meneer Brandsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Wie is eigenlijk mr. PSV?
Hey Stijn, wat maak je je weer druk om PSV.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Wie is eigenlijk mr. PSV?
Mij Stijn noemen is niet echt aardig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Stijn, wat maak je je weer druk om PSV.
Dat valt mee man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In ieder geval al wat beter dan stoere berichten op FB versturen als 30 jarige.
ik zou het als een compliment zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mij Stijn noemen is niet echt aardig.
Ja dat klopt omdat Stijn meer ontwikkelt is dan jij. Maar ik zie het niet als een compliment.quote:
Wat is hier raar aan? Elke top sporter moet het krachthonk in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
wayne het krachthonk in willen_!
wayne moet bier drinken en voetballenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan? Elke top sporter moet het krachthonk in.
Die altijd terugkomende haat van jou richting Melvinquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je Batistuta met Melvin Platje vergelijkt.
Wayne moet afvallen, vieze papzak dat het is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wayne moet bier drinken en voetballen
hahaha grappigquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat klopt omdat Stijn meer ontwikkelt is dan jij. Maar ik zie het niet als een compliment.
Haha we beginnen weer? Je kan ook direct tegen Dr.Mikey praten dat hoeft niet via mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha grappig
ga nou maar samen met je vriendje huilen over een joetoep filmpje
ja en neequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha we beginnen weer? Je kan ook direct tegen Dr.Mikey praten dat hoeft niet via mij
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
o, 18000 posts gepasseerd.
s/o naar #teaminsomnia_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |