ik heb je nog nooit zo hard zien lachen denk ik calliequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wel twee druppels waterquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb je nog nooit zo hard zien lachen denk ik callie
wat voor bedrijfquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje op stage dagen gemaakt van 14-16 uur.. en nu na afloop voor stage is het enige dat hij kreeg "bedankt, ajow"
Afbranden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje op stage dagen gemaakt van 14-16 uur.. en nu na afloop voor stage is het enige dat hij kreeg "bedankt, ajow"
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
Geld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?
Een taart, gemaakt door iedereen van de zaak natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had hij dan gewild? Een afscheidswedstrijd?
Rooien?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
En het was een loonwerkersbedrijf.
zonder loon dan.
zet een kraak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
Meestal werk je op stage maar 8 uur, en ik heb altijd nog betaald gekregen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?
Ik wel. Kwam ook als een verrassing maar wel tofquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt toch meestal niet betaald voor stage?
Ik organiseerde zelf iets als bedankje (150 euro kwijt ofzo)...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geld?
zonder loon dan.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Meestal werk je op stage maar 8 uur, en ik heb altijd nog betaald gekregen.
Wist niet dat dat mocht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wel. Kwam ook als een verrassing maar wel tof
Ik nam 2 taarten en spekkoek meequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik organiseerde zelf iets als bedankje (150 euro kwijt ofzo)...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef TwenteFC het volgende:
Mooiste was dat ze hem nog gevraagd hadden ofhij vandaag terug wilde komen, en dan weer gratis. Dus hij is na 2 uur naar huis gegaan toen hij het er over had met de baas.
Die morgen op vakantie gaat van zijn gewerkte uren, want dat hebben ze aan de boeren wel doorgerekend natuurlijk.
Zo'n rocket science is het niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet op komen hè. Gewoon stilletjes weer verdwijnen ofzo.
Ik deed mijn maatschappelijke stage betaaldquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was pure aidsGelukkig heb ik dat niet hoeven te doen. Gewoon frauderen beetje.
Hoe oud was je? Ik heb er ook maar 8 weken gezeten maar heb zo'n toffe tijd gehad. Wil in mijn examenjaar daar weer stage lopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4 taarten en aan het eind van de dag een borrel + eten op m'n laatste dag.
Ik vond dat aids. Ik had gewoon verzonnen dat ik stage had gelopen bij mijn voetbalclub (waar ik al jaren geen lid meer van was). Helemaal e-mailadres aangemaakt van een stagebegeleider. Die domme dozen trapte er toch wel in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik deed mijn maatschappelijke stage betaald
Wat voor bedrijf was het?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ik heb er ook maar 8 weken gezeten maar heb zo'n toffe tijd gehad. Wil in mijn examenjaar daar weer stage lopen.
Vader van m'n vriendin manager bij uitzendbureau en die hebben ook een afdeling gericht op werk/leer trajecten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat aids. Ik had gewoon verzonnen dat ik stage had gelopen bij mijn voetbalclub (waar ik al jaren geen lid meer van was). Helemaal e-mailadres aangemaakt van een stagebegeleider. Die domme dozen trapte er toch wel in.
Ik was 21. Ik kreeg een prima vergoeding (boven het maximum), kreeg daarnaast een auto mee. Dus alle reden om iets leuks te organiseren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ik heb er ook maar 8 weken gezeten maar heb zo'n toffe tijd gehad. Wil in mijn examenjaar daar weer stage lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |