quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Meestal werk je op stage maar 8 uur, en ik heb altijd nog betaald gekregen.
Wist niet dat dat mocht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wel. Kwam ook als een verrassing maar wel tof
Ik nam 2 taarten en spekkoek meequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik organiseerde zelf iets als bedankje (150 euro kwijt ofzo)...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef TwenteFC het volgende:
Mooiste was dat ze hem nog gevraagd hadden ofhij vandaag terug wilde komen, en dan weer gratis. Dus hij is na 2 uur naar huis gegaan toen hij het er over had met de baas.
Die morgen op vakantie gaat van zijn gewerkte uren, want dat hebben ze aan de boeren wel doorgerekend natuurlijk.
Zo'n rocket science is het niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet op komen hè. Gewoon stilletjes weer verdwijnen ofzo.
Ik deed mijn maatschappelijke stage betaaldquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was pure aidsGelukkig heb ik dat niet hoeven te doen. Gewoon frauderen beetje.
Hoe oud was je? Ik heb er ook maar 8 weken gezeten maar heb zo'n toffe tijd gehad. Wil in mijn examenjaar daar weer stage lopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4 taarten en aan het eind van de dag een borrel + eten op m'n laatste dag.
Ik vond dat aids. Ik had gewoon verzonnen dat ik stage had gelopen bij mijn voetbalclub (waar ik al jaren geen lid meer van was). Helemaal e-mailadres aangemaakt van een stagebegeleider. Die domme dozen trapte er toch wel in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik deed mijn maatschappelijke stage betaald
Wat voor bedrijf was het?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ik heb er ook maar 8 weken gezeten maar heb zo'n toffe tijd gehad. Wil in mijn examenjaar daar weer stage lopen.
Vader van m'n vriendin manager bij uitzendbureau en die hebben ook een afdeling gericht op werk/leer trajecten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat aids. Ik had gewoon verzonnen dat ik stage had gelopen bij mijn voetbalclub (waar ik al jaren geen lid meer van was). Helemaal e-mailadres aangemaakt van een stagebegeleider. Die domme dozen trapte er toch wel in.
Ik was 21. Ik kreeg een prima vergoeding (boven het maximum), kreeg daarnaast een auto mee. Dus alle reden om iets leuks te organiseren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Ik heb er ook maar 8 weken gezeten maar heb zo'n toffe tijd gehad. Wil in mijn examenjaar daar weer stage lopen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat aids. Ik had gewoon verzonnen dat ik stage had gelopen bij mijn voetbalclub (waar ik al jaren geen lid meer van was). Helemaal e-mailadres aangemaakt van een stagebegeleider. Die domme dozen trapte er toch wel in.
Hebben andere mensen uit mijn klas ook wel gedaan dat ze gewoon geld kregen daarvoor enzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vader van m'n vriendin manager bij uitzendbureau en die hebben ook een afdeling gericht op werk/leer trajecten.
Deed ik gewoon betaald administratief werk 24/7 achter pc en schreef op dat ik mensen hielp
was wel chille tijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben andere mensen uit mijn klas ook wel gedaan dat ze gewoon geld kregen daarvoor enzo.
Wat waren jouw taken dan precies? Echt meehelpen met een project ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grote uitgever, 3 dagen in de week marketing en 2 dagen in de week bij de webredactie.
Ja dat ga ik hier niet allemaal postenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat waren jouw taken dan precies? Echt meehelpen met een project ofzo?
hoezo nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet allemaal posten
Wat is daar op tegen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet allemaal posten
quote:
Dan weet ik het wel weer, heb met verschillende mensen hier uitvoerig over gesproken maar per DM.quote:
Rens houdt zijn privéleven graag gescheiden van Fok!quote:
Wel een domme opmerking inderdaad. Maar dan zou 90% van de users hier ook al vastzitten...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terecht, alleen de bail is wel absurd zeg.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rens houdt zijn privéleven graag gescheiden van Fok!
En ook gewoon naakt in een cel plaatsen omdat hij depressief is na alle mishandelingen...quote:
Ja dat wel, maar gebeurt ook wel eens in Nederland dat iemand wordt opgepakt voor twitter opmerking die heel veel mensen maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel een domme opmerking inderdaad. Maar dan zou 90% van de users hier ook al vastzitten...
Hier ben je na een paar dagen weer vrij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gebeurt ook wel eens in Nederland dat iemand wordt opgepakt voor twitter opmerking die heel veel mensen maken.
Staat in de titel in 1 zin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je in 2 zinnen vertellen wat het nieuws is?
ja vaak wel maar ook hier heb je misstanden zoals als je waxinelichtje gooitquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier ben je na een paar dagen weer vrij.
https://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#en/nl/quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je in 2 zinnen vertellen wat het nieuws is?
Naar het schijnt had hij er zelfs JK (just kidding) achter hebben getypt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gebeurt ook wel eens in Nederland dat iemand wordt opgepakt voor twitter opmerking die heel veel mensen maken.
but that's disputed by policequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt had hij er zelfs JK (just kidding) achter hebben getypt.
Ja, volgens z'n vader. Niet dat het niet zo kan zijn maar is natuurlijk niet helemaal objectief.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt had hij er zelfs JK (just kidding) achter hebben getypt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |