Eén specifiek kenmerk ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Staat in de lijst met typische kenmerken van een psychopaat... Ooit gelezen? Overigens lijkt ts meer van die kenmerken te hebben gezien zijn post history.
En ik denk idd dat er best veel mensen wel een paar van die kenmerken kunnen afvinken... Betekent overigens niet dat ze gelijk psychopaten zijn, wel dat ze kenmerkend gedrag kunnen vertonen.
Afhankelijk van hoe je je in het verkeer gedraagt kán je de lul zijn of niet. De dingen die TS genoemd heeft, heb ik nog nooit in 20 minuten gedaan hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt. Volstrekte willekeur is het. Oom agent als beul. Want inmiddels weet iedereen wel dat je aan zo'n EMG amper ontkomt. Dus afhankelijk van hoe z'n pet staat, ben je de lul. Of niet.
Wat was het allemaal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ze nog niet eens allemaal gedaan, en zeker niet in 1 rit.... in 28 jaar
Hij heeft wel meer gefliktquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat was het allemaal?
Bellen: check
Dubbele streep: nooit
Met 100 door een 60-gebied: wellicht ooit, maar ik betwijfel het
Door rood: ongetwijfeld een keer gebeurd, maar zeker niet bewust
Wel recent een boete gekregen voor 112 km p/u op de A16Dat m'n 7e in 25 jaar
De forse snelheidsovertredingen, onnodig seinen.. En vast nog meer (te lui om terug te zoeken)quote:
Ow, nou ja... Ik ben een braafneus, dus in 20 minuten al helemaal nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
De forse snelheidsovertredingen, onnodig seinen.. En vast nog meer (te lui om terug te zoeken)![]()
En dat allemaal binnen het tijdsbestek van 20 hele minuutjes
Bellen; Check, en zeker toen dat nog niet verboden was (heb nog zo'n hoorn met draad in de auto gehad).quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Queller het volgende:
Wat was het allemaal?
Bellen: check
Dubbele streep: nooit
Met 100 door een 60-gebied: wellicht ooit, maar ik betwijfel het
Door rood: ongetwijfeld een keer gebeurd, maar zeker niet bewust
Wel recent een boete gekregen voor 112 km p/u op de A16Dat m'n 7e in 25 jaar
Nee, EMG's worden wel vaker uitgedeeld. Ik wilde alleen maar aangeven dat het wel meevalt met de totale gekheid die je moet uithalen. Een agent met een slecht humeur die je voordraagt is genoeg.quote:
Ja, dat is best een beetje overdreven. Wil niet zeggen dat ik een of ander ongeleid projectiel ben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef nuget het volgende:
[..]
ook dan mag het niet, en de snelheid een beetje overschrijden is prima... maar 50km/u er bij is wel een beetje idioot..
Zou ik toch wél doen hoorquote:
Nee, het is de bestuursrechtelijk weg, en dus zeker geen "taakstraf".quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:29 schreef jogy het volgende:
Ik ben inderdaad gewoon bang dat dit gewoon gezien moet worden als een taakstraf. Voor mensen die het niet boeit hoeveel geld een overtreding of een verzameling aan overtredingen kost. Eventueel kan je die EMG gozer nog omkopen maar dat kost je dus meer dan alleen die duizend euro aan cursus kosten. Buiten het feit dat het uiteraard hartstikke strafbaar is uiteraard.
Het is misschien geen strafrechtelijke taakstraf maar je bent wel een x aantal uur bezig om er vanaf te komen alleen het verschil met een echte taakstraf is dat je er nog voor moet betalen ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het is de bestuursrechtelijk weg, en dus zeker geen "taakstraf".
Hoezo niet? Strikte controle?quote:Omkopen kan ook niet.
He gatverdamme wat een nare opmerking jij bent er zo een die met een harde L langs de weg staat te flitsen ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:37 schreef .PRISM het volgende:
Laat het een wijze les voor iedereen zijn. Mijn collega's en ik hebben ook onze quotum te halen. En ja, juist 's nachts denken veel mensen dat de wet op dat moment niet geldig is. Daarmee benadeel je enkel jezelf (en je bezorgd ons een goede nacht, dat dan weer wel).
Maar ook een zachte G?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
He gatverdamme wat een nare opmerking jij bent er zo een die met een harde L langs de weg staat te flitsen ?
Zulke posts moet je gewoon niet op reageren. Is gewoon een troll.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
He gatverdamme wat een nare opmerking jij bent er zo een die met een harde L langs de weg staat te flitsen ?
Bovendien bestaat al enkele jaren het quotum niet meer. (wel zijn er afspraken over het aantal uren dat er gecontroleerd wordt).quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:45 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Zulke posts moet je gewoon niet op reageren. Is gewoon een troll.
Heb je die ook die video (nu verwijderd) opgeslagen dat TS in zijn Audi S5 aan het racen isquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:53 schreef Maax het volgende:
Ik moet zeggen, je woont wel leuk. Een beetje een tokkie inrichting (LED lampen aan de muur, seriously?) maar leuk als je een beetje smaak krijgt kan je er wat leuks van maken!
Valt reuze mee. Ik heb 1 parkeerboete en de rest voor te hard rijden. In elk geval 3 stuks in de laagste categorie (na correctie nét nog te hard genoeg om een boete te krijgen). En 2 stuks voor iets tussen de 10 en 15 km te hard op de snelweg. Die laatste weet ik eigenlijk niet... Misschien was dit dus toch mijn zesde in plaats van mijn zevendequote:
Yups, maar zwangere vrouwen moeten sowieso vrijgesteld worden van boetesquote:Grappig; zowel bij de parkeerboete in 1991 als die in 2010 was ik zwanger..... best een risicovolle situatie dus
nee man we willen gewoon geen gasten op de weg die met 40 km te hard al bellend en seinend over de landweggetjes scheurenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:21 schreef DatBoss het volgende:
Ongelovelijk dat jullie denken dat ik de boeman ben in dit verhaal, dat is uiteraard niet het geval. Ik had geen geoliede ambtelijke machine hier op FOK verwacht. Jammer, jullie kunnen allemaal ook je blauwe overhemd aantrekken als ik dit zo lees. Treurig dit zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |