Ik heb een handtekening van Endt!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.
je bent zelf endtquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een handtekening van Endt!
Resultaten van wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef sausagin het volgende:
Gigantische stress hier. Mijn resultaten kunnen elk moment online komen...
waarvoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef sausagin het volgende:
Gigantische stress hier. Mijn resultaten kunnen elk moment online komen...
Toch die clubheld die nu bij het oud vuil wordt gezet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een handtekening van Endt!
Dat zijn kleinzoon bij AFC opgesteld "moest" worden omdat Sjaak kwam kijken heeft het laatste beetje achting wel bij me weg genomenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.
Schijnt niet veel uit te maken als je koning van België wil worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man heeft toch meer schandalen op zijn naam dan alle katholieke priesters bij elkaar?
Ja wegens 'professionalisering'. Met andere woorden zegt Ajax nu: "Optyfen Endt je bakt er niets van''.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch die clubheld die nu bij het oud vuil wordt gezet?
Gewoon een makkelijk omhooggevallen jongen, moeten niet gaan overdrijvenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch die clubheld die nu bij het oud vuil wordt gezet?
Wel de man die de titel godenzonen heeft bedacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een makkelijk omhooggevallen jongen, moeten niet gaan overdrijven
okquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
Al voelde David zich ook wel heeeel belangrijk
't is wat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
Al voelde David zich ook wel heeeel belangrijk
liever een trommel in mijn vak dan een soa aan mijn zak heeehee heehoquote:
Waar zeg ik dan van niet? Waar twijfel ik aan je reactie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat hij weg moet, lees mijn eerdere reactie eens debiel.
Ga je nou ook al familiefoto's posten Rens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/bah-ponypaardjepletten.html
Gast dit is zo fucking ziekquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je nou ook al familiefoto's posten Rens?
1/10, sorry.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je nou ook al familiefoto's posten Rens?
Alsof je iets fout kan doen als teammanager. Wel iemand die volgens mij de clubcultuur goed uitdroeg. Nu zal er in het kader van zogenaamde professionalisering wel iemand komen die 0 binding heeft met die club.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wegens 'professionalisering'. Met andere woorden zegt Ajax nu: "Optyfen Endt je bakt er niets van''.
tjerk smeetsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je iets fout kan doen als teammanager. Wel iemand die volgens mij de clubcultuur goed uitdroeg. Nu zal er in het kader van zogenaamde professionalisering wel iemand komen die 0 binding heeft met die club.
Het is Rusland. Het beest loopt daarna weer zonder gebreken door, en tja... van mij mag ze dood neervallen hoor maar overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Dat wijf mogen ze ook wel opsluiten, bewust een pony proberen te pletten omdat je fetish is
Gewoon dierenmishandeling. De bak in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Dat wijf mogen ze ook wel opsluiten, bewust een pony proberen te pletten omdat je fetish is
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef Tjacka het volgende:
ron waarom mochten die songs van net eigenlijk niet
Nee het is een Nederlandse hoer en het staat op een Russische site. Lees het stuk maar eens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is Rusland. Het beest loopt daarna weer zonder gebreken door, en tja... van mij mag ze dood neervallen hoor maar overdrijven is ook een vak.
Honkbalzoon Tjerk Smeets, de zoon van..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je iets fout kan doen als teammanager. Wel iemand die volgens mij de clubcultuur goed uitdroeg. Nu zal er in het kader van zogenaamde professionalisering wel iemand komen die 0 binding heeft met die club.
Gelezen, waar staat dat dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee het is een Nederlandse hoer en het staat op een Russische site. Lees het stuk maar eens.
Ja productiehuis? Ik acht de kans niet heel groot dat het wijf Carlo heet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah een Nederlandse productie.
En daar ben jij blij mee? Als hij er nou uitgeschopt werd, zou ik ook zeggen kan dat niet anders maar als je gewoon kan blijven en ik neem aan tegen hetzelfde salaris maar in een andere functie dan is er weinig aan de hand lijkt me, hij zal wel iets met de clubgeschiedenis gaan doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel de man die de titel godenzonen heeft bedacht.
Zoon van Mart begint 10 juliquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal geen mening over. Die hele Endt kan me geen hol schelen, ik ken hem alleen van dat boek Godenzonen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
En daar ben jij blij mee? Als hij er nou uitgeschopt werd, zou ik ook zeggen kan dat niet anders maar als je gewoon kan blijven en ik neem aan tegen hetzelfde salaris maar in een andere functie dan is er weinig aan de hand lijkt me, hij zal wel iets met de clubgeschiedenis gaan doen
Wtf is dat nou weer voor een hoer. Gelijk van die pony af highkicken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/bah-ponypaardjepletten.html
OK, hij heeft persoonlijk goed meegelift op het succes van Ajax toen en is al eerder van functie veranderd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal geen mening over. Die hele Endt kan me geen hol schelen, ik ken hem alleen van dat boek Godenzonen.
Volgens mij heeft PSV destijds hetzelfde gedaan met Salazar. Die voelde zich ook groter dan de club op een gegeven moment.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, hij heeft persoonlijk goed meegelift op het succes van Ajax toen en is al eerder van functie veranderd.
Daarbij is de familie Smeets bij je club betrekken natuurlijk ook wel een geniale zet. Wellicht wordt Mart nu wel een geheime adviseurquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, hij heeft persoonlijk goed meegelift op het succes van Ajax toen en is al eerder van functie veranderd.
Salazar Slytherin?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV destijds hetzelfde gedaan met Salazar. Die voelde zich ook groter dan de club op een gegeven moment.
Hoiquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor een hoer. Gelijk van die pony af highkicken.
twitter:Brittjje twitterde op woensdag 03-07-2013 om 10:05:58Ik wil dat deze rotvrouw wordt opgepakt!!!! is gewoon ik NL !! http://t.co/0fP9U5mGH0 #Schokkend #Paardje reageer retweet
Het zou in elk geval de kleuren van het nieuwe uit-shirt verklaren:quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij is de familie Smeets bij je club betrekken natuurlijk ook wel een geniale zet. Wellicht wordt Mart nu wel een geheime adviseur
Wat ik begrepen heb is dat hij in de wandelgangen nogal wat kritiek had op de "Cruijff revolutie" was meer een Van Gaal mannetje. (is het gerucht)quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV destijds hetzelfde gedaan met Salazar. Die voelde zich ook groter dan de club op een gegeven moment.
Mijn zus zal hier ook wel boos om worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Britt is het met je eenstwitter:Brittjje twitterde op woensdag 03-07-2013 om 10:05:58Ik wil dat deze rotvrouw wordt opgepakt!!!! is gewoon ik NL !! http://t.co/0fP9U5mGH0 #Schokkend #Paardje reageer retweet
Wie niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Britt is het met je eenstwitter:Brittjje twitterde op woensdag 03-07-2013 om 10:05:58Ik wil dat deze rotvrouw wordt opgepakt!!!! is gewoon ik NL !! http://t.co/0fP9U5mGH0 #Schokkend #Paardje reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus zal hier ook wel boos om worden.
het zit diep héquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Die kijkt teveel naar Suarez
Knap om er altijd weer Ajax of een voormalig Ajax speler bij te betrekken. Het zit wel diep he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
De waarheid is hard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap om er altijd weer Ajax of een voormalig Ajax speler bij te betrekken. Het zit wel diep he?
Vaag is het wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij dan ook niet zin om haar neus in te schoppen?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
klopt maar ik snap niet wat jancees zeurt.quote:
ik heb je nog nooit zo hard zien lachen denk ik calliequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wel twee druppels waterquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb je nog nooit zo hard zien lachen denk ik callie
wat voor bedrijfquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje op stage dagen gemaakt van 14-16 uur.. en nu na afloop voor stage is het enige dat hij kreeg "bedankt, ajow"
Afbranden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje op stage dagen gemaakt van 14-16 uur.. en nu na afloop voor stage is het enige dat hij kreeg "bedankt, ajow"
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Geld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?
Een taart, gemaakt door iedereen van de zaak natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?
Rooien?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
En het was een loonwerkersbedrijf.
zonder loon dan.
zet een kraak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
Meestal werk je op stage maar 8 uur, en ik heb altijd nog betaald gekregen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?
Ik wel. Kwam ook als een verrassing maar wel tofquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?
Ik organiseerde zelf iets als bedankje (150 euro kwijt ofzo)...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Meestal werk je op stage maar 8 uur, en ik heb altijd nog betaald gekregen.
Wist niet dat dat mocht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wel. Kwam ook als een verrassing maar wel tof
Ik nam 2 taarten en spekkoek meequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik organiseerde zelf iets als bedankje (150 euro kwijt ofzo)...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef TwenteFC het volgende:
Mooiste was dat ze hem nog gevraagd hadden ofhij vandaag terug wilde komen, en dan weer gratis. Dus hij is na 2 uur naar huis gegaan toen hij het er over had met de baas.
Die morgen op vakantie gaat van zijn gewerkte uren, want dat hebben ze aan de boeren wel doorgerekend natuurlijk.
Zo'n rocket science is het niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet op komen hè. Gewoon stilletjes weer verdwijnen ofzo.
Ik deed mijn maatschappelijke stage betaaldquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was pure aidsGelukkig heb ik dat niet hoeven te doen. Gewoon frauderen beetje.
Hoe oud was je? Ik heb er ook maar 8 weken gezeten maar heb zo'n toffe tijd gehad. Wil in mijn examenjaar daar weer stage lopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4 taarten en aan het eind van de dag een borrel + eten op m'n laatste dag.
Ik vond dat aids. Ik had gewoon verzonnen dat ik stage had gelopen bij mijn voetbalclub (waar ik al jaren geen lid meer van was). Helemaal e-mailadres aangemaakt van een stagebegeleider. Die domme dozen trapte er toch wel in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik deed mijn maatschappelijke stage betaald
Wat voor bedrijf was het?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ik heb er ook maar 8 weken gezeten maar heb zo'n toffe tijd gehad. Wil in mijn examenjaar daar weer stage lopen.
Vader van m'n vriendin manager bij uitzendbureau en die hebben ook een afdeling gericht op werk/leer trajecten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat aids. Ik had gewoon verzonnen dat ik stage had gelopen bij mijn voetbalclub (waar ik al jaren geen lid meer van was). Helemaal e-mailadres aangemaakt van een stagebegeleider. Die domme dozen trapte er toch wel in.
Ik was 21. Ik kreeg een prima vergoeding (boven het maximum), kreeg daarnaast een auto mee. Dus alle reden om iets leuks te organiseren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ik heb er ook maar 8 weken gezeten maar heb zo'n toffe tijd gehad. Wil in mijn examenjaar daar weer stage lopen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat aids. Ik had gewoon verzonnen dat ik stage had gelopen bij mijn voetbalclub (waar ik al jaren geen lid meer van was). Helemaal e-mailadres aangemaakt van een stagebegeleider. Die domme dozen trapte er toch wel in.
Hebben andere mensen uit mijn klas ook wel gedaan dat ze gewoon geld kregen daarvoor enzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vader van m'n vriendin manager bij uitzendbureau en die hebben ook een afdeling gericht op werk/leer trajecten.
Deed ik gewoon betaald administratief werk 24/7 achter pc en schreef op dat ik mensen hielp
was wel chille tijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben andere mensen uit mijn klas ook wel gedaan dat ze gewoon geld kregen daarvoor enzo.
Wat waren jouw taken dan precies? Echt meehelpen met een project ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grote uitgever, 3 dagen in de week marketing en 2 dagen in de week bij de webredactie.
Ja dat ga ik hier niet allemaal postenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat waren jouw taken dan precies? Echt meehelpen met een project ofzo?
hoezo nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet allemaal posten
Wat is daar op tegen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet allemaal posten
quote:
Dan weet ik het wel weer, heb met verschillende mensen hier uitvoerig over gesproken maar per DM.quote:
Rens houdt zijn privéleven graag gescheiden van Fok!quote:
Wel een domme opmerking inderdaad. Maar dan zou 90% van de users hier ook al vastzitten...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terecht, alleen de bail is wel absurd zeg.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rens houdt zijn privéleven graag gescheiden van Fok!
En ook gewoon naakt in een cel plaatsen omdat hij depressief is na alle mishandelingen...quote:
Ja dat wel, maar gebeurt ook wel eens in Nederland dat iemand wordt opgepakt voor twitter opmerking die heel veel mensen maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel een domme opmerking inderdaad. Maar dan zou 90% van de users hier ook al vastzitten...
Hier ben je na een paar dagen weer vrij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gebeurt ook wel eens in Nederland dat iemand wordt opgepakt voor twitter opmerking die heel veel mensen maken.
Staat in de titel in 1 zin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je in 2 zinnen vertellen wat het nieuws is?
ja vaak wel maar ook hier heb je misstanden zoals als je waxinelichtje gooitquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier ben je na een paar dagen weer vrij.
https://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#en/nl/quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Naar het schijnt had hij er zelfs JK (just kidding) achter hebben getypt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gebeurt ook wel eens in Nederland dat iemand wordt opgepakt voor twitter opmerking die heel veel mensen maken.
but that's disputed by policequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt had hij er zelfs JK (just kidding) achter hebben getypt.
Ja, volgens z'n vader. Niet dat het niet zo kan zijn maar is natuurlijk niet helemaal objectief.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt had hij er zelfs JK (just kidding) achter hebben getypt.
Lijkt me toch makkelijk te bewijzen.quote:
Lees de titelquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat haal ik ook niet uit het artikel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me toch makkelijk te bewijzen.
Maar wat ik niet heb begrepen, heeft iemand gesnitched of zijn ze bij de politie zelf op zijn spoor gekomen?
Misschien was het net na een schoolshooting oid, dan is de kans best aanwezig dat ze even routinechecken op social media.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me toch makkelijk te bewijzen.
Maar wat ik niet heb begrepen, heeft iemand gesnitched of zijn ze bij de politie zelf op zijn spoor gekomen?
mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg hierover. Hier heb je een oude foto van een boer met een geiten/schapen kop op zijn bagagedrager.
[ afbeelding ]
Dat is waar ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In ieder geval al wat beter dan stoere berichten op FB versturen als 30 jarige.
Dat ziet hij zelf ook niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Bijlo vanavond bij Tour du Jour, ik zie niet in wat hij daar te zoeken heeft..
Gaat het zaterdag doen in de etappe naar Ax-3-Domaines, gaat die sprinters niet voorblijven morgen en vrijdag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Bram Tankink op 37 seconden van de gele trui. Hopen dat die baas morgen eens even ontsnapt
Zit ook aan de dope. Vanuit het niets ineens befkoning de eerste geworden, ik geloof hem niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Bram Tankink op 37 seconden van de gele trui. Hopen dat die baas morgen eens even ontsnapt
Je moet je muil houden, etter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ook aan de dope. Vanuit het niets ineens befkoning de eerste geworden, ik geloof hem niet.
Eerder dat jij zelf aan de doping zit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ook aan de dope. Vanuit het niets ineens befkoning de eerste geworden, ik geloof hem niet.
quote:
Kapi is een ecto.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder dat jij zelf aan de doping zit.
Ik had eens een nep onthoofd hoofd gepost kreeg ik een banquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg hierover. Hier heb je een oude foto van een boer met een geiten/schapen kop op zijn bagagedrager.
[ afbeelding ]
Zeker in een klein kutdorp als dit, en mijn broertje houdt er wel van om er een heel overdreven verhaal van te maken en dat aan iedereen te vertellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Het is alleen niet echt goede reclame voor dat bedrijf, iedereen komt natuurlijk te weten dat je daar genaaid wordt.
Ik saucijzenbroodjes voor iedereen, en voor mijn stagebegeleider zo'n 2,5liter fles bier met een kaartje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik organiseerde zelf iets als bedankje (150 euro kwijt ofzo)...
Bedenk je dat spontaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik saucijzenbroodjes voor iedereen, en voor mijn stagebegeleider zo'n 2,5liter fles bier met een kaartje.
Ik noemde de commentatoren 'racisten' in het tour topic, maar in wielertermen is dat kennelijk niet de juiste spelling.quote:
Ligt ook aan het bedrijf, het was daar min of meer normaal om taart of saucijzen te kopen als je jarig was/ iets te vieren had.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedenk dat echt niet hoor, om voor iedereen eten te kopen ofzo.
Ik heb nog veel te lerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ligt ook aan het bedrijf, het was daar min of meer normaal om taart of saucijzen te kopen als je jarig was/ iets te vieren had.
Had een 9 gekregen van ze voor mijn stage, dus was 't wel waard.
Jij bent dan ook niet sociaal aangelegd. Trakteer je überhaupt weleens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zit je in het tour topic eigenlijk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik noemde de commentatoren 'racisten' in het tour topic, maar in wielertermen is dat kennelijk niet de juiste spelling.
Het had dus racistiesen moeten zijn.
Haten op Family Guy en Dirkjanquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dieptepunt zelfs voor Dirkjan begrippen. Het had zo een Family Guy scene kunnen zijn.
Trakteren??? We moeten al 6 miljard bezuinigen godverdomme de schuld van ruttequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet sociaal aangelegd. Trakteer je überhaupt weleens?
Viel me gewoon op dat het 'x' fenomeen weer terug aan het komen is na afwezigheid sinds de MSN tijd.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was op de basisschool toen mijn moeder het bedacht. Voor de rest hou ik er niet van om eten te betalen voor anderen, als ik er zelf geen kut aan heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet sociaal aangelegd. Trakteer je überhaupt weleens?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was op de basisschool toen mijn moeder het bedacht. Voor de rest hou ik er niet van om eten te betalen voor anderen, als ik er zelf geen kut aan heb.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was op de basisschool toen mijn moeder het bedacht. Voor de rest hou ik er niet van om eten te betalen voor anderen, als ik er zelf geen kut aan heb.
Ik eet het ook liever zelf op, maar je krijgt er op zijn tijd ook weer eten voor terug hé.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik liet mijn verjaardag altijd geruisloos voorbij gaan. Totaal geen zin in die aandacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Zo blijf je Koos Vriendloos![]()
Niet dat je anderen moet omkopen en zelf ben ik ook niet zo van het eindeloos rondjes geven maar trakteren met je verjaardag ofzo kan toch wel?
Het is gewoon fatsoenlijk en attent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik eet het ook liever zelf op, maar je krijgt er op zijn tijd ook weer eten voor terug hé.
Thuis op mijn verjaardag heeft mijn moeder genoeg in huis gehaald. Voor de rest trakteer ik niet iets van mijn eigen geld nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geef je wel iets op een verjaardag of gaat dat ook al te ver?
Wowquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis op mijn verjaardag heeft mijn moeder genoeg in huis gehaald. Voor de rest trakteer ik niet iets van mijn eigen geld nee.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis op mijn verjaardag heeft mijn moeder genoeg in huis gehaald. Voor de rest trakteer ik niet iets van mijn eigen geld nee.
En als je naar iemand anders zijn verjaardag gaat ook geen cadeau of geld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga alleen naar familie. En dan heeft mijn ma meestal cadeau gekocht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En als je naar iemand anders zijn verjaardag gaat ook geen cadeau of geld?
Dat is fatsoenlijk en attent, net zoals fooi geven als je ergens iets gegeten hebt of een biertje halen als je een bekende spreekt in de kroeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik trakteren. Nergens voor nodig.
Nee ben sowieso niet zo'n fan van jarig zijn. Al dat gedoe. Ga later denk ik nooit meer vieren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Lekker goedkope verjaardag wel dan.
Jij maakt er zeker nog winst op ook?
Ik kom nooit in de kroeg. En als je uit eten gaat betaal je toch al voor het eten. Moeten ze nog meer hebben danquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is fatsoenlijk en attent, net zoals fooi geven als je ergens iets gegeten hebt of een biertje halen als je een bekende spreekt in de kroeg.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is fatsoenlijk en attent, net zoals fooi geven als je ergens iets gegeten hebt of een biertje halen als je een bekende spreekt in de kroeg.
Ach die 5 euro extra.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de kroeg. En als je uit eten gaat betaal je toch al voor het eten. Moeten ze nog meer hebben dan
Fooi geven doe ik ook nooit. Ja oké, die laatste 5 cent mogen ze houden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik trouwens ook niet, maar goed ik ga op deze leeftijd ook nooit op eigen kosten uit eten.quote:
Ik wel, al vind ik het vrij normaal en dat komt denk ik mede doordat ik lang in de horeca heb gewerkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Fooi geven doe ik ook nooit. Ja oké, die laatste 5 cent mogen ze houden.
Ach dat sociale moet in je aard liggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wel, al vind ik het vrij normaal en dat komt denk ik mede doordat ik lang in de horeca heb gewerkt.
Fooi vind ik altijd wel een bullshit iets. Als je niet genoeg verdient dan moet je je prijzen omhoog gooien. Bij de fietsenmaker ga ik ook niet 10% fooi gevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wel, al vind ik het vrij normaal en dat komt denk ik mede doordat ik lang in de horeca heb gewerkt.
Dat het fatsoenlijk is na een goede service heb je helemaal gelijk in, maar het moet NIET normaal worden. Het is een extra en geen verplichting. Dus als medewerker moet je er niet op rekenen en is het mooi mee genomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind het ook wannabe Amerika zooi, waar de fooi ook echt nodig is voor het personeel om rond te komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fooi vind ik altijd wel een bullshit iets. Als je niet genoeg verdient dan moet je je prijzen omhoog gooien. Bij de fietsenmaker ga ik ook niet 10% fooi gevenhet is je fucking werk, vind je dat het te weinig oplevert dan zoek je een andere baan.
Ik vind het een geste wanneer ik goed gegeten of goed bediend ben in een gelegenheid. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik doe het bijvoorbeeld ook als ik een taxi neem en het 18 euro is, dan geef ik hem ook 20.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fooi vind ik altijd wel een bullshit iets. Als je niet genoeg verdient dan moet je je prijzen omhoog gooien. Bij de fietsenmaker ga ik ook niet 10% fooi gevenhet is je fucking werk, vind je dat het te weinig oplevert dan zoek je een andere baan.
In Amerika is het helemaal triest daar is fooi 'verplicht', fooi moet je verdienen omdat je aardig bent en goed je werk doet..quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het ook wannabe Amerika zooi, waar de fooi ook echt nodig is voor het personeel om rond te komen.
Geen idee. Ik heb daar eerder ook al voor een duurzamere wereld gepleit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zit je in het tour topic eigenlijk?
Jij wil graag van je geld af?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het een geste wanneer ik goed gegeten of goed bediend ben in een gelegenheid. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik doe het bijvoorbeeld ook als ik een taxi neem en het 18 euro is, dan geef ik hem ook 20.
Dat zeker niet, als ik het niet naar mijn zin heb gehad hoeven ze niks te verwachten. Maar als ik zie dat een werknemer zijn werk erg serieus neemt om het mij extra naar mijn zin te maken kunnen ze zeker fooi verwachten. Ook al is het maar iets.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat het fatsoenlijk is na een goede service heb je helemaal gelijk in, maar het moet NIET normaal worden. Het is een extra en geen verplichting. Dus als medewerker moet je er niet op rekenen en is het mooi mee genomen.
In een restaurant bij goede bediening/lekker eten niet, maar bij pizzakoeriers heb ik er altijd wel erg veel moeite mee. Ze rekenen je al een ontiegelijk hoog bedrag af voor niks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel hoor, bij Taxi en in restaurants, vaak gewoon afronden om het wat makkelijker te maken met betalen. Maar het idee vind ik altijd krom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het een geste wanneer ik goed gegeten of goed bediend ben in een gelegenheid. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik doe het bijvoorbeeld ook als ik een taxi neem en het 18 euro is, dan geef ik hem ook 20.
Heeft het niet mee te maken, ik vind het een teken van respect en fatsoen. Al zul jij dat niet weten omdat enige sociale bindingen je vreemd zijn.quote:
In Griekenland trekken ze je al zowat die restaurants naar binnen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als je in landen als Griekenland en Turkije fooi geeft onthouden ze dat altijd. Dus wil je daar vrienden maken geef die 5 euro extra en je wordt als een koning behandeld
True. In NY had ik eens 20$ fooi gegeven, wilden ze ons niet laten gaan, omdat ze eigenlijk 30$ verwachtten. Heb ik toch maar vriendelijk voor bedanktquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het ook wannabe Amerika zooi, waar de fooi ook echt nodig is voor het personeel om rond te komen.
Ik heb daar wat meer moeite mee ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft het niet mee te maken, ik vind het een teken van respect en fatsoen. Al zul jij dat niet weten omdat enige sociale bindingen je vreemd zijn.
Ja omdat je ze zojuist een maand salaris cadeau hebt gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als je in landen als Griekenland en Turkije fooi geeft onthouden ze dat altijd. Dus wil je daar vrienden maken geef die 5 euro extra en je wordt als een koning behandeld
In Turkije is het niet anders. Op Kreta nog iets extremer inderdaad. Maar ik geniet altijd wel van die spelletjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Griekenland trekken ze je al zowat die restaurants naar binnen.
Dat vind ik dus echt erg.. gewoon dat je al VERWACHT dat je meer krijgt. Het is een extra/bonus voor je goede werk of het lekkere eten. En 30$ fooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. In NY had ik eens 20$ fooi gegeven, wilden ze ons niet laten gaan, omdat ze eigenlijk 30$ verwachtten. Heb ik toch maar vriendelijk voor bedankt
Nodig je ze daarna ook uit om mee te chillen in de lobby?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Turkije is het niet anders. Op Kreta nog iets extremer inderdaad. Maar ik geniet altijd wel van die spelletjes
Mijn pa werd echt letterlijk gewoon naar binnen getrokken. Maar ik vind die Grieken altijd wel aardig acteren hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Turkije is het niet anders. Op Kreta nog iets extremer inderdaad. Maar ik geniet altijd wel van die spelletjes
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. In NY had ik eens 20$ fooi gegeven, wilden ze ons niet laten gaan, omdat ze eigenlijk 30$ verwachtten. Heb ik toch maar vriendelijk voor bedankt
Wat een mongolen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op All Inclusive dit jaar in Turkije moet je zelf naar de bar lopen om drank te halen en komen af en toe wat werknemers glazen ophalen. Was er zo'n vakantiemaat daar die gaf elke keer een peuk als die gozer drank kwam brengen. Hele avond drank gebrachtquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja omdat je ze zojuist een maand salaris cadeau hebt gedaan.
Ze zouden gewoon bier voor jou halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zou die $20 dan ook meteen terug vragen.
Was het ook. Is ook even wennen in Amerika dat ze het overal verwachten. Het staat ook op de bon. We hadden heerlijk gegeten though.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt erg.. gewoon dat je al VERWACHT dat je meer krijgt. Het is een extra/bonus voor je goede werk of het lekkere eten. En 30$ fooihelemaal gek geworden.
Die grap werkt niet echt nu zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon bier voor jou halen.
Een zak drop, een paar cigaretten of een pak shag en ze worden je persoonlijke slaaf inderdaad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op All Inclusive dit jaar in Turkije moet je zelf naar de bar lopen om drank te halen en komen af en toe wat werknemers glazen ophalen. Was er zo'n vakantiemaat daar die gaf elke keer een peuk als die gozer drank kwam brengen. Hele avond drank gebracht![]()
Sterke drank is 18+ en daar zijn ze nogal streng op maar die gozer behandelde mij ook goed dus elke keer vodka-fanta en cola-whiskey gebracht naar mij in de magische enorme lobby
In Londen is alles ook kankerduur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was het ook. Is ook even wennen in Amerika dat ze het overal verwachten. Het staat ook op de bon. We hadden heerlijk gegeten though.
In Londen wordt het automatisch in de prijs meegerekent.
Ik weet dat het daar standaard is maar ik hou niet van die geintjes. Ook altijd zo raar dat dat in de horeca is en bij de rest nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was het ook. Is ook even wennen in Amerika dat ze het overal verwachten. Het staat ook op de bon. We hadden heerlijk gegeten though.
In Londen wordt het automatisch in de prijs meegerekent.
Rustig Sjaak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Londen is alles ook kankerduur.
Vind ik ook. Maar toch, in de US of A wen je er wel aan. Vond het eigenlijk ook niet zo schrikwekkend duur allemaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet dat het daar standaard is maar ik hou niet van die geintjes. Ook altijd zo raar dat dat in de horeca is en bij de rest nietIk wil weten wat ik dien te betalen en dan bepaal ik of ik iets extra geef.
Als ik ooit naar Amerika ga zal dat vast wel een item worden.
Pauperpondenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Londen is alles ook kankerduur.
Welke zomer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga deze zomer voor het eerst naar Rome.
Gardameer dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga deze zomer voor het eerst naar Italië. Weekje Rome en weekje ergens waar ik de naam niet meer van weet.
Italië is best chill. Op het eten na dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga deze zomer voor het eerst naar Italië. Weekje Rome en weekje ergens waar ik de naam niet meer van weet.
Italiaans niet lekker vindenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italië is best chill. Op het eten na dan.
Wat is er mis met het eten?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gast Italiaans is mijn lievelingseten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Italiaans vind ik echt niet te vreten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast Italiaans is mijn lievelingseten.
Af en toe heb ik zo'n medelijden met je JR.
Andere smaken niet respecterenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en verder kom je zeker ook niet.
Triest ventje.
Ventquote:
Italie is sowieso genietenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee wel redelijk in de buurt van Rome.
Ja in Italië. En dan standaard pizza.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
VentWeleens in een italiaans restaurant geweest? Totaal anders dan wat we hier in Nederland vreten.
Nee maar jij hebt zoveel dingen die... eten, op sociaal gebied, geen initiatief. Dat soort shitquote:
Anders als andere mensen ja. Dus ben je meteen triestquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt zoveel dingen die... eten, op sociaal gebied, geen initiatief. Dat soort shit
Ja je snapt er duidelijk HE-LE-MAAL niks vanquote:
Autisme-alert.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt zoveel dingen die... eten, op sociaal gebied, geen initiatief. Dat soort shit
Dat geloof ik ook wel maar of je daar nou blij mee moet zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja je snapt er duidelijk HE-LE-MAAL niks van![]()
Je moet ook alles zelf maken. Kom 1 weekje hier wonen en geloof me je leven ziet er anders uit
Ravioli? Fatsoenlijk vlees? Goede Italiaanse soep?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in Italië. En dan standaard pizza.
Gaan we stappen, leert hij bier drinken en leer ik hem wat fatsoenlijk eten is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel maar of je daar nou blij mee moet zijn
In een boerengatquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaan we stappen, leert hij bier drinken en leer ik hem wat fatsoenlijk eten is.
Misschien komt het omdat mijn moeder niet kan koken. Maar mijn broer kan dat wel en dan hou ik er ook niet van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja je snapt er duidelijk HE-LE-MAAL niks van![]()
Je moet ook alles zelf maken. Kom 1 weekje hier wonen en geloof me je leven ziet er anders uit
Zeg nu niet dat het Rain man was asjeblieftquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik heb gisteren een film over een autist gezien, daar herken ik me niet in.
wanneer meet dan check ik hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben vrienden van mij uit de grote steden zich hier altijd vermaakt
Nee nooit daar gegeten volgens mij. Maar is ook al weer wat jaartjes terug, dus weet niet meer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ravioli? Fatsoenlijk vlees? Goede Italiaanse soep?
Waarom zou ik willen leren om bier te drinken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaan we stappen, leert hij bier drinken en leer ik hem wat fatsoenlijk eten is.
Ravioli van mijn vaderquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee nooit daar gegeten volgens mij. Maar is ook al weer wat jaartjes terug, dus weet niet meer.
En soms shoarma en nasi enzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef SjaakBauer het volgende:
Alleen maar boerenkool en patat vreten.
Hoezoquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent iets te oud hé ouwe reus!
Ben X. Een Belgenfilm. Iemand met Asperger die gepest werd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg nu niet dat het Rain man was asjeblieft.. Welke keek je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |