Lijkt me toch makkelijk te bewijzen.quote:
Lees de titelquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je in 2 zinnen vertellen wat het nieuws is?
Dat haal ik ook niet uit het artikel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me toch makkelijk te bewijzen.
Maar wat ik niet heb begrepen, heeft iemand gesnitched of zijn ze bij de politie zelf op zijn spoor gekomen?
Misschien was het net na een schoolshooting oid, dan is de kans best aanwezig dat ze even routinechecken op social media.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me toch makkelijk te bewijzen.
Maar wat ik niet heb begrepen, heeft iemand gesnitched of zijn ze bij de politie zelf op zijn spoor gekomen?
mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg hierover. Hier heb je een oude foto van een boer met een geiten/schapen kop op zijn bagagedrager.
[ afbeelding ]
Dat is waar ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In ieder geval al wat beter dan stoere berichten op FB versturen als 30 jarige.
Dat ziet hij zelf ook niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Bijlo vanavond bij Tour du Jour, ik zie niet in wat hij daar te zoeken heeft..
Gaat het zaterdag doen in de etappe naar Ax-3-Domaines, gaat die sprinters niet voorblijven morgen en vrijdag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Bram Tankink op 37 seconden van de gele trui. Hopen dat die baas morgen eens even ontsnapt
Zit ook aan de dope. Vanuit het niets ineens befkoning de eerste geworden, ik geloof hem niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Bram Tankink op 37 seconden van de gele trui. Hopen dat die baas morgen eens even ontsnapt
Je moet je muil houden, etter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ook aan de dope. Vanuit het niets ineens befkoning de eerste geworden, ik geloof hem niet.
Eerder dat jij zelf aan de doping zit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ook aan de dope. Vanuit het niets ineens befkoning de eerste geworden, ik geloof hem niet.
quote:
Kapi is een ecto.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder dat jij zelf aan de doping zit.
Ik had eens een nep onthoofd hoofd gepost kreeg ik een banquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg hierover. Hier heb je een oude foto van een boer met een geiten/schapen kop op zijn bagagedrager.
[ afbeelding ]
Zeker in een klein kutdorp als dit, en mijn broertje houdt er wel van om er een heel overdreven verhaal van te maken en dat aan iedereen te vertellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Het is alleen niet echt goede reclame voor dat bedrijf, iedereen komt natuurlijk te weten dat je daar genaaid wordt.
Ik saucijzenbroodjes voor iedereen, en voor mijn stagebegeleider zo'n 2,5liter fles bier met een kaartje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik organiseerde zelf iets als bedankje (150 euro kwijt ofzo)...
Bedenk je dat spontaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik saucijzenbroodjes voor iedereen, en voor mijn stagebegeleider zo'n 2,5liter fles bier met een kaartje.
Ik noemde de commentatoren 'racisten' in het tour topic, maar in wielertermen is dat kennelijk niet de juiste spelling.quote:
Ligt ook aan het bedrijf, het was daar min of meer normaal om taart of saucijzen te kopen als je jarig was/ iets te vieren had.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedenk dat echt niet hoor, om voor iedereen eten te kopen ofzo.
Ik heb nog veel te lerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ligt ook aan het bedrijf, het was daar min of meer normaal om taart of saucijzen te kopen als je jarig was/ iets te vieren had.
Had een 9 gekregen van ze voor mijn stage, dus was 't wel waard.
Jij bent dan ook niet sociaal aangelegd. Trakteer je überhaupt weleens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zit je in het tour topic eigenlijk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik noemde de commentatoren 'racisten' in het tour topic, maar in wielertermen is dat kennelijk niet de juiste spelling.
Het had dus racistiesen moeten zijn.
Haten op Family Guy en Dirkjanquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dieptepunt zelfs voor Dirkjan begrippen. Het had zo een Family Guy scene kunnen zijn.
Trakteren??? We moeten al 6 miljard bezuinigen godverdomme de schuld van ruttequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet sociaal aangelegd. Trakteer je überhaupt weleens?
Viel me gewoon op dat het 'x' fenomeen weer terug aan het komen is na afwezigheid sinds de MSN tijd.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was op de basisschool toen mijn moeder het bedacht. Voor de rest hou ik er niet van om eten te betalen voor anderen, als ik er zelf geen kut aan heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet sociaal aangelegd. Trakteer je überhaupt weleens?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was op de basisschool toen mijn moeder het bedacht. Voor de rest hou ik er niet van om eten te betalen voor anderen, als ik er zelf geen kut aan heb.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was op de basisschool toen mijn moeder het bedacht. Voor de rest hou ik er niet van om eten te betalen voor anderen, als ik er zelf geen kut aan heb.
Ik eet het ook liever zelf op, maar je krijgt er op zijn tijd ook weer eten voor terug hé.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |