Niet de deur in je gezicht slaan. Joe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik rijd gewoon altijd normaal en rustig? Ik doe nooit niemand niks geen vlieg kwaad en rij keurig. Ga toch allemaal ff lekker zwemmen joh, raar gedoe dit. Moraalridders hier.
Ik ga me niet langer opfucken op dit forum
Ware het niet dat de weg niet leeg was, want anders had TS geen dubbele doorgetrokken strepen hoeven mee te pakken om in te halen.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het wel mee vind vallen?
100 waar je 60 mag, op een lege weg 's avonds laat gebeurd dat iedereen wel eens.
155 waar je 120 mag, lege snelweg en je wilt vlug naar huis. Nog even bellen dat je onderweg bent. En even met je lampen seinen is niets mis mee imo, alleen maar handig.
Ik heb liever dat iemand seint, dan dattie op mn bumper gaat zitten.
Ergo: ik vind het nogal wat, 2200 euro aan boetes en verplicht gezeik om bijna niks![]()
TS is Gülmez?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom. TS komt op mij over alsof hij in de groenverwerking zit, maar kan wel een audi betalen.
Of TS is een drugsrunner.
Nee, dan had hij al zn oom erin betrokken,pf zn matties,of zn aggressieprobleempjes,of zn uitkering of zn werkcoach...quote:
En daarnaast heeft Gulmez zijn Audi van 10.000 euro een jaar later aan de sloop verkocht voor 300 euroquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef Maax het volgende:
[..]
Nee, dan had hij al zn oom erin betrokken,pf zn matties,of zn aggressieprobleempjes,of zn uitkering of zn werkcoach...
Niet dat de niveaus ver uit elkaar liggen..
Oh dat wist ik niet..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarnaast heeft Gulmez zijn Audi van 10.000 euro een jaar later aan de sloop verkocht voor 300 euro![]()
Bleek een dure kat in de zak te zijn geweest, zoiets was het. Of het was die Amenth, die andere klaphark.quote:
Het is ook niet heel spannend. Ik heb ook wel een ritten die daarbij in de buurt komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het wel mee vind vallen?
100 waar je 60 mag, op een lege weg 's avonds laat gebeurd dat iedereen wel eens.
155 waar je 120 mag, lege snelweg en je wilt vlug naar huis. Nog even bellen dat je onderweg bent. En even met je lampen seinen is niets mis mee imo, alleen maar handig.
Ik heb liever dat iemand seint, dan dattie op mn bumper gaat zitten.
Ergo: ik vind het nogal wat, 2200 euro aan boetes en verplicht gezeik om bijna niks![]()
Alles is al gezegd!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:27 schreef Compoantje het volgende:
1: Je hebt toch echt iets verkeerd gedaan als je een EMG aangesmeerd krijgt.
2: Het feit dat jij dat niet vindt, maakt het nog erger.
3: Die EMG cursus gaat via het CBR en is al op jouw naam geregistreerd. Je kan dus onmogelijk een nieuw rijbewijs halen.
4: Denken dat je even snel je rijbewijs opnieuw kan halen zonder problemen.
???quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef BBQboy het volgende:
WGR / Bijverdienen? Belasting?
LOL RJ rijke tatta hoe gaat het met je S5
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef BBQboy het volgende:
LOL RJ rijke tatta hoe gaat het met je S5
Maar goed, hebben wij je al tot inkeer kunnen brengen? Heb je reeds het licht gezien en zal je het nóóóit meer doen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.
Oh weten we gelijk van welk drugsgeld jij je audi betaald hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kerel verwijder dat? Ik weet niet wie je bent maar dit topic gaat hier niet over.
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.quote:
Thx voor info. Nuttige reactie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.
Bezwaar maken tegen een EMG is mogelijk (gewoon bij het CBR, en evt beroep bij de ABRvS), maar de kans is buitengewoon klein dat je er onderuit komt. En ik kan het weten, ik heb een tijdje die bezwaren behandeld.
Dat ligt eraan. TS noemt tot nu toe alleen maar Mulderfeiten. Als ze die niet samenvatten tot een artikel 5 is er strafrechtelijk gezien niets aan de hand en blijft het bij die beschikkingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien je EMG zou het me niet verbazen als er ook een strafrechtelijk traject wordt opgestart. En ja dat mag: de bestuursrechtelijke weg (EMG) naast de strafrechtelijke weg. Zou me behoorlijk verbazen als dat niet gebeurde en je alleen een stel boetes krijgt naast je EMG.
Bezwaar maken tegen een EMG is mogelijk (gewoon bij het CBR, en evt beroep bij de ABRvS), maar de kans is buitengewoon klein dat je er onderuit komt. En ik kan het weten, ik heb een tijdje die bezwaren behandeld.
Klopt. Volstrekte willekeur is het. Oom agent als beul. Want inmiddels weet iedereen wel dat je aan zo'n EMG amper ontkomt. Dus afhankelijk van hoe z'n pet staat, ben je de lul. Of niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef densmee het volgende:
Toch wel vreemd dat een agent gewoon een strafmaat kan bepalen.
Goede bui agent: meneer u reed net met 80 kmh door die woonwijk maar omdat het bijna weekend is mats ik u met alleen een boete
Klote agent: levensgevaarlijk u reed net 5 cm over een verdrijvingsvlak en 2te hard, dat wordt een emgtje
"Heel kort door de bocht"quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Thx voor info. Nuttige reactie.
@Maax insinueer aub geen dingen als drugsgeld, heel kort door de bocht. Hoe ik aan me pegels kom is ook niet het topic.
WGR / Bijverdienen? Belasting?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Het faciliteren van gokspellen op internet toch? Gericht op kinderen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Thx voor info. Nuttige reactie.
@Maax insinueer aub geen dingen als drugsgeld, heel kort door de bocht. Hoe ik aan me pegels kom is ook niet het topic.
Dan lopen er een hoop psychopaten rond in de wereld. Ik zou de materie de volgende keer wat beter bestuderen voordat je zoiets 'typisch' noemt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Typisch psychopatisch gedrag trouwens... Overduidelijk fout zitten maar het niet in willen zien/toegeven...
Die EMG lijkt me heel erg terecht
Ik heb daar gedetacheerd gezeten ja. Is al weer even geleden trouwens. Maar onder een EMG uitkomen is inderdaad amper te doen. Alleen al om de ambtseed van agenten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. TS noemt tot nu toe alleen maar Mulderfeiten. Als ze die niet samenvatten tot een artikel 5 is er strafrechtelijk gezien niets aan de hand en blijft het bij die beschikkingen.
Tegen de EMG bezwaren kan, maar dan moet je inderdaad van goeden huizen komen en zeer goed kunnen beargumenteren hoe en waarom. Ik vrees dat TS' daarvoor niet echt in aanmerking komt. Want van de argumenten 'het was rustig en donker dus doe niet zo moeilijk', gaat het CBR echt niet overstag. En áls hij het al wil proberen, moet hij een voorlopige voorziening aanvragen, anders wordt de maatregel alsnog ten uitvoer gelegd en kan hij achteraf misschien hooguit geld claimen. Ik vermoed dat dit boven de pet van TS gaat.
Je hebt bij het CBR gewerkt, begrijp ik?
Donder een eind op joh stalker. Laat me gewoon met rust en reageer alleen wat relevant is in dit topic.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef BBQboy het volgende:
[..]
Zozo, nog steeds zulke goede zaken?
Hoe ik geld verdien is niet jullie zaak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het faciliteren van gokspellen op internet toch? Gericht op kinderen?
Al belasting betaald?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan had je het niet op FOK! moeten zetten, snuggere.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef DatBoss het volgende:
Donder een eind op joh stalker. Laat me gewoon met rust en reageer alleen wat relevant is in dit topic.
Hoe ik geld verdien is niet jullie zaak.
Verdien jij geld?quote:
Binnenkort op dit forum: "Belastingdienst naait mij, ik moet ineens 20K terugbetalen en krijg ook nog eens een boete!" Huilie huilie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand TS al doorgespeeld aan de Belastingdienst?
Die zullen dit ook wel interessant vinden
Staat in de lijst met typische kenmerken van een psychopaat... Ooit gelezen? Overigens lijkt ts meer van die kenmerken te hebben gezien zijn post history.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan lopen er een hoop psychopaten rond in de wereld. Ik zou de materie de volgende keer wat beter bestuderen voordat je zoiets 'typisch' noemt.
Uiteraard alle videos gedownload, worden opnieuw geupload en de fok topics zijn ook al gescreenshot. Samen met het EMG topic en alle overtredingen is het een peuleschil voor de belastingdienst om deze man te vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand TS al doorgespeeld aan de Belastingdienst?
Die zullen dit ook wel interessant vinden
Ik heb daar in het andere topic ook al mijn mening over gegeven, namelijk dat ik het verwerpelijk vind kinderen aan te zetten tot gokken of het gokken voor kinderen te faciliteren.quote:
September 2012 was hij nog 17 en inmiddels heeft hij z'n rijbewijs..... dan moet hij dus ergens tussen 09-1994 en 06-1995 geboren zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef Maax het volgende:
[..]
Uiteraard alle videos gedownload, worden opnieuw geupload en de fok topics zijn ook al gescreenshot. Samen met het EMG topic en alle overtredingen is het een peuleschil voor de belastingdienst om deze man te vinden.
Als het geen troll is zal de EMG er al iets aan doen.. Daar komt hij namelijk niet onderuit, en het kost hem tijd en moeite (en geld). Mocht TS 1 van de dingen die het CBR eist (o.a. voorgesprek, 3 cursusdagen, op tijd komen, cursus niet verstoren etc) NIET doen, dan moet hij zich opnieuw inschrijven voor de EMG én weer het cursusgeld betalen én zijn rijbewijs niet terugkrijgen. En dat gaat zo door tot hij de EMG wél met goed gevolg heeft afgelegd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb daar in het andere topic ook al mijn mening over gegeven, namelijk dat ik het verwerpelijk vind kinderen aan te zetten tot gokken of het gokken voor kinderen te faciliteren.
Je zou je kapot moeten schamen zo je geld te verdienen, maar het is wel duidelijk dat je geen schaamte of fatsoen hebt, dat laat je in dit topic ook keer op keer zien.
Je schijnt zelfs te denken dat de weg (en de wereld) van jou zijn omdat je het je kunt permitteren van de weg (en de wereld) gebruik te maken.
Ik hoop voor je dat de klap niet al te hard is, maar dat de val diep zal zijn is vrij zeker.
Eén specifiek kenmerk ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Staat in de lijst met typische kenmerken van een psychopaat... Ooit gelezen? Overigens lijkt ts meer van die kenmerken te hebben gezien zijn post history.
En ik denk idd dat er best veel mensen wel een paar van die kenmerken kunnen afvinken... Betekent overigens niet dat ze gelijk psychopaten zijn, wel dat ze kenmerkend gedrag kunnen vertonen.
Afhankelijk van hoe je je in het verkeer gedraagt kán je de lul zijn of niet. De dingen die TS genoemd heeft, heb ik nog nooit in 20 minuten gedaan hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt. Volstrekte willekeur is het. Oom agent als beul. Want inmiddels weet iedereen wel dat je aan zo'n EMG amper ontkomt. Dus afhankelijk van hoe z'n pet staat, ben je de lul. Of niet.
Wat was het allemaal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ze nog niet eens allemaal gedaan, en zeker niet in 1 rit.... in 28 jaar
Hij heeft wel meer gefliktquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat was het allemaal?
Bellen: check
Dubbele streep: nooit
Met 100 door een 60-gebied: wellicht ooit, maar ik betwijfel het
Door rood: ongetwijfeld een keer gebeurd, maar zeker niet bewust
Wel recent een boete gekregen voor 112 km p/u op de A16Dat m'n 7e in 25 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |