trotsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
o, 18000 posts gepasseerd.
s/o naar #teaminsomnia_
Het niveau is om te janken hé Inso. Misschien moeten we het gaan hebben over levensvragen of moeilijke stellingen plaatsen.quote:
Blijft een raadsel hoe je dan in een keer aan PSV moet denkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Wie is eigenlijk mr. PSV?
Melvin is echt sukkel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die altijd terugkomende haat van jou richting Melvin
Bestaat vrije wil?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het niveau is om te janken hé Inso. Misschien moeten we het gaan hebben over levensvragen of moeilijke stellingen plaatsen.
Wees blij dat er iemand aan PSV denktquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijft een raadsel hoe je dan in een keer aan PSV moet denken![]()
Blijkbaar zit het weer diep.
Ik moest er inderdaad aan denken. Ik bedoel zelfs Heerenveen heeft een clubicoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
psvquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach. Dat het hem ontbreekt aan historische kennis kan je hem nauwelijks kwalijk nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
egt soekelquote:
Ik ben over het algemeen wel een redelijke Psv fan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan bleef hij toch bij NEC, de heldquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dat het hem ontbreekt aan historische kennis kan je hem nauwelijks kwalijk nemen.
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Fiorentina
Watereusquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Wie is eigenlijk mr. PSV?
Oh Davyquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd, normaal gaat het hier nooit daar over.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willy_van_der_Kuijlenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest er inderdaad aan denken. Ik bedoel zelfs Heerenveen heeft een clubicoon.
Oh, God. Iemand heeft zijn Nobody likes us, we don't care-shirt uit de kast getrokken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh Davy![]()
Heel Nederland haat Ajax maar jij wilt graag met PSV die plek overnemen hé?
Volgens mij wil jij dat jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh Davy![]()
Heel Nederland haat Ajax maar jij wilt graag met PSV die plek overnemen hé?
Fase II is een random youtube filmpjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, God. Iemand heeft zijn Nobody likes us, we don't care-shirt uit de kast getrokken.
Waar mijn popcorn at?
En een schaal. Ieder jaar weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |