En daarnaast heeft Gulmez zijn Audi van 10.000 euro een jaar later aan de sloop verkocht voor 300 euroquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef Maax het volgende:
[..]
Nee, dan had hij al zn oom erin betrokken,pf zn matties,of zn aggressieprobleempjes,of zn uitkering of zn werkcoach...
Niet dat de niveaus ver uit elkaar liggen..

Oh dat wist ik niet..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarnaast heeft Gulmez zijn Audi van 10.000 euro een jaar later aan de sloop verkocht voor 300 euro

Bleek een dure kat in de zak te zijn geweest, zoiets was het. Of het was die Amenth, die andere klaphark.quote:

Het is ook niet heel spannend. Ik heb ook wel een ritten die daarbij in de buurt komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het wel mee vind vallen?
100 waar je 60 mag, op een lege weg 's avonds laat gebeurd dat iedereen wel eens.
155 waar je 120 mag, lege snelweg en je wilt vlug naar huis. Nog even bellen dat je onderweg bent. En even met je lampen seinen is niets mis mee imo, alleen maar handig.
Ik heb liever dat iemand seint, dan dattie op mn bumper gaat zitten.
Ergo: ik vind het nogal wat, 2200 euro aan boetes en verplicht gezeik om bijna niks

Alles is al gezegd!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:27 schreef Compoantje het volgende:
1: Je hebt toch echt iets verkeerd gedaan als je een EMG aangesmeerd krijgt.
2: Het feit dat jij dat niet vindt, maakt het nog erger.
3: Die EMG cursus gaat via het CBR en is al op jouw naam geregistreerd. Je kan dus onmogelijk een nieuw rijbewijs halen.
4: Denken dat je even snel je rijbewijs opnieuw kan halen zonder problemen.

???quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef BBQboy het volgende:
WGR / Bijverdienen? Belasting?
LOL RJ rijke tatta hoe gaat het met je S5

Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef BBQboy het volgende:
LOL RJ rijke tatta hoe gaat het met je S5

Maar goed, hebben wij je al tot inkeer kunnen brengen? Heb je reeds het licht gezien en zal je het nóóóit meer doen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.

Oh weten we gelijk van welk drugsgeld jij je audi betaald hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.

Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.quote:

Thx voor info. Nuttige reactie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.
Bezwaar maken tegen een EMG is mogelijk (gewoon bij het CBR, en evt beroep bij de ABRvS), maar de kans is buitengewoon klein dat je er onderuit komt. En ik kan het weten, ik heb een tijdje die bezwaren behandeld.

Dat ligt eraan. TS noemt tot nu toe alleen maar Mulderfeiten. Als ze die niet samenvatten tot een artikel 5 is er strafrechtelijk gezien niets aan de hand en blijft het bij die beschikkingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.
Bezwaar maken tegen een EMG is mogelijk (gewoon bij het CBR, en evt beroep bij de ABRvS), maar de kans is buitengewoon klein dat je er onderuit komt. En ik kan het weten, ik heb een tijdje die bezwaren behandeld.
 .
. 

Klopt. Volstrekte willekeur is het. Oom agent als beul. Want inmiddels weet iedereen wel dat je aan zo'n EMG amper ontkomt. Dus afhankelijk van hoe z'n pet staat, ben je de lul. Of niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef densmee het volgende:
Toch wel vreemd dat een agent gewoon een strafmaat kan bepalen.
Goede bui agent: meneer u reed net met 80 kmh door die woonwijk maar omdat het bijna weekend is mats ik u met alleen een boete
Klote agent: levensgevaarlijk u reed net 5 cm over een verdrijvingsvlak en 2te hard, dat wordt een emgtje

"Heel kort door de bocht"quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Thx voor info. Nuttige reactie.
@Maax insinueer aub geen dingen als drugsgeld, heel kort door de bocht. Hoe ik aan me pegels kom is ook niet het topic.

WGR / Bijverdienen? Belasting?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]

Het faciliteren van gokspellen op internet toch? Gericht op kinderen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Thx voor info. Nuttige reactie.
@Maax insinueer aub geen dingen als drugsgeld, heel kort door de bocht. Hoe ik aan me pegels kom is ook niet het topic.

Dan lopen er een hoop psychopaten rond in de wereld. Ik zou de materie de volgende keer wat beter bestuderen voordat je zoiets 'typisch' noemt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Typisch psychopatisch gedrag trouwens... Overduidelijk fout zitten maar het niet in willen zien/toegeven...
Die EMG lijkt me heel erg terecht

Ik heb daar gedetacheerd gezeten ja. Is al weer even geleden trouwens. Maar onder een EMG uitkomen is inderdaad amper te doen. Alleen al om de ambtseed van agenten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. TS noemt tot nu toe alleen maar Mulderfeiten. Als ze die niet samenvatten tot een artikel 5 is er strafrechtelijk gezien niets aan de hand en blijft het bij die beschikkingen.
Tegen de EMG bezwaren kan, maar dan moet je inderdaad van goeden huizen komen en zeer goed kunnen beargumenteren hoe en waarom. Ik vrees dat TS' daarvoor niet echt in aanmerking komt. Want van de argumenten 'het was rustig en donker dus doe niet zo moeilijk', gaat het CBR echt niet overstag. En áls hij het al wil proberen, moet hij een voorlopige voorziening aanvragen, anders wordt de maatregel alsnog ten uitvoer gelegd en kan hij achteraf misschien hooguit geld claimen. Ik vermoed dat dit boven de pet van TS gaat.
Je hebt bij het CBR gewerkt, begrijp ik?

Donder een eind op joh stalker. Laat me gewoon met rust en reageer alleen wat relevant is in dit topic.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef BBQboy het volgende:
[..]
Zozo, nog steeds zulke goede zaken?
Hoe ik geld verdien is niet jullie zaak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het faciliteren van gokspellen op internet toch? Gericht op kinderen?
Al belasting betaald?

quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

Dan had je het niet op FOK! moeten zetten, snuggere.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef DatBoss het volgende:
Donder een eind op joh stalker. Laat me gewoon met rust en reageer alleen wat relevant is in dit topic.
Hoe ik geld verdien is niet jullie zaak.

Verdien jij geld?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |