Haquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik rijd gewoon altijd normaal en rustig? Ik doe nooit niemand niks geen vlieg kwaad en rij keurig. Ga toch allemaal ff lekker zwemmen joh, raar gedoe dit. Moraalridders hier.
Ik ga me niet langer opfucken op dit forum
Ik hoop van ganser harte dat TS dit alternatief kiestquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er is een alternatief, nooit meer autorijden.
Niet de deur in je gezicht slaan. Joe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik rijd gewoon altijd normaal en rustig? Ik doe nooit niemand niks geen vlieg kwaad en rij keurig. Ga toch allemaal ff lekker zwemmen joh, raar gedoe dit. Moraalridders hier.
Ik ga me niet langer opfucken op dit forum
Ware het niet dat de weg niet leeg was, want anders had TS geen dubbele doorgetrokken strepen hoeven mee te pakken om in te halen.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het wel mee vind vallen?
100 waar je 60 mag, op een lege weg 's avonds laat gebeurd dat iedereen wel eens.
155 waar je 120 mag, lege snelweg en je wilt vlug naar huis. Nog even bellen dat je onderweg bent. En even met je lampen seinen is niets mis mee imo, alleen maar handig.
Ik heb liever dat iemand seint, dan dattie op mn bumper gaat zitten.
Ergo: ik vind het nogal wat, 2200 euro aan boetes en verplicht gezeik om bijna niks![]()
TS is Gülmez?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom. TS komt op mij over alsof hij in de groenverwerking zit, maar kan wel een audi betalen.
Of TS is een drugsrunner.
Nee, dan had hij al zn oom erin betrokken,pf zn matties,of zn aggressieprobleempjes,of zn uitkering of zn werkcoach...quote:
En daarnaast heeft Gulmez zijn Audi van 10.000 euro een jaar later aan de sloop verkocht voor 300 euroquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef Maax het volgende:
[..]
Nee, dan had hij al zn oom erin betrokken,pf zn matties,of zn aggressieprobleempjes,of zn uitkering of zn werkcoach...
Niet dat de niveaus ver uit elkaar liggen..
Oh dat wist ik niet..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarnaast heeft Gulmez zijn Audi van 10.000 euro een jaar later aan de sloop verkocht voor 300 euro![]()
Bleek een dure kat in de zak te zijn geweest, zoiets was het. Of het was die Amenth, die andere klaphark.quote:
Het is ook niet heel spannend. Ik heb ook wel een ritten die daarbij in de buurt komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het wel mee vind vallen?
100 waar je 60 mag, op een lege weg 's avonds laat gebeurd dat iedereen wel eens.
155 waar je 120 mag, lege snelweg en je wilt vlug naar huis. Nog even bellen dat je onderweg bent. En even met je lampen seinen is niets mis mee imo, alleen maar handig.
Ik heb liever dat iemand seint, dan dattie op mn bumper gaat zitten.
Ergo: ik vind het nogal wat, 2200 euro aan boetes en verplicht gezeik om bijna niks![]()
Alles is al gezegd!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:27 schreef Compoantje het volgende:
1: Je hebt toch echt iets verkeerd gedaan als je een EMG aangesmeerd krijgt.
2: Het feit dat jij dat niet vindt, maakt het nog erger.
3: Die EMG cursus gaat via het CBR en is al op jouw naam geregistreerd. Je kan dus onmogelijk een nieuw rijbewijs halen.
4: Denken dat je even snel je rijbewijs opnieuw kan halen zonder problemen.
???quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef BBQboy het volgende:
WGR / Bijverdienen? Belasting?
LOL RJ rijke tatta hoe gaat het met je S5
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef BBQboy het volgende:
WGR / Bijverdienen? Belasting?
LOL RJ rijke tatta hoe gaat het met je S5
Maar goed, hebben wij je al tot inkeer kunnen brengen? Heb je reeds het licht gezien en zal je het nóóóit meer doen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.
Oh weten we gelijk van welk drugsgeld jij je audi betaald hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.quote:
Thx voor info. Nuttige reactie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.
Bezwaar maken tegen een EMG is mogelijk (gewoon bij het CBR, en evt beroep bij de ABRvS), maar de kans is buitengewoon klein dat je er onderuit komt. En ik kan het weten, ik heb een tijdje die bezwaren behandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |