voor een paar simpele angentjes, bovendien zag ik geen camera of opvallende dingen, ik dacht dat hij ook gewoon haast had de hele weg zaten er al snelle jongens achter me.
de EMG omkopen zodat je hem niet hoeft te doen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:29 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja hallo Captain Obvious, ik bedoel natuurlijk een alternatief dat hetzelfde resultaat geeft. Rijbewijs behouden dus.
die leggen gewoon beslag op je bankrekeningquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al begrepen dondert me absoluut niks, als ik maar gewoon kan rijden zonder deze absurde dingen. En als jullie denken dat dit een troll is ofzo ik post wel een foto zodra die bon excl emg binnen is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Snelheidsovertredingen:
102 waar je 60 mag: boete door het ovj vastgesteld (reken op meer dan ¤ 400,-).
155 waar je 120 mag (snelweg): ¤ 269,-
Bellen: ¤ 220,-
Doorgetrokken streep: ¤ 220,-
Signalen geven op niet toegestane wijze: ¤ 90,-
EMG: ¤ 1000,-
Maakt samen ¤ 2199,-.
Maar als je die EMG niet doet dan valt het mee, dan is het maar ongeveer ¤ 1199,-
Nou, dan ga je toch in beroep tegen de straf. De rechter geeft je vast gelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Zoals ik zei die auto was een schandalig caliber voor een paar simpele angentjes, bovendien zag ik geen camera of opvallende dingen, ik dacht dat hij ook gewoon haast had de hele weg zaten er al snelle jongens achter me.
Dat valt nog reuze mee joh!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Snelheidsovertredingen:
102 waar je 60 mag: boete door het ovj vastgesteld (reken op meer dan ¤ 400,-).
155 waar je 120 mag (snelweg): ¤ 269,-
Bellen: ¤ 220,-
Doorgetrokken streep: ¤ 220,-
Signalen geven op niet toegestane wijze: ¤ 90,-
EMG: ¤ 1000,-
Maakt samen ¤ 2199,-.
Maar als je die EMG niet doet dan valt het mee, dan is het maar ongeveer ¤ 1199,-
Billetjes branden, blaren zitten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef DatBoss het volgende:
En donder op met die plaatjes etc. alsof ik plezier heb aan dit gezeik van jullie er ook nog bij. Help AUB mee om de vraag te beantwoorden
Waarom is een EMG tegen je principes?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:38 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al begrepen dondert me absoluut niks, als ik maar gewoon kan rijden zonder deze absurde dingen. En als jullie denken dat dit een troll is ofzo ik post wel een foto zodra die bon excl emg binnen is.
Ik noem dat geen pech wat TS heeft heeft gedaan. Dit is gewoon dom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef Maax het volgende:
Trouwens ts, ben je zo achterlijk geboren of heb je er moeite voor moeten doen?
Waar snap je nou niet dat je PECH hebt, het je EIGEN schuld is en je MOET betalen?
Een tip, nu gaan rijden is strafbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:38 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al begrepen dondert me absoluut niks, als ik maar gewoon kan rijden zonder deze absurde dingen. En als jullie denken dat dit een troll is ofzo ik post wel een foto zodra die bon excl emg binnen is.
Ik gok omdat hij vindt dat hij niets verkeerd gedaan heeft. Hij staat natuurlijk boven de wet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom is een EMG tegen je principes?
Omdat ik vind dat mensen gewoon normaal door moeten kunnen rijden op late tijdstippen na lang werken, bonnen allemaal prima kan je gewoon incalculeren no problemo, maar om iemand te zeggen wat die moet doen of anders een rijbewijs weg dat is te gek voor woorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom is een EMG tegen je principes?
Zie de EMG maar als een 'superbon'. Voor idioten zoals jij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef DatBoss het volgende:
Omdat ik vind dat mensen gewoon normaal door moeten kunnen rijden op late tijdstippen na lang werken, bonnen allemaal prima kan je gewoon incalculeren no problemo, maar om iemand te zeggen wat die moet doen of anders een rijbewijs weg dat is te gek voor woorden.
Kut is dat he, een beschaving met regeltjes en wetjes waar je je aan moet houden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mensen gewoon normaal door moeten kunnen rijden op late tijdstippen na lang werken, bonnen allemaal prima kan je gewoon incalculeren no problemo, maar om iemand te zeggen wat die moet doen of anders een rijbewijs weg dat is te gek voor woorden.
Okay, ik geef je 1 tip: Als je die uitleg geeft aan de rechter geeft ie je nooit je rijbewijs terug. De EMG is er juist voor bedoeld dat je net doet alsof je denkt dat al die dingen van jou niet normaal warenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Idd. TS is het prototype bestuurder waarvoor de EMG is ingevoerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, ik geef je 1 tip: Als je die uitleg geeft aan de rechter geeft ie je nooit je rijbewijs terug. De EMG is er juist voor bedoeld dat je net doet alsof je denkt dat al die dingen van jou niet normaal waren. En niet zoals je nu denkt, dat het allemaal de normaalste zaak van de wereld is wat jij hebt gedaan
.
[..]
[..]
Ik vind dat je mensen niet anders mag straffen dan financieel, het is toch te gek voor woorden dat iemand je kan zeggen ''je moet dit verplicht anders'', ik vind een bon gewoon terecht omdat je dan mensen wel alert maakt dat ze er ff aan moeten denken, maar als iemand gewoon die bon accepteerd horen die klootzakken je verder met rust te laten. Donder op met mensen lastig te vallen en zeggen van je moet dit en dit. Ik snap niet dat jullie daar moreel gezien tegen zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zie de EMG maar als een 'superbon'. Voor idioten zoals jij.
Gevangenis vind je zeker ook onzinquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen niet anders mag straffen dan financieel, het is toch te gek voor woorden dat iemand je kan zeggen ''je moet dit verplicht anders'', ik vind een bon gewoon terecht omdat je dan mensen wel alert maakt dat ze er ff aan moeten denken, maar als iemand gewoon die bon accepteerd horen die klootzakken je verder met rust te laten. Donder op met mensen lastig te vallen en zeggen van je moet dit en dit. Ik snap niet dat jullie daar moreel gezien tegen zijn.
Wmb heb je mazzel dat je je rijbewijs mag houden. Idioten als jij zie ik liever niet op de weg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen niet anders mag straffen dan financieel, het is toch te gek voor woorden dat iemand je kan zeggen ''je moet dit verplicht anders'', ik vind een bon gewoon terecht omdat je dan mensen wel alert maakt dat ze er ff aan moeten denken, maar als iemand gewoon die bon accepteerd horen die klootzakken je verder met rust te laten. Donder op met mensen lastig te vallen en zeggen van je moet dit en dit. Ik snap niet dat jullie daar moreel gezien tegen zijn.
Oh, dus als je iemand had vermoord, had je ook geen gevangenisstraf willen hebben? Dan had je ook gezegd 'doe mij maar een bonnetje hoor!'.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
Het doel van een straf is nou juist dat je er last van hebt..quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Het hoeft niet, je bent nu rijongeschikt verklaard. Dat betekent dat het CBR vindt dat jij geestelijk niet in staat bent om een auto te besturen. De enige manier om weer geestelijk geschikt te worden is die cursus volgen. Je kunt hem niet weigeren en dan toch op de een of andere manier je rijbewijs krijgen, want als zij die cursus niet geven en niet gaan beoordelen dat je toch rijgeschikt bent zijn zij verantwoordelijk als jij iemand, of jezelf, dood rijdt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?quote:
Niet alleen het CBR trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef Maanvis het volgende:
... Dat betekent dat het CBR vindt dat jij geestelijk niet in staat bent om een auto te besturen. ...
Bewust zo hard rijden als jij doet is roekeloos rijgedrag en daarmee kun je mensen vermoorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?
Als iemand met een kettingzaag door de stad rent welquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?
Met jouw rijgedrag kom je snel uit op dood door schuld...quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, je BENT een potentieele moordenaar dus je MOET meewerkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nee joh, er was immers niemand op de weg. Behalve dan de politie achter hem en de auto's die hem ophielden en die hij met lichtsignalen aan de kant moest seinen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bewust zo hard rijden als jij doet is roekeloos rijgedrag en daarmee kun je mensen vermoorden.
Je bent niet verplicht die cursus te doen alleen zie je je rijbewijs niet meer terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee joh, er was immers niemand op de weg. Behalve dan de politie achter hem en de auto's die hem ophielden en die hij met lichtsignalen aan de kant moest seinen.
Da's nou net het probleem, dat je niet ziet wat het probleem is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?
vandaar het "educatieve" in EMG.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's nou net het probleem, dat je niet ziet wat het probleem is.
Dan denk je dat joh. Ik post de bon wel als die binnenkomt wat dit voor gevolgen heeft kwa boetes en puntenrijbewijs zoals ik eerder al zei.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:
Dit moet een troll zijn. Al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust dat er in het echt niet zulke enorme sukkels bestaan.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat educatieve heb ik nu wel gehad(ik heb niet lang rijbewijs).
Zoals ik al zei, het prototype bestuurder waarvoor de EMG is bedacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Je bent zelfs te dom om mijn post goed te interpreteren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef DatBoss het volgende:
Dan denk je dat joh. Ik post de bon wel als die binnenkomt wat dit voor gevolgen heeft kwa boetes en puntenrijbewijs.
En de politie zag dat en nu ben je geestelijk ongeschikt verklaard om nog een voertuig te besturen. En daar wil je nu onderuit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?
Voel vreugde over het feit dat se EMG dus ook terecht wordt uitgedeeld!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent zelfs te dom om mijn post goed te interpreteren.
Helaas bestaan die wel. En misschien nog wel ergere, maar die piepen niet zo als ze gepakt zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:
Dit moet een troll zijn. Al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust dat er in het echt niet zulke enorme sukkels bestaan.
Dat denk ik niet.quote:
De EMS is de maatregel voor deze overtreding.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Ik vind het raar dat jullie hier zo op neer kijken en doen alsof ik in de bajes thuis hoor, iedereen gaat op zijn tijd toch wel een keer flink er tegen aan na een lange dag ofzo? Helemaal in een Audi als je nog een op jonge leeftijd bent. Als het dan gewoon binnen de perken is op rustige wegen, wat is daar in vredesnaam mis mee? Alsof iedereen hier keurig 24/7 zich aan de snelheid houdt en regeltjes opvolgt.
Het is niets voor niets dat dit soort dingen OVTREDINGEN zijn en niet MISDRIJVEN. Het kan iedereen overkomen.
Nou, ik kan toch echt zeggen dat ik de overtredingen die jij hebt gemaakt mij nooit overkomen zijn. Laat staan in 20 minuten tijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Ik vind het raar dat jullie hier zo op neer kijken en doen alsof ik in de bajes thuis hoor, iedereen gaat op zijn tijd toch wel een keer flink er tegen aan na een lange dag ofzo? Helemaal in een Audi als je nog een op jonge leeftijd bent. Als het dan gewoon binnen de perken is op rustige wegen, wat is daar in vredesnaam mis mee? Alsof iedereen hier keurig 24/7 zich aan de snelheid houdt en regeltjes opvolgt.
Het is niets voor niets dat dit soort dingen OVTREDINGEN zijn en niet MISDRIJVEN. Het kan iedereen overkomen.
Alsof je in de bajes hoort.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Het gaat niet alleen om de overtredingen zelf, nee, het gaat vóóral om jouw gedragingen in het verkeer die de agenten over een periode van 20 minuten geconstateerd hebben. Maar dat dringt niet door tot die botte kop van je, en juist daarom is het volkomen terecht. Maar dat zul je toch niet snappen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Hoezo egocentrisch? Alsof een persoon die je inhaalt naar links bonjoured als je er rustig langs gaat, en als ik egocentrisch zou zijn ging ik der wel met 120+ rechts langs zonder seinen. Een seintje is dan gewoon sociaal als iemand het ff niet ziet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef TallMan het volgende:
TS, je bent een debiel.
Er waren andere auto's op de weg, hoe die gaan reageren op jouw buitensporige gedrag (snelheid, lichtseinen, inhalen waar niet mag) kun jij niet voorspellen, zeker niet met je weinig rijervaring op de weg. Het verkeer is een samenspel met andere weggebruikers, als jij de daarin zo onvoorspelbaar gaat gedragen kun je het gedrag van de rest ook niet meer voorspellen.
En het kan iedereen overkomenJe auto reed natuurlijk uit zichzelf zo hard en jij bent echt onschuldig daarin.
Maargoed, blijf lekker in je egocentrische bel zitten en trek je niets aan van de rest van de samenleving.
En een EMG krijg je niet alleen maar door te hard te rijden, je moet het echt teringbont maken. Rotondes verkeerde kant nemen en meer dan 1x door rood rijden en dat soort dingen, dus hou maar rekening met dat je maar 1 kant van het verhaal hoort.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef TallMan het volgende:
En het kan iedereen overkomenJe auto reed natuurlijk uit zichzelf zo hard en jij bent echt onschuldig daarin.
Jij komt er welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Hoezo egocentrisch? Alsof een persoon die je inhaalt naar links bonjoured als je er rustig langs gaat, en als ik egocentrisch zou zijn ging ik der wel met 120+ rechts langs zonder seinen. Een seintje is dan gewoon sociaal als iemand het ff niet ziet.
Zelfs met een kant van het verhaal vind ik het al EMG-waardig. Vooral de manier waarop TS weigert in te zien dat 'ie echt iets verkeerd heeft gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En een EMG krijg je niet alleen maar door te hard te rijden, je moet het echt teringbont maken. Rotondes verkeerde kant nemen en meer dan 1x door rood rijden en dat soort dingen, dus hou maar rekening met dat je maar 1 kant van het verhaal hoort.
Had de andere punten ook wel gelezen, maar dat was weer zo lang om die allemaal weer mee op te nemen. TS is duidelijk ongeschikt, daar hoeven niet teveel woorden aan vuilgemaakt te worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En een EMG krijg je niet alleen maar door te hard te rijden, je moet het echt teringbont maken. Rotondes verkeerde kant nemen en meer dan 1x door rood rijden en dat soort dingen, dus hou maar rekening met dat je maar 1 kant van het verhaal hoort.
Stel je eens voor wat de andere kant van het verhaal isquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zelfs met een kant van het verhaal vind ik het al EMG-waardig. Vooral de manier waarop TS weigert in te zien dat 'ie echt iets verkeerd heeft gedaan.
Ik heb nu al meelij met zijn mede-treinreizigers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef _Arthur het volgende:
Het OV is inderdaad je toekomstige nieuwe vervoersmiddel.
Zeker. Hij zou eens in een moment van haast langs de slagbomen van een spoorwegovergang gaan, en dan onder een trein komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nu al meelij met zijn mede-treinreizigers.
Jij en je maten zijn het natuurlijk gloeiend met elkaar eens!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:21 schreef DatBoss het volgende:
Ongelovelijk dat jullie denken dat ik de boeman ben in dit verhaal, dat is uiteraard niet het geval. Ik had geen geoliede ambtelijke machine hier op FOK verwacht. Jammer, jullie kunnen allemaal ook je blauwe overhemd aantrekken als ik dit zo lees. Treurig dit zeg.
het is dus niet binnen de perken en jij moet op cursus om dat te leren inzien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Terwijl ze gezeten op een bankje voor het huis aan een pijpje Schultenbrau lurken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef Lienekien het volgende:
Jij en je maten zijn het natuurlijk gloeiend met elkaar eens!
Gewoon een watje die bang is voor confrontatie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:24 schreef cupcake2310 het volgende:
TS: Waarom wil je wel een dikke boete betalen, voor precies de zelfde overtredingen, en niet een cursus volgen?
Omdat ik geen zin heb om als een of andere Patrick Bateman behandeld te worden en al het plezier in het rijden/leven te verliezen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:24 schreef Resistor het volgende:
[..]
Gewoon een watje die bang is voor confrontatie.
Oftewel: bang voor confrontatie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om als een of andere Patrick Bateman behandeld te worden en al het plezier in het rijden/leven te verliezen.
En jij kan alvast je oranje overall aantrekken als ik dit zo lees.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:21 schreef DatBoss het volgende:
Ongelovelijk dat jullie denken dat ik de boeman ben in dit verhaal, dat is uiteraard niet het geval. Ik had geen geoliede ambtelijke machine hier op FOK verwacht. Jammer, jullie kunnen allemaal ook je blauwe overhemd aantrekken als ik dit zo lees. Treurig dit zeg.
Patrick Bateman? Die had tenminste nog stijl.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef DatBoss het volgende:
Omdat ik geen zin heb om als een of andere Patrick Bateman behandeld te worden en al het plezier in het rijden/leven te verliezen.
TS, je lijkt wel een huilbaby. Kom op zeg, jij begaat een reeks overtredingen(en het tijdstip doet feitelijk niet ter zake) en je hebt nu straf. Straf hoor je te voelen, dus dat jij die EMG niet zo leuk vind is logisch. Maar net als vroeger toen je nog een klein TSje was; als je straf kreeg van pappie ontkwam je ook niet aan de billenkoek, hoe hard je ook ging brullen. Nu geldt hetzelfde, alleen heb jij het kennelijk nooit afgeleerd om er om te gaan brullen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:21 schreef DatBoss het volgende:
En wie zegt er dat je je iets aan moet trekken van die cursus? Gewoon heen gaan, en aan het einde van de cursus is het gewoon 'yeah, sure' en je papiertje weer ophalen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg. Dan mag de samenleving nog eens lekker ekstra op kosten. Laat het hem dan in ieder geval goed doen en stuur hem door naar de dela.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Resistor het volgende:
[..]
En wie zegt er dat je je iets aan moet trekken van die cursus? Gewoon heen gaan, en aan het einde van de cursus is het gewoon 'yeah, sure' en je papiertje weer ophalen.
Misschien dat ik je nog tegen kom. http://www.harting-bank.nl/ zoek maar vast een mooie rolstoel uit als je jezelf een dwarslaesie hebt gereden omdat iemand anders niet had verwacht dat je zo snel was.
TS is jouw kloon?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
100km/h op een verlaten, nachtelijke rondweg waar 50km/h is toegestaan ===> EMG.
Lekker met een psycholoog praten die doet alsof je Tristan van der Vlis bent.
Je kan dus niet autorijden en doet wel allemaal absurde dingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:38 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik rijd gewoon altijd normaal en rustig? Ik doe nooit niemand niks geen vlieg kwaad en rij keurig. Ga toch allemaal ff lekker zwemmen joh, raar gedoe dit. Moraalridders hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef DroogDok het volgende:
Maar dit was vast de eerste keer dat TS zo reed, normaal rijdt hij heel rustig.
Ja, daarom krijg je een EMG opgelegd, omdat je altijd zo netjes rijdtquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik rijd gewoon altijd normaal en rustig? Ik doe nooit niemand niks geen vlieg kwaad en rij keurig.
ook dan mag het niet, en de snelheid een beetje overschrijden is prima... maar 50km/u er bij is wel een beetje idioot..quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
100km/h op een verlaten, nachtelijke rondweg waar 50km/h is toegestaan ===> EMG.
Lekker met een psycholoog praten die doet alsof je Tristan van der Vlis bent.
QFtquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef kwiwi het volgende:
"maar puur omdat ik in mijn ogen niks verkeerd doe".
En dat is nou precies het probleem.
Ga maar even lekker een stukje rijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef DatBoss het volgende:
Ik ga me niet langer opfucken op dit forum
Als je dat toen ook gedaan nou ook gedaan hadquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik rijd gewoon altijd normaal en rustig? Ik doe nooit niemand niks geen vlieg kwaad en rij keurig. Ga toch allemaal ff lekker zwemmen joh, raar gedoe dit. Moraalridders hier.
Je vergeet 'door rood' en 'dubbel streep'.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het wel mee vind vallen?
Zoals ik in een eerdere post aangaf; Dat is maar 1 kant van het verhaal. Wie weet wat TS nog meer heeft uitgevroten maar dit hier niet post omdat het in zijn ogen ''meevalt''.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
100 waar je 60 mag, op een lege weg 's avonds laat gebeurd dat iedereen wel eens.
155 waar je 120 mag, lege snelweg en je wilt vlug naar huis. Nog even bellen dat je onderweg bent. En even met je lampen seinen is niets mis mee imo, alleen maar handig.
Ik heb liever dat iemand seint, dan dattie op mn bumper gaat zitten.
Ergo: ik vind het nogal wat, 2200 euro aan boetes en verplicht gezeik om bijna niks![]()
Als losse overtredingen is het ook te overzien. Maar alles bij elkaar gaf het blijkbaar genoeg om een EMG te laten doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
100 waar je 60 mag, op een lege weg 's avonds laat gebeurd dat iedereen wel eens.
155 waar je 120 mag, lege snelweg en je wilt vlug naar huis. Nog even bellen dat je onderweg bent. En even met je lampen seinen is niets mis mee imo, alleen maar handig.
Ergo: ik vind het nogal wat, 2200 euro aan boetes en verplicht gezeik om bijna niks![]()
vosss als je wilt racen en wil inhalen ga je naar Zandvoort of Assen. Daar hebben ze speciale banen om te racen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Ik vind die 100 op een 60 toch wel vrij veelquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Hoeveel punten heb je al gescoord?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:
[..]
www.9292.nlquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ook als er een gescheiden fietspad naast de weg ligt en er geen zijstraten en tegenliggers en fietsen zijn midden in de nacht?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind die 100 op een 60 toch wel vrij veel
Dat weet je pas als je er rijd en ben al vaak genoeg geschrokken door fietsers die zonder ligt fietsen toch zo op de weg, maar verschil tussen kunnen en doen is er ook nog.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook als er een gescheiden fietspad naast de weg ligt en er geen zijstraten en tegenliggers en fietsen zijn midden in de nacht?
Dan kan dan prima en ik denk dat TS dat beter kan beoordelen of het daar kon dan wij. Ik ken genoeg van zulke wegen waar je met gemak 120 kan doen zonder gevaar voor wie dan ook op te leveren.
Assen heeft weinig zin. Daar kom je de baan niet op zonder race licentie. Want zonder licentie ben je daar ook een gevaar op de weg, maar dan meer omdat je waarschijnlijk te langzaam rijdt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
vosss als je wilt racen en wil inhalen ga je naar Zandvoort of Assen. Daar hebben ze speciale banen om te racen.
Tuurlijk wel: http://www.vrijrijden.nl/circuitsquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Cornelis83 het volgende:
Assen heeft weinig zin. Daar kom je de baan niet op zonder race licentie.
Ja, dat is lekker beperkt zeg. Normaal vrij rijden mag alleen met racelicentie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: http://www.vrijrijden.nl/circuits
Ja en al bellend door rood rijden ... alles bij elkaar opgeteld is dat wel een stempel aso waard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
oh, ik rijd ook zat snelheden waar je wel instant een emg voor krijgtquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef ikbenschipper het volgende:
Alle overtredingen die TS noemt zijn los van elkaar dingen die je kunnen overkomen. Ik heb nog nooit iemand gezien die voor zijn snelheid een EMG kreeg. Wel voor het binnen 20 minuten zoveel dingen mee te maken, snelheid+rood+strepen+seinen. Daarnaast is je snelheid niet 10 of 20 kilometer te hard he. We praten over 35 en 42 kilometer.
Ik rijd ook graag lekker door 10 of 20 kilometer te hard. Maar wat jij doet is daarin gewoon buitensporig.
Onzin. Jij mag prima, geheel alleen, de gehele baan afhuren voor, zeg, een uur. En dan in je uppie zoveel rondjes rijden in je eigen auto als je maar wilt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef Cornelis83 het volgende:
Normaal vrij rijden mag alleen met racelicentie.
Maar waarschijnlijk ben je dan ook mans genoeg om dan de consequenties daarvan te accepteren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh, ik rijd ook zat snelheden waar je wel instant een emg voor krijgt
Geen idee. Waarschijnlijk niet maar ik hoef niet op fok te vragen hoe of wat omdat ik deze materie vrij goed beheerquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ben je dan ook mans genoeg om dan de consequenties daarvan te accepteren.
TS is jong en rijdt een audiquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor werk TS doet.
Daarom. TS komt op mij over alsof hij in de groenverwerking zit, maar kan wel een audi betalen.quote:
Haquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik rijd gewoon altijd normaal en rustig? Ik doe nooit niemand niks geen vlieg kwaad en rij keurig. Ga toch allemaal ff lekker zwemmen joh, raar gedoe dit. Moraalridders hier.
Ik hoop van ganser harte dat TS dit alternatief kiestquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er is een alternatief, nooit meer autorijden.
Niet de deur in je gezicht slaan. Joe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ware het niet dat de weg niet leeg was, want anders had TS geen dubbele doorgetrokken strepen hoeven mee te pakken om in te halen.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
TS is Gülmez?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom. TS komt op mij over alsof hij in de groenverwerking zit, maar kan wel een audi betalen.
Of TS is een drugsrunner.
Nee, dan had hij al zn oom erin betrokken,pf zn matties,of zn aggressieprobleempjes,of zn uitkering of zn werkcoach...quote:
En daarnaast heeft Gulmez zijn Audi van 10.000 euro een jaar later aan de sloop verkocht voor 300 euroquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef Maax het volgende:
[..]
Nee, dan had hij al zn oom erin betrokken,pf zn matties,of zn aggressieprobleempjes,of zn uitkering of zn werkcoach...
Niet dat de niveaus ver uit elkaar liggen..
Oh dat wist ik niet..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarnaast heeft Gulmez zijn Audi van 10.000 euro een jaar later aan de sloop verkocht voor 300 euro![]()
Bleek een dure kat in de zak te zijn geweest, zoiets was het. Of het was die Amenth, die andere klaphark.quote:
Het is ook niet heel spannend. Ik heb ook wel een ritten die daarbij in de buurt komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Alles is al gezegd!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:27 schreef Compoantje het volgende:
1: Je hebt toch echt iets verkeerd gedaan als je een EMG aangesmeerd krijgt.
2: Het feit dat jij dat niet vindt, maakt het nog erger.
3: Die EMG cursus gaat via het CBR en is al op jouw naam geregistreerd. Je kan dus onmogelijk een nieuw rijbewijs halen.
4: Denken dat je even snel je rijbewijs opnieuw kan halen zonder problemen.
???quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef BBQboy het volgende:
WGR / Bijverdienen? Belasting?
LOL RJ rijke tatta hoe gaat het met je S5
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef BBQboy het volgende:
LOL RJ rijke tatta hoe gaat het met je S5
Maar goed, hebben wij je al tot inkeer kunnen brengen? Heb je reeds het licht gezien en zal je het nóóóit meer doen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.
Oh weten we gelijk van welk drugsgeld jij je audi betaald hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.quote:
Thx voor info. Nuttige reactie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.
Bezwaar maken tegen een EMG is mogelijk (gewoon bij het CBR, en evt beroep bij de ABRvS), maar de kans is buitengewoon klein dat je er onderuit komt. En ik kan het weten, ik heb een tijdje die bezwaren behandeld.
Dat ligt eraan. TS noemt tot nu toe alleen maar Mulderfeiten. Als ze die niet samenvatten tot een artikel 5 is er strafrechtelijk gezien niets aan de hand en blijft het bij die beschikkingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.
Bezwaar maken tegen een EMG is mogelijk (gewoon bij het CBR, en evt beroep bij de ABRvS), maar de kans is buitengewoon klein dat je er onderuit komt. En ik kan het weten, ik heb een tijdje die bezwaren behandeld.
Klopt. Volstrekte willekeur is het. Oom agent als beul. Want inmiddels weet iedereen wel dat je aan zo'n EMG amper ontkomt. Dus afhankelijk van hoe z'n pet staat, ben je de lul. Of niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef densmee het volgende:
Toch wel vreemd dat een agent gewoon een strafmaat kan bepalen.
Goede bui agent: meneer u reed net met 80 kmh door die woonwijk maar omdat het bijna weekend is mats ik u met alleen een boete
Klote agent: levensgevaarlijk u reed net 5 cm over een verdrijvingsvlak en 2te hard, dat wordt een emgtje
"Heel kort door de bocht"quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Thx voor info. Nuttige reactie.
@Maax insinueer aub geen dingen als drugsgeld, heel kort door de bocht. Hoe ik aan me pegels kom is ook niet het topic.
WGR / Bijverdienen? Belasting?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Het faciliteren van gokspellen op internet toch? Gericht op kinderen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Thx voor info. Nuttige reactie.
@Maax insinueer aub geen dingen als drugsgeld, heel kort door de bocht. Hoe ik aan me pegels kom is ook niet het topic.
Dan lopen er een hoop psychopaten rond in de wereld. Ik zou de materie de volgende keer wat beter bestuderen voordat je zoiets 'typisch' noemt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Typisch psychopatisch gedrag trouwens... Overduidelijk fout zitten maar het niet in willen zien/toegeven...
Die EMG lijkt me heel erg terecht
Ik heb daar gedetacheerd gezeten ja. Is al weer even geleden trouwens. Maar onder een EMG uitkomen is inderdaad amper te doen. Alleen al om de ambtseed van agenten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. TS noemt tot nu toe alleen maar Mulderfeiten. Als ze die niet samenvatten tot een artikel 5 is er strafrechtelijk gezien niets aan de hand en blijft het bij die beschikkingen.
Tegen de EMG bezwaren kan, maar dan moet je inderdaad van goeden huizen komen en zeer goed kunnen beargumenteren hoe en waarom. Ik vrees dat TS' daarvoor niet echt in aanmerking komt. Want van de argumenten 'het was rustig en donker dus doe niet zo moeilijk', gaat het CBR echt niet overstag. En áls hij het al wil proberen, moet hij een voorlopige voorziening aanvragen, anders wordt de maatregel alsnog ten uitvoer gelegd en kan hij achteraf misschien hooguit geld claimen. Ik vermoed dat dit boven de pet van TS gaat.
Je hebt bij het CBR gewerkt, begrijp ik?
Donder een eind op joh stalker. Laat me gewoon met rust en reageer alleen wat relevant is in dit topic.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef BBQboy het volgende:
[..]
Zozo, nog steeds zulke goede zaken?
Hoe ik geld verdien is niet jullie zaak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het faciliteren van gokspellen op internet toch? Gericht op kinderen?
Al belasting betaald?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan had je het niet op FOK! moeten zetten, snuggere.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef DatBoss het volgende:
Donder een eind op joh stalker. Laat me gewoon met rust en reageer alleen wat relevant is in dit topic.
Hoe ik geld verdien is niet jullie zaak.
Verdien jij geld?quote:
Binnenkort op dit forum: "Belastingdienst naait mij, ik moet ineens 20K terugbetalen en krijg ook nog eens een boete!" Huilie huilie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand TS al doorgespeeld aan de Belastingdienst?
Die zullen dit ook wel interessant vinden
Staat in de lijst met typische kenmerken van een psychopaat... Ooit gelezen? Overigens lijkt ts meer van die kenmerken te hebben gezien zijn post history.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan lopen er een hoop psychopaten rond in de wereld. Ik zou de materie de volgende keer wat beter bestuderen voordat je zoiets 'typisch' noemt.
Uiteraard alle videos gedownload, worden opnieuw geupload en de fok topics zijn ook al gescreenshot. Samen met het EMG topic en alle overtredingen is het een peuleschil voor de belastingdienst om deze man te vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand TS al doorgespeeld aan de Belastingdienst?
Die zullen dit ook wel interessant vinden
Ik heb daar in het andere topic ook al mijn mening over gegeven, namelijk dat ik het verwerpelijk vind kinderen aan te zetten tot gokken of het gokken voor kinderen te faciliteren.quote:
September 2012 was hij nog 17 en inmiddels heeft hij z'n rijbewijs..... dan moet hij dus ergens tussen 09-1994 en 06-1995 geboren zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef Maax het volgende:
[..]
Uiteraard alle videos gedownload, worden opnieuw geupload en de fok topics zijn ook al gescreenshot. Samen met het EMG topic en alle overtredingen is het een peuleschil voor de belastingdienst om deze man te vinden.
Als het geen troll is zal de EMG er al iets aan doen.. Daar komt hij namelijk niet onderuit, en het kost hem tijd en moeite (en geld). Mocht TS 1 van de dingen die het CBR eist (o.a. voorgesprek, 3 cursusdagen, op tijd komen, cursus niet verstoren etc) NIET doen, dan moet hij zich opnieuw inschrijven voor de EMG én weer het cursusgeld betalen én zijn rijbewijs niet terugkrijgen. En dat gaat zo door tot hij de EMG wél met goed gevolg heeft afgelegd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb daar in het andere topic ook al mijn mening over gegeven, namelijk dat ik het verwerpelijk vind kinderen aan te zetten tot gokken of het gokken voor kinderen te faciliteren.
Je zou je kapot moeten schamen zo je geld te verdienen, maar het is wel duidelijk dat je geen schaamte of fatsoen hebt, dat laat je in dit topic ook keer op keer zien.
Je schijnt zelfs te denken dat de weg (en de wereld) van jou zijn omdat je het je kunt permitteren van de weg (en de wereld) gebruik te maken.
Ik hoop voor je dat de klap niet al te hard is, maar dat de val diep zal zijn is vrij zeker.
Eén specifiek kenmerk ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Staat in de lijst met typische kenmerken van een psychopaat... Ooit gelezen? Overigens lijkt ts meer van die kenmerken te hebben gezien zijn post history.
En ik denk idd dat er best veel mensen wel een paar van die kenmerken kunnen afvinken... Betekent overigens niet dat ze gelijk psychopaten zijn, wel dat ze kenmerkend gedrag kunnen vertonen.
Afhankelijk van hoe je je in het verkeer gedraagt kán je de lul zijn of niet. De dingen die TS genoemd heeft, heb ik nog nooit in 20 minuten gedaan hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt. Volstrekte willekeur is het. Oom agent als beul. Want inmiddels weet iedereen wel dat je aan zo'n EMG amper ontkomt. Dus afhankelijk van hoe z'n pet staat, ben je de lul. Of niet.
Wat was het allemaal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ze nog niet eens allemaal gedaan, en zeker niet in 1 rit.... in 28 jaar
Hij heeft wel meer gefliktquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat was het allemaal?
Bellen: check
Dubbele streep: nooit
Met 100 door een 60-gebied: wellicht ooit, maar ik betwijfel het
Door rood: ongetwijfeld een keer gebeurd, maar zeker niet bewust
Wel recent een boete gekregen voor 112 km p/u op de A16Dat m'n 7e in 25 jaar
De forse snelheidsovertredingen, onnodig seinen.. En vast nog meer (te lui om terug te zoeken)quote:
Ow, nou ja... Ik ben een braafneus, dus in 20 minuten al helemaal nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
De forse snelheidsovertredingen, onnodig seinen.. En vast nog meer (te lui om terug te zoeken)![]()
En dat allemaal binnen het tijdsbestek van 20 hele minuutjes
Bellen; Check, en zeker toen dat nog niet verboden was (heb nog zo'n hoorn met draad in de auto gehad).quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Queller het volgende:
Wat was het allemaal?
Bellen: check
Dubbele streep: nooit
Met 100 door een 60-gebied: wellicht ooit, maar ik betwijfel het
Door rood: ongetwijfeld een keer gebeurd, maar zeker niet bewust
Wel recent een boete gekregen voor 112 km p/u op de A16Dat m'n 7e in 25 jaar
Nee, EMG's worden wel vaker uitgedeeld. Ik wilde alleen maar aangeven dat het wel meevalt met de totale gekheid die je moet uithalen. Een agent met een slecht humeur die je voordraagt is genoeg.quote:
Ja, dat is best een beetje overdreven. Wil niet zeggen dat ik een of ander ongeleid projectiel ben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef nuget het volgende:
[..]
ook dan mag het niet, en de snelheid een beetje overschrijden is prima... maar 50km/u er bij is wel een beetje idioot..
Zou ik toch wél doen hoorquote:
Nee, het is de bestuursrechtelijk weg, en dus zeker geen "taakstraf".quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:29 schreef jogy het volgende:
Ik ben inderdaad gewoon bang dat dit gewoon gezien moet worden als een taakstraf. Voor mensen die het niet boeit hoeveel geld een overtreding of een verzameling aan overtredingen kost. Eventueel kan je die EMG gozer nog omkopen maar dat kost je dus meer dan alleen die duizend euro aan cursus kosten. Buiten het feit dat het uiteraard hartstikke strafbaar is uiteraard.
Het is misschien geen strafrechtelijke taakstraf maar je bent wel een x aantal uur bezig om er vanaf te komen alleen het verschil met een echte taakstraf is dat je er nog voor moet betalen ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het is de bestuursrechtelijk weg, en dus zeker geen "taakstraf".
Hoezo niet? Strikte controle?quote:Omkopen kan ook niet.
He gatverdamme wat een nare opmerking jij bent er zo een die met een harde L langs de weg staat te flitsen ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:37 schreef .PRISM het volgende:
Laat het een wijze les voor iedereen zijn. Mijn collega's en ik hebben ook onze quotum te halen. En ja, juist 's nachts denken veel mensen dat de wet op dat moment niet geldig is. Daarmee benadeel je enkel jezelf (en je bezorgd ons een goede nacht, dat dan weer wel).
Maar ook een zachte G?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
He gatverdamme wat een nare opmerking jij bent er zo een die met een harde L langs de weg staat te flitsen ?
Zulke posts moet je gewoon niet op reageren. Is gewoon een troll.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
He gatverdamme wat een nare opmerking jij bent er zo een die met een harde L langs de weg staat te flitsen ?
Bovendien bestaat al enkele jaren het quotum niet meer. (wel zijn er afspraken over het aantal uren dat er gecontroleerd wordt).quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:45 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Zulke posts moet je gewoon niet op reageren. Is gewoon een troll.
Heb je die ook die video (nu verwijderd) opgeslagen dat TS in zijn Audi S5 aan het racen isquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:53 schreef Maax het volgende:
Ik moet zeggen, je woont wel leuk. Een beetje een tokkie inrichting (LED lampen aan de muur, seriously?) maar leuk als je een beetje smaak krijgt kan je er wat leuks van maken!
Valt reuze mee. Ik heb 1 parkeerboete en de rest voor te hard rijden. In elk geval 3 stuks in de laagste categorie (na correctie nét nog te hard genoeg om een boete te krijgen). En 2 stuks voor iets tussen de 10 en 15 km te hard op de snelweg. Die laatste weet ik eigenlijk niet... Misschien was dit dus toch mijn zesde in plaats van mijn zevendequote:
Yups, maar zwangere vrouwen moeten sowieso vrijgesteld worden van boetesquote:Grappig; zowel bij de parkeerboete in 1991 als die in 2010 was ik zwanger..... best een risicovolle situatie dus
nee man we willen gewoon geen gasten op de weg die met 40 km te hard al bellend en seinend over de landweggetjes scheurenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:21 schreef DatBoss het volgende:
Enige dat ik kan vinden is dat je rijbewijs ongeldig wordt. Nergens staat iets over rijverbod.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:47 schreef Leandra het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat je dat gelijk kunt doen...
Moet je wel zeker weten dat je geen rijverbod hebt.
Komt dat niet op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Enige dat ik kan vinden is dat je rijbewijs ongeldig wordt. Nergens staat iets over rijverbod.
Op Infopolitie kwam ik het bovenstaande tegen over rijontzegging en opnieuw rijlessen nemen.quote:Zodra er een ontzegging is opgelegd, is dat bekend bij het CBR, door koppeling van bestandsgegevens met de RDW. Een tussentijdse toets (TTT) of examen gaat dan niet door, aangezien de examinator in zijn PDA ziet dat de kandidaat niet bevoegd is. Tot het moment dat er een ontzegging is opgelegd kan hij gewoon lessen blijven volgen.
Wegenbelasting is voor onderhoud aan de wegen en niet voor welke regels er gelden op de weg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een verhaal uit de eerste hand van iemand die alleen voor 52 km te hard een EMG heeft gekregen......quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nadeel is ook dat de PV's regelmatig zo creatief worden geschreven dat je er weinig mee kan als 'slachtoffer'. Zaken worden wat anders voorgesteld dan ze waren en je hangt gewoon. Vaak terecht, maar ik ken ook wel genoeg casussen waar het bullshit is.
Neem de Ring Groningen waar je vanaf de snelweg een 70-gebied in rijdt, dat echter net zo is ingericht als de tien km ervoor. En dan op 600m afstand laseren en allemaal mensen met + 52 van de weg plukken en die een EMG aansmeren omdat het formeel 'binnen de bebouwde kom' is. Dan gaat er toch ergens iets mis en ik snap niet dat zulke casussen voor een EMG in aanmerking komen. Volgens de letter van de wet klopt het, maar verder...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:30 schreef Maax het volgende:
[..]
Jawel, zelfmoord en reïncarnatie.
Alleen met jou staat van dienst zou ik nog even mens blijven nu het nog kan..
Volgens mij staat dat er niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 05:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Volgens mij (en de ANWB), kun je inderdaad gewoon ervoor kiezen opnieuw examen te doen.
Niet meewerken?
Als u weigert mee te werken aan een van de hierboven besproken maatregelen, wordt uw rijbewijs ongeldig verklaard. Dit heeft als gevolg dat u niet meer mag rijden. U moet opnieuw examen afleggen als u opnieuw een rijbewijs wil aanvragen
"Eating table"quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:53 schreef Maax het volgende:
Ik moet zeggen, je woont wel leuk. Een beetje een tokkie inrichting (LED lampen aan de muur, seriously?) maar leuk als je een beetje smaak krijgt kan je er wat leuks van maken!
Ik moest ook echt lachen om dat quasi nonchalante 'Yo, kijk mij eens heel cool Engels praten....!'quote:
je hebt die ernstige verkeersovertreding niet begaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef DatBoss het volgende:
puur omdat ik in mijn ogen niks verkeerd doe
Afsluitdijk idem: hele dijk is 130km/h behalve een stukje over de sluizen. Ene kant heeft een bochtje, andere kant niet eens: staan ze steevast > 50km/h te incasseren. Dat is triest en onnodig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nadeel is ook dat de PV's regelmatig zo creatief worden geschreven dat je er weinig mee kan als 'slachtoffer'. Zaken worden wat anders voorgesteld dan ze waren en je hangt gewoon. Vaak terecht, maar ik ken ook wel genoeg casussen waar het bullshit is.
Neem de Ring Groningen waar je vanaf de snelweg een 70-gebied in rijdt, dat echter net zo is ingericht als de tien km ervoor. En dan op 600m afstand laseren en allemaal mensen met + 52 van de weg plukken en die een EMG aansmeren omdat het formeel 'binnen de bebouwde kom' is. Dan gaat er toch ergens iets mis en ik snap niet dat zulke casussen voor een EMG in aanmerking komen. Volgens de letter van de wet klopt het, maar verder...
Ja, ik ken dat stuk (Als je de A7 vanuit Drachten bedoelt). Half jaar lang, 2 dagen per week langs gereden. "Gelukkig" staan/stonden er 's morgens altijd een file daar dus ik heb nooit de kans gehad om in deze gemene val te lopen, maar een val is het zeker...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
FusionFreak, tegenwoordig bekend onder de naam Hakuna.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:21 schreef Deetch het volgende:
mooie backfire trouwens, doet me denken aan die gast die zijn rijbewijs wilde halen maar steeds geestelijk werd afgekeurd, daar was ook een hele reeks over. Deze kan daar wel bij.
* Deetch bookmarkt
En als ik het me goed herinner, krijg je dan niet een standaard examen maar een soort staatsexamen, waarbij de examentijd stukken langer kan zijn dan bij een normaal examen.quote:
jaaaah dat is umquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Daeron het volgende:
[..]
FusionFreak, tegenwoordig bekend onder de naam Hakuna.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:44 schreef Dagonet het volgende:
TS denkt dat je een EMG kan weigeren en dan gewoon een nieuw rijbewijs halen wanneer de andere ongeldig is verklaard?.
Uiteindelijk is het aan het CBR om te bepalen of iemand al dan niet geschikt is, helemaal als iemand EMG heeft gekregen, dan kijken ze daar extra goed naar.quote:
Gekregen en geweigerd, dat EMG is verplicht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het aan het CBR om te bepalen of iemand al dan niet geschikt is, helemaal als iemand EMG heeft gekregen, dan kijken ze daar extra goed naar.
En nu reis jij dus voortaan met het OV?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:13 schreef Dagonet het volgende:
Gekregen en geweigerd, dat EMG is verplicht.
Ik ben niet zo'n randdebiel dat ik een EMG opgelegd krijg.quote:
Meeste reageren hier om lekker te stokenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |