Dat denk ik niet.quote:
De EMS is de maatregel voor deze overtreding.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Ik vind het raar dat jullie hier zo op neer kijken en doen alsof ik in de bajes thuis hoor, iedereen gaat op zijn tijd toch wel een keer flink er tegen aan na een lange dag ofzo? Helemaal in een Audi als je nog een op jonge leeftijd bent. Als het dan gewoon binnen de perken is op rustige wegen, wat is daar in vredesnaam mis mee? Alsof iedereen hier keurig 24/7 zich aan de snelheid houdt en regeltjes opvolgt.
Het is niets voor niets dat dit soort dingen OVTREDINGEN zijn en niet MISDRIJVEN. Het kan iedereen overkomen.
Nou, ik kan toch echt zeggen dat ik de overtredingen die jij hebt gemaakt mij nooit overkomen zijn. Laat staan in 20 minuten tijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Ik vind het raar dat jullie hier zo op neer kijken en doen alsof ik in de bajes thuis hoor, iedereen gaat op zijn tijd toch wel een keer flink er tegen aan na een lange dag ofzo? Helemaal in een Audi als je nog een op jonge leeftijd bent. Als het dan gewoon binnen de perken is op rustige wegen, wat is daar in vredesnaam mis mee? Alsof iedereen hier keurig 24/7 zich aan de snelheid houdt en regeltjes opvolgt.
Het is niets voor niets dat dit soort dingen OVTREDINGEN zijn en niet MISDRIJVEN. Het kan iedereen overkomen.
Alsof je in de bajes hoort.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Het gaat niet alleen om de overtredingen zelf, nee, het gaat vóóral om jouw gedragingen in het verkeer die de agenten over een periode van 20 minuten geconstateerd hebben. Maar dat dringt niet door tot die botte kop van je, en juist daarom is het volkomen terecht. Maar dat zul je toch niet snappen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef DatBoss het volgende:
Hoezo egocentrisch? Alsof een persoon die je inhaalt naar links bonjoured als je er rustig langs gaat, en als ik egocentrisch zou zijn ging ik der wel met 120+ rechts langs zonder seinen. Een seintje is dan gewoon sociaal als iemand het ff niet ziet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef TallMan het volgende:
TS, je bent een debiel.
Er waren andere auto's op de weg, hoe die gaan reageren op jouw buitensporige gedrag (snelheid, lichtseinen, inhalen waar niet mag) kun jij niet voorspellen, zeker niet met je weinig rijervaring op de weg. Het verkeer is een samenspel met andere weggebruikers, als jij de daarin zo onvoorspelbaar gaat gedragen kun je het gedrag van de rest ook niet meer voorspellen.
En het kan iedereen overkomenJe auto reed natuurlijk uit zichzelf zo hard en jij bent echt onschuldig daarin.
Maargoed, blijf lekker in je egocentrische bel zitten en trek je niets aan van de rest van de samenleving.
En een EMG krijg je niet alleen maar door te hard te rijden, je moet het echt teringbont maken. Rotondes verkeerde kant nemen en meer dan 1x door rood rijden en dat soort dingen, dus hou maar rekening met dat je maar 1 kant van het verhaal hoort.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef TallMan het volgende:
En het kan iedereen overkomenJe auto reed natuurlijk uit zichzelf zo hard en jij bent echt onschuldig daarin.
Jij komt er welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Hoezo egocentrisch? Alsof een persoon die je inhaalt naar links bonjoured als je er rustig langs gaat, en als ik egocentrisch zou zijn ging ik der wel met 120+ rechts langs zonder seinen. Een seintje is dan gewoon sociaal als iemand het ff niet ziet.
Zelfs met een kant van het verhaal vind ik het al EMG-waardig. Vooral de manier waarop TS weigert in te zien dat 'ie echt iets verkeerd heeft gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En een EMG krijg je niet alleen maar door te hard te rijden, je moet het echt teringbont maken. Rotondes verkeerde kant nemen en meer dan 1x door rood rijden en dat soort dingen, dus hou maar rekening met dat je maar 1 kant van het verhaal hoort.
Had de andere punten ook wel gelezen, maar dat was weer zo lang om die allemaal weer mee op te nemen. TS is duidelijk ongeschikt, daar hoeven niet teveel woorden aan vuilgemaakt te worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En een EMG krijg je niet alleen maar door te hard te rijden, je moet het echt teringbont maken. Rotondes verkeerde kant nemen en meer dan 1x door rood rijden en dat soort dingen, dus hou maar rekening met dat je maar 1 kant van het verhaal hoort.
Stel je eens voor wat de andere kant van het verhaal isquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zelfs met een kant van het verhaal vind ik het al EMG-waardig. Vooral de manier waarop TS weigert in te zien dat 'ie echt iets verkeerd heeft gedaan.
Ik heb nu al meelij met zijn mede-treinreizigers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef _Arthur het volgende:
Het OV is inderdaad je toekomstige nieuwe vervoersmiddel.
Zeker. Hij zou eens in een moment van haast langs de slagbomen van een spoorwegovergang gaan, en dan onder een trein komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nu al meelij met zijn mede-treinreizigers.
Jij en je maten zijn het natuurlijk gloeiend met elkaar eens!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:21 schreef DatBoss het volgende:
Ongelovelijk dat jullie denken dat ik de boeman ben in dit verhaal, dat is uiteraard niet het geval. Ik had geen geoliede ambtelijke machine hier op FOK verwacht. Jammer, jullie kunnen allemaal ook je blauwe overhemd aantrekken als ik dit zo lees. Treurig dit zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |