abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:47:04 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128551951
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?
Bewust zo hard rijden als jij doet is roekeloos rijgedrag en daarmee kun je mensen vermoorden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_128551968
quote:

[..]

Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?
Als iemand met een kettingzaag door de stad rent wel :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:47:33 #103
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128551970
quote:

[..]

Met jouw rijgedrag kom je snel uit op dood door schuld...
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128551976
quote:

[..]

Dat is het nou juist, je BENT een potentieele moordenaar dus je MOET meewerken :')
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_128551982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bewust zo hard rijden als jij doet is roekeloos rijgedrag en daarmee kun je mensen vermoorden.
Nee joh, er was immers niemand op de weg. Behalve dan de politie achter hem en de auto's die hem ophielden en die hij met lichtsignalen aan de kant moest seinen.
pi_128552002
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik vind dat je mensen niet anders mag straffen dan financieel, het is toch te gek voor woorden dat iemand je kan zeggen ''je moet dit verplicht anders'', ik vind een bon gewoon terecht omdat je dan mensen wel alert maakt dat ze er ff aan moeten denken, maar als iemand gewoon die bon accepteerd horen die klootzakken je verder met rust te laten. Donder op met mensen lastig te vallen en zeggen van je moet dit en dit. Ik snap niet dat jullie daar moreel gezien tegen zijn.
Je bent niet verplicht die cursus te doen alleen zie je je rijbewijs niet meer terug
pi_128552016
Ik zou naar de rechter stappen en zeggen "Sorry, ik had inderdaad niet zo hard moeten rijden maar ik had een paar pilletjes en biertjes op, dus ja, dan merk je dat allemaal niet zo erg meer he".
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_128552020
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee joh, er was immers niemand op de weg. Behalve dan de politie achter hem en de auto's die hem ophielden en die hij met lichtsignalen aan de kant moest seinen.
Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:49:26 #109
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_128552025
Oh en TS heeft ook al een handje van belastingontduiking blijkt uit z'n posthistorie :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_128552036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?
Da's nou net het probleem, dat je niet ziet wat het probleem is.
pi_128552051
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Da's nou net het probleem, dat je niet ziet wat het probleem is.
vandaar het "educatieve" in EMG.
pi_128552089
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:50 schreef Maax het volgende:

[..]

vandaar het "educatieve" in EMG.
Dat educatieve heb ik nu wel gehad(ik heb niet lang rijbewijs).
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:51:35 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128552096
Dit moet een troll zijn. Al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust dat er in het echt niet zulke enorme sukkels bestaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:51:45 #114
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_128552104
TS, kijk een naar waar de 'G' uit EMG voor staat, en kijk vervolgens een naar je gedrag. Dan is er maar 1 conclusie nodig: volkomen terecht dat je die moet volgen. Figuren als jij zijn rijbewijs onwaardig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_128552123
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:
Dit moet een troll zijn. Al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust dat er in het echt niet zulke enorme sukkels bestaan.
Dan denk je dat joh. Ik post de bon wel als die binnenkomt wat dit voor gevolgen heeft kwa boetes en puntenrijbewijs zoals ik eerder al zei.
pi_128552135
Jeetje wat arrogant zeg... Je hebt echt niet voor niks EMG gekregen, gewoon er naar toe gaan en betalen! Had je maar normaal moeten rijden. Achteraf gaan zeiken en klagen helpt niet. En fraude plegen zal ook niet helpen. Ze zijn niet gek bij het CBR.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_128552139
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:

[..]

:')

Dat verklaard een hoop..

Ook niet lang meer..
pi_128552156
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, het prototype bestuurder waarvoor de EMG is bedacht.
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:53:04 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128552165
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef DatBoss het volgende:
Dan denk je dat joh. Ik post de bon wel als die binnenkomt wat dit voor gevolgen heeft kwa boetes en puntenrijbewijs.
Je bent zelfs te dom om mijn post goed te interpreteren.
pi_128552181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef Maax het volgende:

Ook niet lang meer..
Laten we het hopen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:54:18 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128552217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef DatBoss het volgende:

[..]

En de politie zag dat en nu ben je geestelijk ongeschikt verklaard om nog een voertuig te besturen. En daar wil je nu onderuit.
Vergelijk het maar met een bejaarde die een ogentest moet doen, hoe komt die bejaarde onder de ogentest uit als het tegen zijn principes is?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!fotograaf woensdag 3 juli 2013 @ 19:54:43 #122
13368 NiGeLaToR
pi_128552239
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent zelfs te dom om mijn post goed te interpreteren.
Voel vreugde over het feit dat se EMG dus ook terecht wordt uitgedeeld! :)
pi_128552296
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:
Helaas bestaan die wel. En misschien nog wel ergere, maar die piepen niet zo als ze gepakt zijn.

Ik rij ook niet al te netjes op gemotoriseerde voertuigen, maar ik hou het wel binnen de perken. Ik ben nu 32, en heb in mijn hele leven maar 5 boetes gekregen, waarvan slechts 1 voor snelheid. (overige waren een parkeerboete en 3 voor de bromfiets, die haalde met veel pijn en moeite de 65km/h en maakte een mooi geluid veel herrie)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_128552477
Ik vind het raar dat jullie hier zo op neer kijken en doen alsof ik in de bajes thuis hoor, iedereen gaat op zijn tijd toch wel een keer flink er tegen aan na een lange dag ofzo? Helemaal in een Audi als je nog een op jonge leeftijd bent. Als het dan gewoon binnen de perken is op rustige wegen, wat is daar in vredesnaam mis mee? Alsof iedereen hier keurig 24/7 zich aan de snelheid houdt en regeltjes opvolgt.
Het is niets voor niets dat dit soort dingen OVTREDINGEN zijn en niet MISDRIJVEN. Het kan iedereen overkomen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:02:02 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128552546
Het kan iedereen overkomen! Binnen de perken!

:')

Troll.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')