Wat waren jouw taken dan precies? Echt meehelpen met een project ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grote uitgever, 3 dagen in de week marketing en 2 dagen in de week bij de webredactie.
Ja dat ga ik hier niet allemaal postenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat waren jouw taken dan precies? Echt meehelpen met een project ofzo?
hoezo nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet allemaal posten
Wat is daar op tegen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet allemaal posten
quote:
Dan weet ik het wel weer, heb met verschillende mensen hier uitvoerig over gesproken maar per DM.quote:
Rens houdt zijn privéleven graag gescheiden van Fok!quote:
Wel een domme opmerking inderdaad. Maar dan zou 90% van de users hier ook al vastzitten...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terecht, alleen de bail is wel absurd zeg.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rens houdt zijn privéleven graag gescheiden van Fok!
En ook gewoon naakt in een cel plaatsen omdat hij depressief is na alle mishandelingen...quote:
Ja dat wel, maar gebeurt ook wel eens in Nederland dat iemand wordt opgepakt voor twitter opmerking die heel veel mensen maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel een domme opmerking inderdaad. Maar dan zou 90% van de users hier ook al vastzitten...
Hier ben je na een paar dagen weer vrij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gebeurt ook wel eens in Nederland dat iemand wordt opgepakt voor twitter opmerking die heel veel mensen maken.
Staat in de titel in 1 zin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je in 2 zinnen vertellen wat het nieuws is?
ja vaak wel maar ook hier heb je misstanden zoals als je waxinelichtje gooitquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier ben je na een paar dagen weer vrij.
https://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#en/nl/quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je in 2 zinnen vertellen wat het nieuws is?
Naar het schijnt had hij er zelfs JK (just kidding) achter hebben getypt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gebeurt ook wel eens in Nederland dat iemand wordt opgepakt voor twitter opmerking die heel veel mensen maken.
but that's disputed by policequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt had hij er zelfs JK (just kidding) achter hebben getypt.
Ja, volgens z'n vader. Niet dat het niet zo kan zijn maar is natuurlijk niet helemaal objectief.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt had hij er zelfs JK (just kidding) achter hebben getypt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |