Kan wel degelijk, als een verhogingspercentage bijvoorbeeld, of konijn's vetpercentage.quote:
Niet in de context op zo'n shirt lijkt mequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan wel degelijk, als een verhogingspercentage bijvoorbeeld.
ADHD-wijven is nog zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Doe eens rustig stelletje ADHD wijven.
Zeg het ze!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADHD-wijven is nog zacht uitgedrukt.
Het zijn hier incapabele kleuters met een verstandelijke beperking die overdreven stoer doen met shitliedjes over Joden, geweldig grappig. Schuddebuiken van het lachen hier.
Ik moest wel lachen om Martins Indi met die sjaal om zijn hoofd naast Ronald Koeman. Paar dagen nadat Koeman Van der Wiel had aangesproken over een gebrek aan wederzijds respect na een nutteloze tweetquote:
Stel je was vorig jaar nog 100% anti-kakkerlak, maar dat anti-gehalte is schrikbarend toegenomen. Dan ben je het seizoen erop wel 1000% anti-kakkerlak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet in de context op zo'n shirt lijkt me
Zo is dat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADHD-wijven is nog zacht uitgedrukt.
Het zijn hier incapabele kleuters met een verstandelijke beperking die overdreven stoer doen met shitliedjes over Joden, geweldig grappig. Schuddebuiken van het lachen hier.
Ach. Alsof hij wist wat er op die sjaal stond.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om Martins Indi met die sjaal om zijn hoofd naast Ronald Koeman. Paar dagen nadat Koeman Van der Wiel had aangesproken over een gebrek aan wederzijds respect na een nutteloze tweet
Wat is de voetbalwereld eigenlijk treurig
Ah, het is nu helemaal duidelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stel je was vorig jaar nog 100% anti-kakkerlak, maar dat anti-gehalte is schrikbarend toegenomen. Dan ben je het seizoen erop wel 1000% anti-kakkerlak.
ik wil wel halen voor je.quote:
Relevante muziek ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
GODVERDOMME. IK BEN ZO BOOS OP HENK EN BARRY NU
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Caland het volgende:
Geen gezeur, geen gezeik, alle joden naar moerdijk.
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Alsof hij wist wat er op die sjaal stond.
Die 'ramp' was op dezelfde dag als ik meen de bekerfinale van jong Feyenoord op Spangen. Die was dan wel weer grappig gevonden.quote:
Stijn, ga eens Tour de France kijken. Als je niet meedoet aan de Ajax-haat hebben we niks aan je.quote:
Niet dan? Werd gewoon vanuit het publiek het veld opgegooid en hij doet hem om. Geloof niet dat hij hem uitgebreid heeft geinspecteerd.quote:
Daar in tegen een lege prijzen kast.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest er inderdaad aan denken. Ik bedoel zelfs Heerenveen heeft een clubicoon.
Ik verlaag me niet tot zulk niveau.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, ga eens Tour de France kijken. Als je niet meedoet aan de Ajax-haat hebben we niks aan je.
#STINHOFORMODquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot zulk niveau.
thx bai bai
Hé, je spreekt Japans.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot zulk niveau.
thx bai bai
KNVB Beker 2009 jonge!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar in tegen een lege prijzen kast.
wanneer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Binnenkort zendt RTL7 overigens een 5 uur durende viswedstrijd live uit. Ik heb er nu al zin in
Djeez komt altijd met dit soort nieuws aanzetten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stukje kwaliteit hoor van de fokredactie
Kan je deze alvast uit je hoofd lerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Binnenkort zendt RTL7 overigens een 5 uur durende viswedstrijd live uit. Ik heb er nu al zin in
quote:
quote:En dan nu iets compleet nieuws! Live sportvissen op de Nederlandse televisie. Het is nog nooit eerder vertoond, maar RTL 7 heeft op zondag 14 juli de primeur met Fish O Mania International.
In een vijf uur durende wedstrijd nemen zestien topvissers uit acht landen waaronder Arjan Klop en Jurgen Spierings namens Nederland het tegen elkaar op. De kijker kan de wedstrijd van de eerste tot de laatste seconde volgen. De registratie wordt in beeld gebracht door vijftien cameras en is in High Definition kwaliteit te zien op RTL7. Live verslag gebeurt door Ed Stoop bekend van Vis TV.
Zal wel spannend worden.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je deze alvast uit je hoofd leren
Hoesen is een breuk in de kabel. Nu staan niet alle negers netjes naast elkaar in een hoek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig eerbetoon aan Sjakie
Een taart voor zijn verjaardag. Prachtig. Geen woorden voor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je deze alvast uit je hoofd leren
hier ga ik mijn bed voor uitquote:
Zo, dit is niet te overtreffen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een taart bestellen en dan allemaal in een keuken staan voor een foto doen alsof je die gemaakt hebt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
laat die jongen in zijn waan tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een taart bestellen en dan allemaal in een keuken staan voor een foto doen alsof je die gemaakt hebt?Waardeloos.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
Is toch prachtig man, ze nemen de tijd ervoor
Dit eerbetoon laat toch wel het afscheid van Marco van Basten in San Siro ver achter zich.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een taart bestellen en dan allemaal in een keuken staan voor een foto doen alsof je die gemaakt hebt?Waardeloos.
Ditquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit eerbetoon laat toch wel het afscheid van Marco van Basten in San Siro ver achter zicht.
Wie zegt dat ze hem gemaakt hebben? Ze nemen godverdomme 1 minuut de tijd voor een mooie foto. Wat een prachtig ietsquote:
ja milaan is ook wat verder om naar te kijken héquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit eerbetoon laat toch wel het afscheid van Marco van Basten in San Siro ver achter zicht.
Hennie zal hem wel gemaakt hebben. Die heeft kwaliteiten die anderen niet hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze hem gemaakt hebben? Ze nemen godverdomme 1 minuut de tijd voor een mooie foto. Wat een prachtig iets
Nee Frankie met het schort in de keuken. Hij kan alles, zelfs in Ajax kleuren een kamer verven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hennie zal hem wel gemaakt hebben. Die heeft kwaliteiten die anderen niet hebben.
Swart schijnt sowieso nogal een vervelende man te zijn toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef Tjacka het volgende:
er zal wel cyanide in die taart zitten denk ik.
gedaan door endt als wraakactie.
Ontroerend, echt. Die duimpjes, die taart... ik zit hier met tranen in mijn ogen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Is een kinderlokker met hoogmoedswaanzin. Beetje Dutroux meets Van Gaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Swart schijnt sowieso nogal een vervelende man te zijn toch?
Ik vond hem niet echt prettigquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Prins Filip wordt dan koningquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De Belgen krijgen een nieuwe koning, oh god.
Het was geen grap hoor. Die geluiden hoor je nog wel eens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een kinderlokker met hoogmoedswaanzin. Beetje Dutroux meets Van Gaal.
Flipquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron, wie wordt de nieuwe koning van de belgen?
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
ja dat spreekt het aandachtsgeil wel tegen jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |