HIEP HOIquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Kut, beginnen ze net sfeerliederen te brengen als ik schoenloos ben.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Kut, beginnen ze net sfeerliederen te brengen als ik schoenloos ben.
Je zit er snel bijquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of een vecht-verhaal, waarbij hij niet zelf heeft gevochten.
Linkje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
waarom zoek jij naar kaarten daarvoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam trouwens tijdens het zoeken naar kaarten ajax - feyenoord tshirts tegen met 1000% anti kakkerlak.
Die obsessie
110% anti 020 shirts en mutsen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam trouwens tijdens het zoeken naar kaarten ajax - feyenoord tshirts tegen met 1000% anti kakkerlak.
Die obsessie
Van horen zeggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
rennen altijd wel sjaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet de sjaals niet. Wat verdienen sites toch heerlijk aan hersenloze supporters
Kan wel degelijk, als een verhogingspercentage bijvoorbeeld, of konijn's vetpercentage.quote:
Niet in de context op zo'n shirt lijkt mequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan wel degelijk, als een verhogingspercentage bijvoorbeeld.
ADHD-wijven is nog zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Doe eens rustig stelletje ADHD wijven.
Zeg het ze!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADHD-wijven is nog zacht uitgedrukt.
Het zijn hier incapabele kleuters met een verstandelijke beperking die overdreven stoer doen met shitliedjes over Joden, geweldig grappig. Schuddebuiken van het lachen hier.
Ik moest wel lachen om Martins Indi met die sjaal om zijn hoofd naast Ronald Koeman. Paar dagen nadat Koeman Van der Wiel had aangesproken over een gebrek aan wederzijds respect na een nutteloze tweetquote:
Stel je was vorig jaar nog 100% anti-kakkerlak, maar dat anti-gehalte is schrikbarend toegenomen. Dan ben je het seizoen erop wel 1000% anti-kakkerlak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet in de context op zo'n shirt lijkt me
Zo is dat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADHD-wijven is nog zacht uitgedrukt.
Het zijn hier incapabele kleuters met een verstandelijke beperking die overdreven stoer doen met shitliedjes over Joden, geweldig grappig. Schuddebuiken van het lachen hier.
Ach. Alsof hij wist wat er op die sjaal stond.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om Martins Indi met die sjaal om zijn hoofd naast Ronald Koeman. Paar dagen nadat Koeman Van der Wiel had aangesproken over een gebrek aan wederzijds respect na een nutteloze tweet
Wat is de voetbalwereld eigenlijk treurig
Ah, het is nu helemaal duidelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stel je was vorig jaar nog 100% anti-kakkerlak, maar dat anti-gehalte is schrikbarend toegenomen. Dan ben je het seizoen erop wel 1000% anti-kakkerlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |