Ja dat klopt omdat Stijn meer ontwikkelt is dan jij. Maar ik zie het niet als een compliment.quote:
Wat is hier raar aan? Elke top sporter moet het krachthonk in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
wayne het krachthonk in willen_!
wayne moet bier drinken en voetballenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan? Elke top sporter moet het krachthonk in.
Die altijd terugkomende haat van jou richting Melvinquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je Batistuta met Melvin Platje vergelijkt.
Wayne moet afvallen, vieze papzak dat het is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wayne moet bier drinken en voetballen
hahaha grappigquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat klopt omdat Stijn meer ontwikkelt is dan jij. Maar ik zie het niet als een compliment.
Haha we beginnen weer? Je kan ook direct tegen Dr.Mikey praten dat hoeft niet via mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha grappig
ga nou maar samen met je vriendje huilen over een joetoep filmpje
ja en neequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha we beginnen weer? Je kan ook direct tegen Dr.Mikey praten dat hoeft niet via mij
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
o, 18000 posts gepasseerd.
s/o naar #teaminsomnia_
trotsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
o, 18000 posts gepasseerd.
s/o naar #teaminsomnia_
Het niveau is om te janken hé Inso. Misschien moeten we het gaan hebben over levensvragen of moeilijke stellingen plaatsen.quote:
Blijft een raadsel hoe je dan in een keer aan PSV moet denkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Wie is eigenlijk mr. PSV?
Melvin is echt sukkel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die altijd terugkomende haat van jou richting Melvin
Bestaat vrije wil?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het niveau is om te janken hé Inso. Misschien moeten we het gaan hebben over levensvragen of moeilijke stellingen plaatsen.
Wees blij dat er iemand aan PSV denktquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijft een raadsel hoe je dan in een keer aan PSV moet denken![]()
Blijkbaar zit het weer diep.
Ik moest er inderdaad aan denken. Ik bedoel zelfs Heerenveen heeft een clubicoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
psvquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach. Dat het hem ontbreekt aan historische kennis kan je hem nauwelijks kwalijk nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
egt soekelquote:
Ik ben over het algemeen wel een redelijke Psv fan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan bleef hij toch bij NEC, de heldquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dat het hem ontbreekt aan historische kennis kan je hem nauwelijks kwalijk nemen.
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Fiorentina
Watereusquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Wie is eigenlijk mr. PSV?
Oh Davyquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd, normaal gaat het hier nooit daar over.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willy_van_der_Kuijlenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest er inderdaad aan denken. Ik bedoel zelfs Heerenveen heeft een clubicoon.
Oh, God. Iemand heeft zijn Nobody likes us, we don't care-shirt uit de kast getrokken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh Davy![]()
Heel Nederland haat Ajax maar jij wilt graag met PSV die plek overnemen hé?
Volgens mij wil jij dat jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh Davy![]()
Heel Nederland haat Ajax maar jij wilt graag met PSV die plek overnemen hé?
Fase II is een random youtube filmpjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, God. Iemand heeft zijn Nobody likes us, we don't care-shirt uit de kast getrokken.
Waar mijn popcorn at?
En een schaal. Ieder jaar weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |