Je vergeet 'door rood' en 'dubbel streep'.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die het wel mee vind vallen?
Zoals ik in een eerdere post aangaf; Dat is maar 1 kant van het verhaal. Wie weet wat TS nog meer heeft uitgevroten maar dit hier niet post omdat het in zijn ogen ''meevalt''.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
100 waar je 60 mag, op een lege weg 's avonds laat gebeurd dat iedereen wel eens.
155 waar je 120 mag, lege snelweg en je wilt vlug naar huis. Nog even bellen dat je onderweg bent. En even met je lampen seinen is niets mis mee imo, alleen maar handig.
Ik heb liever dat iemand seint, dan dattie op mn bumper gaat zitten.
Ergo: ik vind het nogal wat, 2200 euro aan boetes en verplicht gezeik om bijna niks![]()
Als losse overtredingen is het ook te overzien. Maar alles bij elkaar gaf het blijkbaar genoeg om een EMG te laten doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
100 waar je 60 mag, op een lege weg 's avonds laat gebeurd dat iedereen wel eens.
155 waar je 120 mag, lege snelweg en je wilt vlug naar huis. Nog even bellen dat je onderweg bent. En even met je lampen seinen is niets mis mee imo, alleen maar handig.
Ergo: ik vind het nogal wat, 2200 euro aan boetes en verplicht gezeik om bijna niks![]()
vosss als je wilt racen en wil inhalen ga je naar Zandvoort of Assen. Daar hebben ze speciale banen om te racen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Ik vind die 100 op een 60 toch wel vrij veelquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
Hoeveel punten heb je al gescoord?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat educatieve heb ik nu wel gehad(ik heb niet lang rijbewijs).
www.9292.nlquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat als iemand dit uit principe weigert er GEEN enkel alternatief bestaat?
Ook als er een gescheiden fietspad naast de weg ligt en er geen zijstraten en tegenliggers en fietsen zijn midden in de nacht?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind die 100 op een 60 toch wel vrij veel
Dat weet je pas als je er rijd en ben al vaak genoeg geschrokken door fietsers die zonder ligt fietsen toch zo op de weg, maar verschil tussen kunnen en doen is er ook nog.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook als er een gescheiden fietspad naast de weg ligt en er geen zijstraten en tegenliggers en fietsen zijn midden in de nacht?
Dan kan dan prima en ik denk dat TS dat beter kan beoordelen of het daar kon dan wij. Ik ken genoeg van zulke wegen waar je met gemak 120 kan doen zonder gevaar voor wie dan ook op te leveren.
Assen heeft weinig zin. Daar kom je de baan niet op zonder race licentie. Want zonder licentie ben je daar ook een gevaar op de weg, maar dan meer omdat je waarschijnlijk te langzaam rijdt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
vosss als je wilt racen en wil inhalen ga je naar Zandvoort of Assen. Daar hebben ze speciale banen om te racen.
Tuurlijk wel: http://www.vrijrijden.nl/circuitsquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Cornelis83 het volgende:
Assen heeft weinig zin. Daar kom je de baan niet op zonder race licentie.
Ja, dat is lekker beperkt zeg. Normaal vrij rijden mag alleen met racelicentie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: http://www.vrijrijden.nl/circuits
Ja en al bellend door rood rijden ... alles bij elkaar opgeteld is dat wel een stempel aso waard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef vosss het volgende:
oh, ik rijd ook zat snelheden waar je wel instant een emg voor krijgtquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef ikbenschipper het volgende:
Alle overtredingen die TS noemt zijn los van elkaar dingen die je kunnen overkomen. Ik heb nog nooit iemand gezien die voor zijn snelheid een EMG kreeg. Wel voor het binnen 20 minuten zoveel dingen mee te maken, snelheid+rood+strepen+seinen. Daarnaast is je snelheid niet 10 of 20 kilometer te hard he. We praten over 35 en 42 kilometer.
Ik rijd ook graag lekker door 10 of 20 kilometer te hard. Maar wat jij doet is daarin gewoon buitensporig.
Onzin. Jij mag prima, geheel alleen, de gehele baan afhuren voor, zeg, een uur. En dan in je uppie zoveel rondjes rijden in je eigen auto als je maar wilt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef Cornelis83 het volgende:
Normaal vrij rijden mag alleen met racelicentie.
Maar waarschijnlijk ben je dan ook mans genoeg om dan de consequenties daarvan te accepteren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh, ik rijd ook zat snelheden waar je wel instant een emg voor krijgt
Geen idee. Waarschijnlijk niet maar ik hoef niet op fok te vragen hoe of wat omdat ik deze materie vrij goed beheerquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ben je dan ook mans genoeg om dan de consequenties daarvan te accepteren.
TS is jong en rijdt een audiquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor werk TS doet.
Daarom. TS komt op mij over alsof hij in de groenverwerking zit, maar kan wel een audi betalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |