Dit eerbetoon laat toch wel het afscheid van Marco van Basten in San Siro ver achter zich.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een taart bestellen en dan allemaal in een keuken staan voor een foto doen alsof je die gemaakt hebt?Waardeloos.
Ditquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit eerbetoon laat toch wel het afscheid van Marco van Basten in San Siro ver achter zicht.
Wie zegt dat ze hem gemaakt hebben? Ze nemen godverdomme 1 minuut de tijd voor een mooie foto. Wat een prachtig ietsquote:
ja milaan is ook wat verder om naar te kijken héquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit eerbetoon laat toch wel het afscheid van Marco van Basten in San Siro ver achter zicht.
Hennie zal hem wel gemaakt hebben. Die heeft kwaliteiten die anderen niet hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze hem gemaakt hebben? Ze nemen godverdomme 1 minuut de tijd voor een mooie foto. Wat een prachtig iets
Nee Frankie met het schort in de keuken. Hij kan alles, zelfs in Ajax kleuren een kamer verven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hennie zal hem wel gemaakt hebben. Die heeft kwaliteiten die anderen niet hebben.
Swart schijnt sowieso nogal een vervelende man te zijn toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef Tjacka het volgende:
er zal wel cyanide in die taart zitten denk ik.
gedaan door endt als wraakactie.
Ontroerend, echt. Die duimpjes, die taart... ik zit hier met tranen in mijn ogen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig eerbetoon aan Sjakie
Is een kinderlokker met hoogmoedswaanzin. Beetje Dutroux meets Van Gaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Swart schijnt sowieso nogal een vervelende man te zijn toch?
Ik vond hem niet echt prettigquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Prins Filip wordt dan koningquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De Belgen krijgen een nieuwe koning, oh god.
Het was geen grap hoor. Die geluiden hoor je nog wel eens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een kinderlokker met hoogmoedswaanzin. Beetje Dutroux meets Van Gaal.
Flipquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron, wie wordt de nieuwe koning van de belgen?
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
ja dat spreekt het aandachtsgeil wel tegen jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |