Bewust zo hard rijden als jij doet is roekeloos rijgedrag en daarmee kun je mensen vermoorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?
Als iemand met een kettingzaag door de stad rent welquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?
Met jouw rijgedrag kom je snel uit op dood door schuld...quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, je BENT een potentieele moordenaar dus je MOET meewerkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nee joh, er was immers niemand op de weg. Behalve dan de politie achter hem en de auto's die hem ophielden en die hij met lichtsignalen aan de kant moest seinen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bewust zo hard rijden als jij doet is roekeloos rijgedrag en daarmee kun je mensen vermoorden.
Je bent niet verplicht die cursus te doen alleen zie je je rijbewijs niet meer terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen niet anders mag straffen dan financieel, het is toch te gek voor woorden dat iemand je kan zeggen ''je moet dit verplicht anders'', ik vind een bon gewoon terecht omdat je dan mensen wel alert maakt dat ze er ff aan moeten denken, maar als iemand gewoon die bon accepteerd horen die klootzakken je verder met rust te laten. Donder op met mensen lastig te vallen en zeggen van je moet dit en dit. Ik snap niet dat jullie daar moreel gezien tegen zijn.
Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee joh, er was immers niemand op de weg. Behalve dan de politie achter hem en de auto's die hem ophielden en die hij met lichtsignalen aan de kant moest seinen.
Da's nou net het probleem, dat je niet ziet wat het probleem is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?
vandaar het "educatieve" in EMG.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's nou net het probleem, dat je niet ziet wat het probleem is.
Dan denk je dat joh. Ik post de bon wel als die binnenkomt wat dit voor gevolgen heeft kwa boetes en puntenrijbewijs zoals ik eerder al zei.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:
Dit moet een troll zijn. Al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust dat er in het echt niet zulke enorme sukkels bestaan.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat educatieve heb ik nu wel gehad(ik heb niet lang rijbewijs).
Zoals ik al zei, het prototype bestuurder waarvoor de EMG is bedacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat educatieve heb ik nu wel gehad(ik heb niet lang rijbewijs).
Je bent zelfs te dom om mijn post goed te interpreteren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef DatBoss het volgende:
Dan denk je dat joh. Ik post de bon wel als die binnenkomt wat dit voor gevolgen heeft kwa boetes en puntenrijbewijs.
En de politie zag dat en nu ben je geestelijk ongeschikt verklaard om nog een voertuig te besturen. En daar wil je nu onderuit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?
Voel vreugde over het feit dat se EMG dus ook terecht wordt uitgedeeld!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent zelfs te dom om mijn post goed te interpreteren.
Helaas bestaan die wel. En misschien nog wel ergere, maar die piepen niet zo als ze gepakt zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:
Dit moet een troll zijn. Al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust dat er in het echt niet zulke enorme sukkels bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |