Bedenk je dat spontaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik saucijzenbroodjes voor iedereen, en voor mijn stagebegeleider zo'n 2,5liter fles bier met een kaartje.
Ik noemde de commentatoren 'racisten' in het tour topic, maar in wielertermen is dat kennelijk niet de juiste spelling.quote:
Ligt ook aan het bedrijf, het was daar min of meer normaal om taart of saucijzen te kopen als je jarig was/ iets te vieren had.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedenk dat echt niet hoor, om voor iedereen eten te kopen ofzo.
Ik heb nog veel te lerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ligt ook aan het bedrijf, het was daar min of meer normaal om taart of saucijzen te kopen als je jarig was/ iets te vieren had.
Had een 9 gekregen van ze voor mijn stage, dus was 't wel waard.
Jij bent dan ook niet sociaal aangelegd. Trakteer je überhaupt weleens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zit je in het tour topic eigenlijk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik noemde de commentatoren 'racisten' in het tour topic, maar in wielertermen is dat kennelijk niet de juiste spelling.
Het had dus racistiesen moeten zijn.
Haten op Family Guy en Dirkjanquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dieptepunt zelfs voor Dirkjan begrippen. Het had zo een Family Guy scene kunnen zijn.
Trakteren??? We moeten al 6 miljard bezuinigen godverdomme de schuld van ruttequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet sociaal aangelegd. Trakteer je überhaupt weleens?
Viel me gewoon op dat het 'x' fenomeen weer terug aan het komen is na afwezigheid sinds de MSN tijd.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was op de basisschool toen mijn moeder het bedacht. Voor de rest hou ik er niet van om eten te betalen voor anderen, als ik er zelf geen kut aan heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet sociaal aangelegd. Trakteer je überhaupt weleens?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was op de basisschool toen mijn moeder het bedacht. Voor de rest hou ik er niet van om eten te betalen voor anderen, als ik er zelf geen kut aan heb.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was op de basisschool toen mijn moeder het bedacht. Voor de rest hou ik er niet van om eten te betalen voor anderen, als ik er zelf geen kut aan heb.
Ik eet het ook liever zelf op, maar je krijgt er op zijn tijd ook weer eten voor terug hé.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |