klopt maar ik snap niet wat jancees zeurt.quote:
ik heb je nog nooit zo hard zien lachen denk ik calliequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wel twee druppels waterquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb je nog nooit zo hard zien lachen denk ik callie
wat voor bedrijfquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje op stage dagen gemaakt van 14-16 uur.. en nu na afloop voor stage is het enige dat hij kreeg "bedankt, ajow"
Afbranden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje op stage dagen gemaakt van 14-16 uur.. en nu na afloop voor stage is het enige dat hij kreeg "bedankt, ajow"
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Geld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?
Een taart, gemaakt door iedereen van de zaak natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?
Rooien?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
En het was een loonwerkersbedrijf.
zonder loon dan.
zet een kraak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
Meestal werk je op stage maar 8 uur, en ik heb altijd nog betaald gekregen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?
Ik wel. Kwam ook als een verrassing maar wel tofquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?
Ik organiseerde zelf iets als bedankje (150 euro kwijt ofzo)...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |