Nou, dat blijkbaar dus nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:25 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom zou je überhaupt je rijbewijs opnieuw gaan halen TS? Je kunt toch al gewoon autorijden?
Nouja, als bijvoorbeeld bij een puntenrijbewijs na 3 punten je rijbewijs ongeldig is volstaat het doen van theorie en praktijk voor de zwaarste categorie om alles weer geldig te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staat gewoon in het systeem dat je rijbewijs ingetrokken is en dus opnieuw examen of examens voor andere types kan je vergeten
Jawel, hij heeft niets verkeerd gedaan.quote:
Ff de op quoten voordat dit pareltje van een backfire verdwijntquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef DatBoss het volgende:
Hallo allen,
Ik heb vorige week ivm een ''ernstige'' verkeers- en snelheidsovertredingen een ''verplichte'' EMG gekregen, dit kost rond de 1000 eu. Nu wil ik deze weigeren: het gevolg is een ongeldig rijbewijs. Ik ben echter van plan om dan gewoon mijn rijbewijs opnieuw te halen voor pak en beet 350 euro (auto van rijschoolkennis en zijn vergoeding kosten 100 eur, theorie examen 50eu, praktijkexamen 200eu).
Het is niet persee om het geld dat ik dit doe, maar puur omdat ik in mijn ogen niks verkeerd doe. Onzin vind ik deze EMG daarom ook.
Is dit mogelijk en laten ze dit gewoon toe bij het CBR?
Hopelijk kan iemand mij duidelijkheid geven!
200 gereden binnen de bebouwde kom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef Deetch het volgende:
Misschien wil TS nog uitleggen wat hij dan wel niet voor verschrikkelijks heeft gedaan volgens de popo? Het zijn meestal wel een beetje muggezifters die graag de vlot rijdende bestuurder dwars zit.
Ik wil TS zijn gezicht zien als hij bij de balie van het CBR aankomt om een examen aan te vragen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef Maanvis het volgende:
er wordt centraal geregistreerd dat jij nog een EMG'tje moet doen, dus dat betekent dat je dan niet opnieuw een rijbewijs kunt aanvragen.
Waarschijnlijk laten ze hem gewoon examen doen maar komt er geen bewijsje uit de printer waarmee ie naar het gemeentehuis kan. Dus dan is ie die 350,- ook nog kwijt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil TS zijn gezicht zien als hij bij de balie van het CBR aankomt om een examen aan te vragen.
Weet je autorijschoolkennis het niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef DatBoss het volgende:
auto van rijschoolkennis en zijn vergoeding kosten 100 eur, theorie examen 50eu, praktijkexamen 200eu
TS is helemaal een pareltje. Ik hoop dat ie gaat emigrerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:03 schreef Chef_M het volgende:
Nog zo'n pareltje van TS:
WGR / Aangifte valsmunterij
Dat kan al helemaal niet toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef Yreal het volgende:
Oh. En het geld komen ze gewoon halen hoor.
Trolololololquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat kan al helemaal niet? Gaat het mij ook niet om, maar ik vind gewoon dat de zaken waarvan ze me betichten totaal niet ernstig zijn. Al helemaal niet op het tijdstip dat dit gebeurde (rond 02:00), dan zijn zaken als bellen/strepen/rood totaal niet relevant en ook hoe ze het interpreteren die mongooltjes alsof er dan kinderen over kruispunten rondlopen etc.
En ja @Chef justitie is de laatste tijd niet mijn goede vriend
Wat jij vindt, doet in het geheel niet ter zake.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat kan al helemaal niet toch?
Gaat het mij ook niet om, maar ik vind gewoon dat de zaken waarvan ze mij betichten totaal niet ernstig zijn. Al helemaal niet op het tijdstip dat dit gebeurde (rond 02:00), dan zijn zaken als bellen/strepen/rood totaal niet relevant en ook hoe ze het interpreteren die mongooltjes alsof er dan kinderen over kruispunten rondlopen etc.
Ik betaal toch gewoon wegenbelasting? Doet zeker wel ter zake. Het is gewoon niet in verhouding om zoiets als straf te geven op een tijdstip midden in de nacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat jij vindt, doet in het geheel niet ter zake.
Niet relevant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik betaal toch gewoon wegenbelasting? Doet zeker wel ter zake. Het is gewoon niet in verhouding om zoiets als straf te geven op een tijdstip midden in de nacht.
100km/h op een verlaten, nachtelijke rondweg waar 50km/h is toegestaan ===> EMG.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef nuget het volgende:
sowieso, als je al een EMG nodig hebt... direct permanent van de weg af halen.
Ik ook. En ik zou graag nog wat extra betalen als dat zou betekenen dat ik aso's zoals jij niet tegen hoef te komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik betaal toch gewoon wegenbelasting? Doet zeker wel ter zake. Het is gewoon niet in verhouding om zoiets als straf te geven op een tijdstip midden in de nacht.
Wat deed je dan ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Bril-jant ditquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Gaat het mij ook niet om, maar ik vind gewoon dat de zaken waarvan ze mij betichten totaal niet ernstig zijn. Al helemaal niet op het tijdstip dat dit gebeurde (rond 02:00), dan zijn zaken als bellen/strepen/rood totaal niet relevant en ook hoe ze het interpreteren die mongooltjes alsof er dan kinderen over kruispunten rondlopen etc.
Heb je ze nog gezegd dat ze boeven moeten gaan vangen in plaats van de hardwerkende burger lastig te vallen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
quote:
Ben ik het zeker mee eens, ze zaten expres 20 minuten ofzo achter me in een (mijns inziens) buiten proportionele auto van belastinggeld. De snelheidsovertredingen waren op compleet lege wegen buiten de kom en de snelweg in de nacht. Aldus die mongolen mocht ik betreft de snelheidsovertredingen nog van geluk spreken dat ik afgeremd werd door andere auto's (een 42 km overschrijding op een 60 weg en 35 op 120 snelweg). Rest van de paar overtredingen als bellen, dubbele strepen inhalen/licht seinen om mensen aan de kant te zetten etc. waren gewoon op rechte stukken zonder tegenliggers. Absurde verklaring om iemand zo maar even zijn hele week te verzieken met een EMG die volledig buiten alle proporties is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef Deetch het volgende:
Misschien wil TS nog uitleggen wat hij dan wel niet voor verschrikkelijks heeft gedaan volgens de popo? Het zijn meestal wel een beetje muggezifters die graag de vlot rijdende bestuurder dwars zit.
Ik weet dat ik gelijk heb, waarom zou ik daar heen gaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef henkde_j het volgende:
''ernstige'' verkeers- en snelheidsovertredingen
Haal die aanhalingstekens maar weg en wees een vent en ga naar die cursus
omdat je anders niet meer mag rijdenquote:
Het kan toch niet zo zijn dat als iemand dit uit principe weigert er GEEN enkel alternatief bestaat?quote:
Jawel, het alternatief is nooit meer autorijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat als iemand dit uit principe weigert er GEEN enkel alternatief bestaat?
Er is een alternatief, nooit meer autorijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat als iemand dit uit principe weigert er GEEN enkel alternatief bestaat?
Ook dat zou voor jou geen overbodige luxe zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:25 schreef DatBoss het volgende:
Je gaat toch ook niet vrijwillig naar een inrichting ofzo?
Zo compleet leeg was het allemaal niet, als de politie achter je zat, je afgeremd werd door andere auto's en je moest seinen om mensen aan de kant te zetten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
[..]
Ben ik het zeker mee eens, ze zaten expres 20 minuten ofzo achter me in een (mijns inziens) buiten proportionele auto van belastinggeld. De snelheidsovertredingen waren op compleet lege wegen buiten de kom en de snelweg in de nacht. Aldus die mongolen mocht ik betreft de snelheidsovertredingen nog van geluk spreken dat ik afgeremd werd door andere auto's (een 42 km overschrijding op een 60 weg en 35 op 120 snelweg). Rest van de paar overtredingen als bellen, dubbele strepen inhalen/licht seinen om mensen aan de kant te zetten etc. waren gewoon op rechte stukken zonder tegenliggers. Absurde verklaring om iemand zo maar even zijn hele week te verzieken met een EMG die volledig buiten alle proporties is.
Ja hallo Captain Obvious, ik bedoel natuurlijk een alternatief dat hetzelfde resultaat geeft. Rijbewijs behouden dus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jawel, het alternatief is nooit meer autorijden.
Dan lijkt het me een goed plan als TS blijft weigerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er is een alternatief, nooit meer autorijden.
Jawel, zelfmoord en reïncarnatie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan TS, dat komt omdat die anderen niet kunnen rijden. Die moeten een EMG krijgen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:29 schreef Wombcat het volgende:
Zo compleet leeg was het allemaal niet, als de politie achter je zat, je afgeremd werd door andere auto's en je moest seinen om mensen aan de kant te zetten.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef DatBoss het volgende:
... De snelheidsovertredingen waren op compleet lege wegen buiten de kom en de snelweg in de nacht. Aldus die mongolen mocht ik betreft de snelheidsovertredingen nog van geluk spreken dat ik afgeremd werd door andere auto's ...
Dat is er dus niet en dat is maar goed ook. Je moet echt wel iets gedaan hebben om zo'n maatregel te krijgen. Als je die gaat weigeren en dan gewoon weer een nieuw rijbewijs zou kunnen halen, gaat iedereen dat doen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:29 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja hallo Captain Obvious, ik bedoel natuurlijk een alternatief dat hetzelfde resultaat geeft. Rijbewijs behouden dus.
Emigreer dan en probeer daar!.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben ik het zeker mee eens, ze zaten expres 20 minuten ofzo achter me in een (mijns inziens) buiten proportionele auto van belastinggeld. De snelheidsovertredingen waren op compleet lege wegen buiten de kom en de snelweg in de nacht. Aldus die mongolen mocht ik betreft de snelheidsovertredingen nog van geluk spreken dat ik afgeremd werd door andere auto's (een 42 km overschrijding op een 60 weg en 35 op 120 snelweg). Rest van de paar overtredingen als bellen, dubbele strepen inhalen/licht seinen om mensen aan de kant te zetten etc. waren gewoon op rechte stukken zonder tegenliggers. Absurde verklaring om iemand zo maar even zijn hele week te verzieken met een EMG die volledig buiten alle proporties is.
En dat.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:31 schreef Wombcat het volgende:
Bovendien ben je al knap stom als je 20 minuten lang allerlei overtredingen blijft maken, terwijl je kunt zien dat je gevolgd wordt.
Als je zeker weet dat je gelijk hebt, waarom krijg je dan emg? O juist ja, omdat je een voor herhaling vatbare randdebiel bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:25 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb, waarom zou ik daar heen gaan?
Zoals ik zei die auto was een schandalig caliber voor een paar simpele angentjes, bovendien zag ik geen camera of opvallende dingen, ik dacht dat hij ook gewoon haast had de hele weg zaten er al snelle jongens achter me.quote:
Snelheidsovertredingen:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
[..]
Zoiets:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Zoals ik zei die auto was een schandalig caliber voor een paar simpele angentjes, bovendien zag ik geen camera of opvallende dingen, ik dacht dat hij ook gewoon haast had de hele weg zaten er al snelle jongens achter me.
de EMG omkopen zodat je hem niet hoeft te doen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:29 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja hallo Captain Obvious, ik bedoel natuurlijk een alternatief dat hetzelfde resultaat geeft. Rijbewijs behouden dus.
die leggen gewoon beslag op je bankrekeningquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al begrepen dondert me absoluut niks, als ik maar gewoon kan rijden zonder deze absurde dingen. En als jullie denken dat dit een troll is ofzo ik post wel een foto zodra die bon excl emg binnen is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Snelheidsovertredingen:
102 waar je 60 mag: boete door het ovj vastgesteld (reken op meer dan ¤ 400,-).
155 waar je 120 mag (snelweg): ¤ 269,-
Bellen: ¤ 220,-
Doorgetrokken streep: ¤ 220,-
Signalen geven op niet toegestane wijze: ¤ 90,-
EMG: ¤ 1000,-
Maakt samen ¤ 2199,-.
Maar als je die EMG niet doet dan valt het mee, dan is het maar ongeveer ¤ 1199,-
Nou, dan ga je toch in beroep tegen de straf. De rechter geeft je vast gelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Zoals ik zei die auto was een schandalig caliber voor een paar simpele angentjes, bovendien zag ik geen camera of opvallende dingen, ik dacht dat hij ook gewoon haast had de hele weg zaten er al snelle jongens achter me.
Dat valt nog reuze mee joh!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Snelheidsovertredingen:
102 waar je 60 mag: boete door het ovj vastgesteld (reken op meer dan ¤ 400,-).
155 waar je 120 mag (snelweg): ¤ 269,-
Bellen: ¤ 220,-
Doorgetrokken streep: ¤ 220,-
Signalen geven op niet toegestane wijze: ¤ 90,-
EMG: ¤ 1000,-
Maakt samen ¤ 2199,-.
Maar als je die EMG niet doet dan valt het mee, dan is het maar ongeveer ¤ 1199,-
Billetjes branden, blaren zitten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef DatBoss het volgende:
En donder op met die plaatjes etc. alsof ik plezier heb aan dit gezeik van jullie er ook nog bij. Help AUB mee om de vraag te beantwoorden
Waarom is een EMG tegen je principes?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:38 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al begrepen dondert me absoluut niks, als ik maar gewoon kan rijden zonder deze absurde dingen. En als jullie denken dat dit een troll is ofzo ik post wel een foto zodra die bon excl emg binnen is.
Ik noem dat geen pech wat TS heeft heeft gedaan. Dit is gewoon dom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef Maax het volgende:
Trouwens ts, ben je zo achterlijk geboren of heb je er moeite voor moeten doen?
Waar snap je nou niet dat je PECH hebt, het je EIGEN schuld is en je MOET betalen?
Een tip, nu gaan rijden is strafbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:38 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al begrepen dondert me absoluut niks, als ik maar gewoon kan rijden zonder deze absurde dingen. En als jullie denken dat dit een troll is ofzo ik post wel een foto zodra die bon excl emg binnen is.
Ik gok omdat hij vindt dat hij niets verkeerd gedaan heeft. Hij staat natuurlijk boven de wet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom is een EMG tegen je principes?
Omdat ik vind dat mensen gewoon normaal door moeten kunnen rijden op late tijdstippen na lang werken, bonnen allemaal prima kan je gewoon incalculeren no problemo, maar om iemand te zeggen wat die moet doen of anders een rijbewijs weg dat is te gek voor woorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom is een EMG tegen je principes?
Zie de EMG maar als een 'superbon'. Voor idioten zoals jij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef DatBoss het volgende:
Omdat ik vind dat mensen gewoon normaal door moeten kunnen rijden op late tijdstippen na lang werken, bonnen allemaal prima kan je gewoon incalculeren no problemo, maar om iemand te zeggen wat die moet doen of anders een rijbewijs weg dat is te gek voor woorden.
Kut is dat he, een beschaving met regeltjes en wetjes waar je je aan moet houden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mensen gewoon normaal door moeten kunnen rijden op late tijdstippen na lang werken, bonnen allemaal prima kan je gewoon incalculeren no problemo, maar om iemand te zeggen wat die moet doen of anders een rijbewijs weg dat is te gek voor woorden.
Okay, ik geef je 1 tip: Als je die uitleg geeft aan de rechter geeft ie je nooit je rijbewijs terug. De EMG is er juist voor bedoeld dat je net doet alsof je denkt dat al die dingen van jou niet normaal warenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Idd. TS is het prototype bestuurder waarvoor de EMG is ingevoerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, ik geef je 1 tip: Als je die uitleg geeft aan de rechter geeft ie je nooit je rijbewijs terug. De EMG is er juist voor bedoeld dat je net doet alsof je denkt dat al die dingen van jou niet normaal waren. En niet zoals je nu denkt, dat het allemaal de normaalste zaak van de wereld is wat jij hebt gedaan
.
[..]
[..]
Ik vind dat je mensen niet anders mag straffen dan financieel, het is toch te gek voor woorden dat iemand je kan zeggen ''je moet dit verplicht anders'', ik vind een bon gewoon terecht omdat je dan mensen wel alert maakt dat ze er ff aan moeten denken, maar als iemand gewoon die bon accepteerd horen die klootzakken je verder met rust te laten. Donder op met mensen lastig te vallen en zeggen van je moet dit en dit. Ik snap niet dat jullie daar moreel gezien tegen zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zie de EMG maar als een 'superbon'. Voor idioten zoals jij.
Gevangenis vind je zeker ook onzinquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen niet anders mag straffen dan financieel, het is toch te gek voor woorden dat iemand je kan zeggen ''je moet dit verplicht anders'', ik vind een bon gewoon terecht omdat je dan mensen wel alert maakt dat ze er ff aan moeten denken, maar als iemand gewoon die bon accepteerd horen die klootzakken je verder met rust te laten. Donder op met mensen lastig te vallen en zeggen van je moet dit en dit. Ik snap niet dat jullie daar moreel gezien tegen zijn.
Wmb heb je mazzel dat je je rijbewijs mag houden. Idioten als jij zie ik liever niet op de weg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen niet anders mag straffen dan financieel, het is toch te gek voor woorden dat iemand je kan zeggen ''je moet dit verplicht anders'', ik vind een bon gewoon terecht omdat je dan mensen wel alert maakt dat ze er ff aan moeten denken, maar als iemand gewoon die bon accepteerd horen die klootzakken je verder met rust te laten. Donder op met mensen lastig te vallen en zeggen van je moet dit en dit. Ik snap niet dat jullie daar moreel gezien tegen zijn.
Oh, dus als je iemand had vermoord, had je ook geen gevangenisstraf willen hebben? Dan had je ook gezegd 'doe mij maar een bonnetje hoor!'.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
Het doel van een straf is nou juist dat je er last van hebt..quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Het hoeft niet, je bent nu rijongeschikt verklaard. Dat betekent dat het CBR vindt dat jij geestelijk niet in staat bent om een auto te besturen. De enige manier om weer geestelijk geschikt te worden is die cursus volgen. Je kunt hem niet weigeren en dan toch op de een of andere manier je rijbewijs krijgen, want als zij die cursus niet geven en niet gaan beoordelen dat je toch rijgeschikt bent zijn zij verantwoordelijk als jij iemand, of jezelf, dood rijdt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?quote:
Niet alleen het CBR trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef Maanvis het volgende:
... Dat betekent dat het CBR vindt dat jij geestelijk niet in staat bent om een auto te besturen. ...
Bewust zo hard rijden als jij doet is roekeloos rijgedrag en daarmee kun je mensen vermoorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?
Als iemand met een kettingzaag door de stad rent welquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat is appels en peren vergelijken. Ik vermoord niet iemand ofzo, ik rijd gewoon een beetje door. Het is iets als iemand zeggen: jij krijgt een cursus want je bent een potentiele moordenaar. Daar ga je toch ook niet aan meewerken?
Met jouw rijgedrag kom je snel uit op dood door schuld...quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, je BENT een potentieele moordenaar dus je MOET meewerkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nee joh, er was immers niemand op de weg. Behalve dan de politie achter hem en de auto's die hem ophielden en die hij met lichtsignalen aan de kant moest seinen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bewust zo hard rijden als jij doet is roekeloos rijgedrag en daarmee kun je mensen vermoorden.
Je bent niet verplicht die cursus te doen alleen zie je je rijbewijs niet meer terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee joh, er was immers niemand op de weg. Behalve dan de politie achter hem en de auto's die hem ophielden en die hij met lichtsignalen aan de kant moest seinen.
Da's nou net het probleem, dat je niet ziet wat het probleem is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is? Aso's zullen je aan de kant knikkeren door in je nek te heigen of toeteren, ik geef gewoon keurig een alert seintje dat ik ff er langs wil zonder kleven etc?
vandaar het "educatieve" in EMG.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's nou net het probleem, dat je niet ziet wat het probleem is.
Dan denk je dat joh. Ik post de bon wel als die binnenkomt wat dit voor gevolgen heeft kwa boetes en puntenrijbewijs zoals ik eerder al zei.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:
Dit moet een troll zijn. Al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust dat er in het echt niet zulke enorme sukkels bestaan.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat educatieve heb ik nu wel gehad(ik heb niet lang rijbewijs).
Zoals ik al zei, het prototype bestuurder waarvoor de EMG is bedacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat educatieve heb ik nu wel gehad(ik heb niet lang rijbewijs).
Je bent zelfs te dom om mijn post goed te interpreteren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef DatBoss het volgende:
Dan denk je dat joh. Ik post de bon wel als die binnenkomt wat dit voor gevolgen heeft kwa boetes en puntenrijbewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |