Volgens mij heeft PSV destijds hetzelfde gedaan met Salazar. Die voelde zich ook groter dan de club op een gegeven moment.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, hij heeft persoonlijk goed meegelift op het succes van Ajax toen en is al eerder van functie veranderd.
Daarbij is de familie Smeets bij je club betrekken natuurlijk ook wel een geniale zet. Wellicht wordt Mart nu wel een geheime adviseurquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, hij heeft persoonlijk goed meegelift op het succes van Ajax toen en is al eerder van functie veranderd.
Salazar Slytherin?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV destijds hetzelfde gedaan met Salazar. Die voelde zich ook groter dan de club op een gegeven moment.
Hoiquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor een hoer. Gelijk van die pony af highkicken.
twitter:Brittjje twitterde op woensdag 03-07-2013 om 10:05:58Ik wil dat deze rotvrouw wordt opgepakt!!!! is gewoon ik NL !! http://t.co/0fP9U5mGH0 #Schokkend #Paardje reageer retweet
Het zou in elk geval de kleuren van het nieuwe uit-shirt verklaren:quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij is de familie Smeets bij je club betrekken natuurlijk ook wel een geniale zet. Wellicht wordt Mart nu wel een geheime adviseur
Wat ik begrepen heb is dat hij in de wandelgangen nogal wat kritiek had op de "Cruijff revolutie" was meer een Van Gaal mannetje. (is het gerucht)quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV destijds hetzelfde gedaan met Salazar. Die voelde zich ook groter dan de club op een gegeven moment.
Mijn zus zal hier ook wel boos om worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Britt is het met je eenstwitter:Brittjje twitterde op woensdag 03-07-2013 om 10:05:58Ik wil dat deze rotvrouw wordt opgepakt!!!! is gewoon ik NL !! http://t.co/0fP9U5mGH0 #Schokkend #Paardje reageer retweet
Wie niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Britt is het met je eenstwitter:Brittjje twitterde op woensdag 03-07-2013 om 10:05:58Ik wil dat deze rotvrouw wordt opgepakt!!!! is gewoon ik NL !! http://t.co/0fP9U5mGH0 #Schokkend #Paardje reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus zal hier ook wel boos om worden.
het zit diep héquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Die kijkt teveel naar Suarez
Knap om er altijd weer Ajax of een voormalig Ajax speler bij te betrekken. Het zit wel diep he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
De waarheid is hard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap om er altijd weer Ajax of een voormalig Ajax speler bij te betrekken. Het zit wel diep he?
Vaag is het wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij dan ook niet zin om haar neus in te schoppen?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
klopt maar ik snap niet wat jancees zeurt.quote:
ik heb je nog nooit zo hard zien lachen denk ik calliequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wel twee druppels waterquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb je nog nooit zo hard zien lachen denk ik callie
wat voor bedrijfquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje op stage dagen gemaakt van 14-16 uur.. en nu na afloop voor stage is het enige dat hij kreeg "bedankt, ajow"
Afbranden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje op stage dagen gemaakt van 14-16 uur.. en nu na afloop voor stage is het enige dat hij kreeg "bedankt, ajow"
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Geld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?
Een taart, gemaakt door iedereen van de zaak natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?
Rooien?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
En het was een loonwerkersbedrijf.
zonder loon dan.
zet een kraak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
Meestal werk je op stage maar 8 uur, en ik heb altijd nog betaald gekregen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?
Ik wel. Kwam ook als een verrassing maar wel tofquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?
Ik organiseerde zelf iets als bedankje (150 euro kwijt ofzo)...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |