Ik heb een handtekening van Endt!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.
je bent zelf endtquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een handtekening van Endt!
Resultaten van wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef sausagin het volgende:
Gigantische stress hier. Mijn resultaten kunnen elk moment online komen...
waarvoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef sausagin het volgende:
Gigantische stress hier. Mijn resultaten kunnen elk moment online komen...
Toch die clubheld die nu bij het oud vuil wordt gezet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een handtekening van Endt!
Dat zijn kleinzoon bij AFC opgesteld "moest" worden omdat Sjaak kwam kijken heeft het laatste beetje achting wel bij me weg genomenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.
Schijnt niet veel uit te maken als je koning van België wil worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man heeft toch meer schandalen op zijn naam dan alle katholieke priesters bij elkaar?
Ja wegens 'professionalisering'. Met andere woorden zegt Ajax nu: "Optyfen Endt je bakt er niets van''.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch die clubheld die nu bij het oud vuil wordt gezet?
Gewoon een makkelijk omhooggevallen jongen, moeten niet gaan overdrijvenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch die clubheld die nu bij het oud vuil wordt gezet?
Wel de man die de titel godenzonen heeft bedacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een makkelijk omhooggevallen jongen, moeten niet gaan overdrijven
okquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
Al voelde David zich ook wel heeeel belangrijk
't is wat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
Al voelde David zich ook wel heeeel belangrijk
liever een trommel in mijn vak dan een soa aan mijn zak heeehee heehoquote:
Waar zeg ik dan van niet? Waar twijfel ik aan je reactie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat hij weg moet, lees mijn eerdere reactie eens debiel.
Ga je nou ook al familiefoto's posten Rens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/bah-ponypaardjepletten.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |