abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128552555
Als je serieus denkt dat dit soort dingen je overkomen dan ben je niet goed snik. En nee, na een lange dag ga ik echt niet rijden als mijn neef die Down heeft.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:02:21 #127
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_128552565
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Het kan iedereen overkomen
Dat denk ik niet.

Bovendien is het je niet overkomen, je hebt het bewust gedaan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:02:22 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128552568
quote:
Ik vind het raar dat jullie hier zo op neer kijken en doen alsof ik in de bajes thuis hoor, iedereen gaat op zijn tijd toch wel een keer flink er tegen aan na een lange dag ofzo? Helemaal in een Audi als je nog een op jonge leeftijd bent. Als het dan gewoon binnen de perken is op rustige wegen, wat is daar in vredesnaam mis mee? Alsof iedereen hier keurig 24/7 zich aan de snelheid houdt en regeltjes opvolgt.
Het is niets voor niets dat dit soort dingen OVTREDINGEN zijn en niet MISDRIJVEN. Het kan iedereen overkomen.
De EMS is de maatregel voor deze overtreding.

En nu?
The love you take is equal to the love you make.
pi_128552717
Bellen, dubbele doorgestrokken strepen, seinen, te snel, terwijl je nog maar net je rijbewijs hebt. En het nog oneens zijn met de staf ook _O-

Nee, jij hebt gewoon gelijk hoor. Het zijn gewoon allemaal suffe brave burgertjes die hier reageren.
pi_128552723
quote:
Ik vind het raar dat jullie hier zo op neer kijken en doen alsof ik in de bajes thuis hoor, iedereen gaat op zijn tijd toch wel een keer flink er tegen aan na een lange dag ofzo? Helemaal in een Audi als je nog een op jonge leeftijd bent. Als het dan gewoon binnen de perken is op rustige wegen, wat is daar in vredesnaam mis mee? Alsof iedereen hier keurig 24/7 zich aan de snelheid houdt en regeltjes opvolgt.
Het is niets voor niets dat dit soort dingen OVTREDINGEN zijn en niet MISDRIJVEN. Het kan iedereen overkomen.
Nou, ik kan toch echt zeggen dat ik de overtredingen die jij hebt gemaakt mij nooit overkomen zijn. Laat staan in 20 minuten tijd.
pi_128552737
Ja, maar edelachtbare... Ik snap nu eenmaal beter dan de politie en justitie hoe ik me moet gedragen in het verkeer. Daarom zijn de regels niet op mij van toepassing.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:07:23 #132
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_128552767
quote:
Alsof je in de bajes hoort. :') Nee, we zeggen gewoon dat je die EMG verdiendt puur door de voorbeelden wat je zelf al aan loopt te geven. Dat jij jezelf niet snapt is 1 ding, maar dat je het ondanks onze aanwijzingen nog steeds niet ziet dat JIJ degene die bent die fout is is toch wel heel ernstig. :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:08:10 #133
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_128552806
TS, je bent een debiel.

Er waren andere auto's op de weg, hoe die gaan reageren op jouw buitensporige gedrag (snelheid, lichtseinen, inhalen waar niet mag) kun jij niet voorspellen, zeker niet met je weinig rijervaring op de weg. Het verkeer is een samenspel met andere weggebruikers, als jij de daarin zo onvoorspelbaar gaat gedragen kun je het gedrag van de rest ook niet meer voorspellen.

En het kan iedereen overkomen :') Je auto reed natuurlijk uit zichzelf zo hard en jij bent echt onschuldig daarin.

Maargoed, blijf lekker in je egocentrische bel zitten en trek je niets aan van de rest van de samenleving.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_128552838
Het kan iedereen overkomen (die er voor kiest om zo onbenullig te rijden) Klopt. Al is het wel een beetje dom, als je net je rijbewijs hebt zou je beter moeten weten.

Maar als het geld je toch niet kan schelen, wat zeur je dan? Doe even gezellig mee met die EMG. Wie weet leer je er nog wat van ook. Dat hopen we dan maar....
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:10:29 #135
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_128552887
quote:
Het gaat niet alleen om de overtredingen zelf, nee, het gaat vóóral om jouw gedragingen in het verkeer die de agenten over een periode van 20 minuten geconstateerd hebben. Maar dat dringt niet door tot die botte kop van je, en juist daarom is het volkomen terecht. Maar dat zul je toch niet snappen.
Jij bent er zo een die zichzelf nog een keer kapot rijdt, hopelijk neem je dan geen onschuldigen mee :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_128552897
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef TallMan het volgende:
TS, je bent een debiel.

Er waren andere auto's op de weg, hoe die gaan reageren op jouw buitensporige gedrag (snelheid, lichtseinen, inhalen waar niet mag) kun jij niet voorspellen, zeker niet met je weinig rijervaring op de weg. Het verkeer is een samenspel met andere weggebruikers, als jij de daarin zo onvoorspelbaar gaat gedragen kun je het gedrag van de rest ook niet meer voorspellen.

En het kan iedereen overkomen :') Je auto reed natuurlijk uit zichzelf zo hard en jij bent echt onschuldig daarin.

Maargoed, blijf lekker in je egocentrische bel zitten en trek je niets aan van de rest van de samenleving.
Hoezo egocentrisch? Alsof een persoon die je inhaalt naar links bonjoured als je er rustig langs gaat, en als ik egocentrisch zou zijn ging ik der wel met 120+ rechts langs zonder seinen. Een seintje is dan gewoon sociaal als iemand het ff niet ziet.
pi_128552906
quote:
OVTREDINGEN
Het OV is inderdaad je toekomstige nieuwe vervoersmiddel.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:11:04 #138
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_128552907
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef TallMan het volgende:
En een EMG krijg je niet alleen maar door te hard te rijden, je moet het echt teringbont maken. Rotondes verkeerde kant nemen en meer dan 1x door rood rijden en dat soort dingen, dus hou maar rekening met dat je maar 1 kant van het verhaal hoort. :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:11:23 #139
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_128552923
Met 42 en 35 te hard rustig erlangsgaan noemen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:11:34 #140
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_128552932
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:10 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Hoezo egocentrisch? Alsof een persoon die je inhaalt naar links bonjoured als je er rustig langs gaat, en als ik egocentrisch zou zijn ging ik der wel met 120+ rechts langs zonder seinen. Een seintje is dan gewoon sociaal als iemand het ff niet ziet.
Jij komt er wel _O-
pi_128552950
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef Chef_M het volgende:

[..]

En een EMG krijg je niet alleen maar door te hard te rijden, je moet het echt teringbont maken. Rotondes verkeerde kant nemen en meer dan 1x door rood rijden en dat soort dingen, dus hou maar rekening met dat je maar 1 kant van het verhaal hoort. :')
Zelfs met een kant van het verhaal vind ik het al EMG-waardig. Vooral de manier waarop TS weigert in te zien dat 'ie echt iets verkeerd heeft gedaan.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:12:20 #142
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_128552963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Had de andere punten ook wel gelezen, maar dat was weer zo lang om die allemaal weer mee op te nemen. TS is duidelijk ongeschikt, daar hoeven niet teveel woorden aan vuilgemaakt te worden.
pi_128553009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zelfs met een kant van het verhaal vind ik het al EMG-waardig. Vooral de manier waarop TS weigert in te zien dat 'ie echt iets verkeerd heeft gedaan.
Stel je eens voor wat de andere kant van het verhaal is _O-
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_128553117
Ts, op wat voor dood spoor van de evolutie rijdt je geestelijke boemeltje?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:17:37 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128553160
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef _Arthur het volgende:

Het OV is inderdaad je toekomstige nieuwe vervoersmiddel.
Ik heb nu al meelij met zijn mede-treinreizigers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128553320
Ongelovelijk dat jullie denken dat ik de boeman ben in dit verhaal, dat is uiteraard niet het geval. Ik had geen geoliede ambtelijke machine hier op FOK verwacht. Jammer, jullie kunnen allemaal ook je blauwe overhemd aantrekken als ik dit zo lees. Treurig dit zeg.
pi_128553348
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb nu al meelij met zijn mede-treinreizigers.
Zeker. Hij zou eens in een moment van haast langs de slagbomen van een spoorwegovergang gaan, en dan onder een trein komen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:22:24 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128553360
Tuurlijk knul, de hele wereld is gek behalve jij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:22:46 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128553376
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:21 schreef DatBoss het volgende:
Ongelovelijk dat jullie denken dat ik de boeman ben in dit verhaal, dat is uiteraard niet het geval. Ik had geen geoliede ambtelijke machine hier op FOK verwacht. Jammer, jullie kunnen allemaal ook je blauwe overhemd aantrekken als ik dit zo lees. Treurig dit zeg.
Jij en je maten zijn het natuurlijk gloeiend met elkaar eens!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:23:20 #150
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_128553397
TS, wie heeft het gaspedaal in jouw auto ingetrapt? Wij of jij? Wie is er dan fout? Wij of jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')