Nodig je ze daarna ook uit om mee te chillen in de lobby?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Turkije is het niet anders. Op Kreta nog iets extremer inderdaad. Maar ik geniet altijd wel van die spelletjes
Mijn pa werd echt letterlijk gewoon naar binnen getrokken. Maar ik vind die Grieken altijd wel aardig acteren hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Turkije is het niet anders. Op Kreta nog iets extremer inderdaad. Maar ik geniet altijd wel van die spelletjes
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. In NY had ik eens 20$ fooi gegeven, wilden ze ons niet laten gaan, omdat ze eigenlijk 30$ verwachtten. Heb ik toch maar vriendelijk voor bedankt
Wat een mongolen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. In NY had ik eens 20$ fooi gegeven, wilden ze ons niet laten gaan, omdat ze eigenlijk 30$ verwachtten. Heb ik toch maar vriendelijk voor bedankt
Op All Inclusive dit jaar in Turkije moet je zelf naar de bar lopen om drank te halen en komen af en toe wat werknemers glazen ophalen. Was er zo'n vakantiemaat daar die gaf elke keer een peuk als die gozer drank kwam brengen. Hele avond drank gebrachtquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja omdat je ze zojuist een maand salaris cadeau hebt gedaan.
Ze zouden gewoon bier voor jou halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zou die $20 dan ook meteen terug vragen.
Was het ook. Is ook even wennen in Amerika dat ze het overal verwachten. Het staat ook op de bon. We hadden heerlijk gegeten though.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt erg.. gewoon dat je al VERWACHT dat je meer krijgt. Het is een extra/bonus voor je goede werk of het lekkere eten. En 30$ fooihelemaal gek geworden.
Die grap werkt niet echt nu zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon bier voor jou halen.
Een zak drop, een paar cigaretten of een pak shag en ze worden je persoonlijke slaaf inderdaad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op All Inclusive dit jaar in Turkije moet je zelf naar de bar lopen om drank te halen en komen af en toe wat werknemers glazen ophalen. Was er zo'n vakantiemaat daar die gaf elke keer een peuk als die gozer drank kwam brengen. Hele avond drank gebracht![]()
Sterke drank is 18+ en daar zijn ze nogal streng op maar die gozer behandelde mij ook goed dus elke keer vodka-fanta en cola-whiskey gebracht naar mij in de magische enorme lobby
In Londen is alles ook kankerduur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was het ook. Is ook even wennen in Amerika dat ze het overal verwachten. Het staat ook op de bon. We hadden heerlijk gegeten though.
In Londen wordt het automatisch in de prijs meegerekent.
Ik weet dat het daar standaard is maar ik hou niet van die geintjes. Ook altijd zo raar dat dat in de horeca is en bij de rest nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was het ook. Is ook even wennen in Amerika dat ze het overal verwachten. Het staat ook op de bon. We hadden heerlijk gegeten though.
In Londen wordt het automatisch in de prijs meegerekent.
Rustig Sjaak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Londen is alles ook kankerduur.
Vind ik ook. Maar toch, in de US of A wen je er wel aan. Vond het eigenlijk ook niet zo schrikwekkend duur allemaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet dat het daar standaard is maar ik hou niet van die geintjes. Ook altijd zo raar dat dat in de horeca is en bij de rest nietIk wil weten wat ik dien te betalen en dan bepaal ik of ik iets extra geef.
Als ik ooit naar Amerika ga zal dat vast wel een item worden.
Pauperpondenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Londen is alles ook kankerduur.
Welke zomer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga deze zomer voor het eerst naar Rome.
Gardameer dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga deze zomer voor het eerst naar Italië. Weekje Rome en weekje ergens waar ik de naam niet meer van weet.
Italië is best chill. Op het eten na dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga deze zomer voor het eerst naar Italië. Weekje Rome en weekje ergens waar ik de naam niet meer van weet.
Italiaans niet lekker vindenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italië is best chill. Op het eten na dan.
Wat is er mis met het eten?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gast Italiaans is mijn lievelingseten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Italiaans vind ik echt niet te vreten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast Italiaans is mijn lievelingseten.
Af en toe heb ik zo'n medelijden met je JR.
Andere smaken niet respecterenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en verder kom je zeker ook niet.
Triest ventje.
Ventquote:
Italie is sowieso genietenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee wel redelijk in de buurt van Rome.
Ja in Italië. En dan standaard pizza.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
VentWeleens in een italiaans restaurant geweest? Totaal anders dan wat we hier in Nederland vreten.
Nee maar jij hebt zoveel dingen die... eten, op sociaal gebied, geen initiatief. Dat soort shitquote:
Anders als andere mensen ja. Dus ben je meteen triestquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt zoveel dingen die... eten, op sociaal gebied, geen initiatief. Dat soort shit
Ja je snapt er duidelijk HE-LE-MAAL niks vanquote:
Autisme-alert.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt zoveel dingen die... eten, op sociaal gebied, geen initiatief. Dat soort shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |