SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• De Topicreeks
• De GTST Live-topicreeks
- De OP -![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
Nos 2 dagen!![]()
Zat je te wachten, op het moment dat je een nieuw deel kon open ofzo?
Ja zoals de cliff kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat donderdag de cliff is. Kan ik mijn vrijdagavond met iets nuttigs invullen.
Ik moet die van vandaag nog kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef Kyubey het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in "Noud is stout" of in ieder geval iets relevants?
Wel alsnog te bekijken toch een dag van te voren? Dan is die vast 's avonds te downloadenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef Frey het volgende:
Het is ook afwachten of er donderdag een shortie komt. Vorig jaar niet.
Ik kijk dan vrijdag wel op Lounge.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel alsnog te bekijken toch een dag van te voren? Dan is die vast 's avonds te downloaden
Is goed Tim, rustig maarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Misschien kan die foto van Sjoerd een keer vervangen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang verhaal kort:quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:52 schreef GoWithIt het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat Nina's probleem met Noud precies is? Want dat snap ik even niet...
Mooie uitleg, dankjequote:Op woensdag 3 juli 2013 11:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Lang verhaal kort:
Toen Mike een relatie had met Nina heeft hij met de condooms lopen kloten om Nina expres zwanger te maken. Zo hoopte hij lid te worden van de rijke familie Sanders. Dus achteraf had ie Nina alleen gebruikt en moest verder niks weten van de baby.
Toen kwamen Nina en Noud weer samen (of zoiets?) en was het plannetje mislukt. Maar Mike kreeg spijt en wil nu heel graag contact met zijn dochter. Noud heeft medelijden met Mike en vind dat hij het recht heeft om zijn dochter te zien opgroeien. Waarschijnlijk omdat Noud zelf zonder vader is opgegroeid. Dit heeft hij Nina vaak zat duidelijk willen maken, maar omdat Nina altijd alleen hoort wat ze wil horen lukte dat nooit. Uiteindelijk kon hij zijn mening niet meer voor zich houden in de rechtzaal en is Mike nu weer de wettelijke vader met een omgangsregeling.
En dat vind Nina dus niet tof. En oh ja, Noud heeft ook opgebiecht dat ie is vreemdgegaan met Wiet.
Graag gedaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:18 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Mooie uitleg, dankje
Wonder dat Noud nog bij Nina wil zijn trouwens. Wat een irritant kreng is dat.
Zijn Nina en Noud nog getrouwd?
Blijft het een lekker ding.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ze weer op rot uit Meerdijk
Ligt het nou aan mij of kloppen de lettertypes van "20 DVD - RUIM 79 UUR" en "HET COMPLETE NEGENDE SEIZOEN" niet met de rest van de boxen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef SAMBAM het volgende:
Ben blij dat jullie er nog om kunnen lachen, maar ik kan er echt serieus kwaad om worden. Hoe lastig kan het zijn?? Simpele cover tekst, het logo van 't seizoen en de cast foto... 3 dingen...
En er is amper een box waar niet de verkeerde mensen zijn uitgelicht, logo's niet kloppen op de cover en het menu of feiten niet juist zijn. Er krijgen serieus mensen betaald om dit te maken.
En wij betalen bakken met geld voor oerlelijke collectors items (want nee, het gaat mij niet alleen om de inhoud) waar zelfs de drie basis elementen niet van kloppen.
Prutsers
(en toen was er de nieuwe cover van seizoen 9)
[ afbeelding ]
Zolang de inhoud maar niet veranderd is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of kloppen de lettertypes van "20 DVD - RUIM 79 UUR" en "HET COMPLETE NEGENDE SEIZOEN" niet met de rest van de boxen?
En de achtergrondkleur is alsnogZe hadden het beter zwart kunnen houden, had echt veel beter gepast
De muziek van Schilperoort is vervangen voor de rotzooi van Servies en hedendaagse Top40-liedjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Zolang de inhoud maar niet veranderd is.
Die Mathilde was ik alweer even vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef SAMBAM het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dit van?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Mathilde was ik alweer bijna vergeten
Vond het op mokkels.nl, volgens hun de enige topless scene ooit in GTST.quote:
http://forum.mokkels.nl/5(...)o-post434881-30.htmlquote:Enne, voor de discussies uit 2005... met zekerheid kan ik zeggen dat dit uit GTST komt, waar ze topless staat voor Arthur Peters (Jimmy Geduld) in een sauna. Ook is dit naar mijn weten, helaas, de enige echte topless scene geweest tot nu toe in GTST.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Mathilde was ik alweer bijna vergetenHahahaha! Dat kan ik me nog heel goed herinneren! Dat was echt shocking, want blote borsten zagen we nog nooit in GTSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek seizoen 8, en verwachtte dit fragment weer te zien. Maar het kwam niet...
Dus of het zit in seizoen 9, of ze knipte het eruit?
In seizoen 7 toch ook op dat feestje met Meta?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat kan ik me nog heel goed herinneren! Dat was echt shocking, want blote borsten zagen we nog nooit in GTST
Als het in dezelfde aflevering als het bovenstaande filmpje zou moeten zitten, is het seizoen 8. Het zou dan makkelijk kunnen dat ze het eruit hebben geknipt, om welke reden dan ook.quote:Ik keek seizoen 8, en verwachtte dit fragment weer te zien. Maar het kwam niet...
Oh ja!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 7 toch ook op dat feestje met Meta?
[..]
Als het in dezelfde aflevering als het bovenstaande filmpje zou moeten zitten, is het seizoen 8. Het zou dan makkelijk kunnen dat ze het eruit hebben geknipt, om welke reden dan ook.
Misschien dat ze het bewuste shot iets hebben ingezoomd? Bij de dvd's van Pittige Tijden is dat ook gedaan omdat één van de gasten (Maya Eksteen) niet op de dvd wilde, en ze die bewuste aflevering (de laatste) onmogelijk niet op de dvd konden zettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Oh ja!
Al is het wel shocking als een vast castlid in volle glorie te zien is dan een figurant. Die maakte sowieso weinig indruk om me toen haha.
In die scene uit t youtube filmpje zat het niet op dvd. Zou bizar zijn dat ze het eruit geknipt hebben. Een hoes kunnen ze niet maken, maar een heel seizoen doorlopen voor de borsten van Diana Sno wel haha
Dat zou wel sneu zijn als het er professioneel is uitgeknipt. Al zou het me niets verbazen. Maarja ik ben sowieso wel voorstander van meer naakt in GTSTquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de blote reet van Ferry Doedens betreftquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat zou wel sneu zijn als het er professioneel is uitgeknipt. Al zou het me niets verbazen. Maarja ik ben sowieso wel voorstander van meer naakt in GTST
Dat is een hele goede. Want als ik de afbeelding bekijk zou ik zweren dat ik het shot op de dvd gezien heb, alleen zonder borsten. (Jaja, ik lette ff heel goed op, want het was toch een momentjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de blote reet van Ferry Doedens betreft![]()
![]()
Tja, misschien dat ze geen gedoe met Diana Sno wilden krijgen, of dat Diana zelf heeft aangegeven dat ze het niet op de dvd wilde hebben? Alhoewel dat laatste me erg sterk lijkt, maar het kan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Dat is een hele goede. Want als ik de afbeelding bekijk zou ik zweren dat ik het shot op de dvd gezien heb, alleen zonder borsten. (Jaja, ik lette ff heel goed op, want het was toch een momentje)
Best apart dat ze het uit de dvd wilde hebben dan. Zou er dan echt iemand zijn die bij de release denkt: Oh jongens, bij seizoen 8 moeten we even de borsten van Mathilde wegwerken..
Maya Eksteen wilde het niet omdat ze er niet meer aan herinnerd wilde worden; ze werkte toen op een middelbare school en had het helemaal achter zich gelaten. Peter André wilde ook niet op de dvd's. Des te vreemder is dan ook dat een scène uit de Pittige Tijden-aflevering met hem wél werd uitgezonden in de 20 jaar Telekids-compilatie.quote:Weet jij trouwens wat de redenen waren van die 'sterren' dat ze niet op de Pittige Tijden dvd's wilde? Herinner me nog goed dat Irene dat vertelde ergens maar er niet inhoudelijk op in ging.
Zou best eens kunnen aangezien ze voor de publieke omroep werkt nu dat ze spijt heeft van die scene.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, misschien dat ze geen gedoe met Diana Sno wilden krijgen, of dat Diana zelf heeft aangegeven dat ze het niet op de dvd wilde hebben? Alhoewel dat laatste me erg sterk lijkt, maar het kan.
Mwah, dan lijkt het me eerder dat ze het niet wil omdat ze nu kinderen heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen aangezien ze voor de publieke omroep werkt nu dat ze spijt heeft van die scene.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:12 schreef Ole het volgende:
Even ter herinnering : Google vindt tetten nog steeds niet OK, ook niet in spoiler
Vond je?quote:
Ik vond het ook too much, totaal niet passen bij Ludo's karakter. Maar als je het gaat vergelijken met de huidige Ludo is die verhaallijn tenminste nog genietenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Vond je?
Dit vond ik echt toooo much. We hebben een slechterik en laten hun dus iets slechts doen.
Ik vond Ludo vanaf 8, 9 en 10 echt de slechterik met karakter. Dat ontbrak in 't begin nog wel eens haha.
Iedereen mag er natuurlijk het zijne van vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Vond je?
Dit vond ik echt toooo much. We hebben een slechterik en laten hun dus iets slechts doen.
Ik vond Ludo vanaf 8, 9 en 10 echt de slechterik met karakter. Dat ontbrak in 't begin nog wel eens haha.
Stupid Ludo...quote:
Klopt, dat seizoen zet de basis voor de Ludo van seizoen 9-15 toen hij Martine Hafkamp op een boot zette.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:05 schreef Frey het volgende:
Wacht maar tot seizoen 9, dan ontwaakt Ludo pas echt.
Goed genoegquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef SAMBAM het volgende:
Ben blij dat jullie er nog om kunnen lachen, maar ik kan er echt serieus kwaad om worden. Hoe lastig kan het zijn?? Simpele cover tekst, het logo van 't seizoen en de cast foto... 3 dingen...
En er is amper een box waar niet de verkeerde mensen zijn uitgelicht, logo's niet kloppen op de cover en het menu of feiten niet juist zijn. Er krijgen serieus mensen betaald om dit te maken.
En wij betalen bakken met geld voor oerlelijke collectors items (want nee, het gaat mij niet alleen om de inhoud) waar zelfs de drie basis elementen niet van kloppen.
Prutsers
[ afbeelding ]
Absoluut, je slaat de spijker op de kop.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of kloppen de lettertypes van "20 DVD - RUIM 79 UUR" en "HET COMPLETE NEGENDE SEIZOEN" niet met de rest van de boxen?
En de achtergrondkleur is alsnogZe hadden het beter zwart kunnen houden, had echt veel beter gepast
Wegens de 'no titties'-regelgeving van FOK wegens de dreiging dat de GoogleAds dan kunnen wegvallen is je post door Ole gewijzigd, maar ik snap denk ik wat je toonde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Mathilde was ik alweer even vergeten
Op Mokkels las ik dat het ging om een montagefout of een cameraman die te lang doorging met filmen... Misschien dat de dag erop, de dag-TV Herhaling, de aflevering anders gemonteerd was, zonder topless shot? En dat die versie uiteindelijk op de DVD gezet is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, misschien dat ze geen gedoe met Diana Sno wilden krijgen, of dat Diana zelf heeft aangegeven dat ze het niet op de dvd wilde hebben? Alhoewel dat laatste me erg sterk lijkt, maar het kan.
Dat lijkt me sterk; dan zouden ze dat per toeval hebben gezien bij de eerste uitzending (want waarom niet bij de eerste montage?), het als een gek opnieuw monteren en als een idioot naar Luxemburg sturen voor de herhalingsuitzending. Hoe laat werd de herhaling toen uitgezonden, uur of 11 's ochtends? Dan hadden ze hooguit 14 uur. Het is mogelijk, maar niet erg geloofwaardig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op Mokkels las ik dat het ging om een montagefout of een cameraman die te lang doorging met filmen... Misschien dat de dag erop, de dag-TV Herhaling, de aflevering anders gemonteerd was, zonder topless shot? En dat die versie uiteindelijk op de DVD gezet is?
Waarom zeg je het alsof ik stel dat het ná de eerste uitzending is ontdekt? Ik stel dat nergens dus misschien begrijp je me verkeerd. Toegegeven, ik lees het nu even terug en ik stelde het ook wel wat onduidelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk; dan zouden ze dat per toeval hebben gezien bij de eerste uitzending (want waarom niet bij de eerste montage?), het als een gek opnieuw monteren en als een idioot naar Luxemburg sturen voor de herhalingsuitzending. Hoe laat werd de herhaling toen uitgezonden, uur of 11 's ochtends? Dan hadden ze hooguit 14 uur. Het is mogelijk, maar niet erg geloofwaardig.
Ah okéquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom zeg je het alsof ik stel dat het ná de eerste uitzending is ontdekt? Ik stel dat nergens dus misschien begrijp je me verkeerd. Toegegeven, ik lees het nu even terug en ik stelde het ook wel wat onduidelijkIk bedoel dat ze, logischerwijs, voor de dag-tv versie een ietwat nettere versie kunnen hebben gemonteerd, al van tevoren. Op 11-12 uur 's middags kunnen ze moeilijk een stel blote tetten op televisie tonen (toegegeven, nu is dat geen probleem meer, zie al die digitale zenders met 16+-actieseries maar), dus hebben ze een gekuiste tweede versie gemonteerd.
Dat vraag ik me ook af, als ik eerlijk ben. Het is natuurlijk pure speculatie (all of it), maar mocht het zo zijn zou ik gokken dat het zo is gedaan om 'de grens op te zoeken', kijken hoever de crew kon gaan in de afleveringen. Dat zou dan wel weer het 'cameraman bleef te lang doorfilmen/montagefout'-idee om zeep helpen, maar het is sowieso wazig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah okéMaar dan nog, waarom hebben ze de "gekuiste" versie dan niet meteen voor de originele uitzending gebruikt? Blote borsten in een soap zijn een uitzondering en daarnaast had het niet echt een functie lijkt me.
Dat "te lang doorfilmen" kunnen we sowieso doorstrepen. De regisseur decoupeert iedere scène de week voor opname. De cameramensen krijgen van de regisseur precies te weten wat ze wanneer moeten filmen en in welk shot-vorm (close-up, totaalshot etc.). Daarnaast geeft de regie-assistent tijdens de opnames precies aan wanneer welk shot er te zien moet zijn. De cameraman/vrouw van dienst kan daar niet mee lopen kloten, want alles is tot op de seconde getimed door de regisseur en anders loopt de hele opname in de soep. Daarnaast wordt de scène qua shotvolgorde al tijdens de opname "gemonteerd", tijdens de uiteindelijke montage worden de beelden achter elkaar gezet, de leader er tussen gemonteerd en de speelduur van de aflevering gelijk gesteld met zoals het is aangegeven in het script.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, als ik eerlijk ben. Het is natuurlijk pure speculatie (all of it), maar mocht het zo zijn zou ik gokken dat het zo is gedaan om 'de grens op te zoeken', kijken hoever de crew kon gaan in de afleveringen. Dat zou dan wel weer het 'cameraman bleef te lang doorfilmen/montagefout'-idee om zeep helpen, maar het is sowieso wazig.
...Het is echt heerlijk dat jij zo'n soapproductie-kenner bent manquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat "te lang doorfilmen" kunnen we sowieso doorstrepen. De regisseur decoupeert iedere scène de week voor opname. De cameramensen krijgen van de regisseur precies te weten wat ze wanneer moeten filmen en in welk shot-vorm (close-up, totaalshot etc.). Daarnaast geeft de regie-assistent tijdens de opnames precies aan wanneer welk shot er te zien moet zijn. De cameraman/vrouw van dienst kan daar niet mee lopen kloten, want alles is tot op de seconde getimed door de regisseur en anders loopt de hele opname in de soep. Daarnaast wordt de scène qua shotvolgorde al tijdens de opname "gemonteerd", tijdens de uiteindelijke montage worden de beelden achter elkaar gezet, de leader er tussen gemonteerd en de speelduur van de aflevering gelijk gesteld met zoals het is aangegeven in het script.
De enige optie die er dan nog mogelijk is, is dat het al aangegeven stond in het script en/of dat het een idee is geweest van de regisseur van die week (volgens mij Vincent Schuurman). En in dat opzicht is een tweede, gekuiste versie ook weer mogelijk.
Is dat dan niet bekend, over de opnametechniek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Het is echt heerlijk dat jij zo'n soapproductie-kenner bent man
Als de (inmiddels beruchte) naaktscène daadwerkelijk in de aflevering zat waarvan er een stuk op YT staat, dan is regisseur Vincent Schuurman één van de weinigen die de waarheid hierover zou moeten wetenquote:Die eerste theorie vond ik sowieso al fishy (zag hem ook enkel maar staan op internet), dus wat jij stelt lijkt me niet meer dan logisch.
Heb de Goudkust-box niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dat dan niet bekend, over de opnametechniek?Idse Grotenhuis heeft dat in de making-of van Goudkust heel mooi uitgelegd toen ze een kijkje namen in de regiekamer
Alleen de geflopte soap "Het Glazen Huis" had een ietwat andere techniek, maar dat terzijde
[..]
Als de (inmiddels beruchte) naaktscène daadwerkelijk in de aflevering zat waarvan er een stuk op YT staat, dan is regisseur Vincent Schuurman één van de weinigen die de waarheid hierover zou moeten weten
En een aantal GTST-boxen niet, en dan ook die van Goudkust niet... Ga ze eens als de wiedeweerga aanschaffen!quote:
Dan is weer de vraag of dit een maandagaflevering was, of eentje van later in de week. Als die aflevering vóór die die op YT staat een vrijdagaflevering is, is er weer een andere regisseur verantwoordelijk voor geweestquote:Ik denk overigens dat we de aflevering vóór die die op YouTube staat moeten hebben, gezien me dat de post-cliff follow up-aflevering lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef GTFransST het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wel goed geschreven, afhankelijk van wiens parachute niet open gaat zijn er altijd een paar verdachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me alleen af of ze er twee vaste karakters voor gaan opofferen (dood en eentje in de bak)
En ben ik trouwens de enige die Rikkie met die staart vol op haar hoofd net een yorkshire terrier vind lijken?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nou Jef! Bedenk je eigen verhaallijn maar weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:52 schreef GTFransST het volgende:
Bartho heeft eindelijk zijn mond open getrokken, wie weet wat het gaat opleveren:
http://www.gtstfanclub.nl(...)-niet-veel-meer-mee/
Hij mag blije lucas wel eens keihard op zijn plaats zettenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:52 schreef GTFransST het volgende:
Bartho heeft eindelijk zijn mond open getrokken, wie weet wat het gaat opleveren:
http://www.gtstfanclub.nl(...)-niet-veel-meer-mee/
'Ik eis dat Wilbert Gieske alias Robert terugkomt'.
Moet-ie wel vaker doen blijkbaar: de zwerver-verhaallijn komt van hem, de verhaallijn met Tanya/Tineke is mede door hem bedacht... Ze kunnen hem beter een baan als hoofdschrijver aanbieden!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou Jef! Bedenk je eigen verhaallijn maar weer.
Hij heeft al eerder aangegeven te willen stoppen. En ik weet zeker dat daar best wat gesprekken over geweest zijn. Ineens was daar Marjolein Touw en refereerde ze ineens weer aan vroeger. Zelfs Karin, Dian en John werden genoemd. Stond hij weer stil bij Dorothea enzo. Maar het bleef mager allemaal.quote:
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet-ie wel vaker doen blijkbaar: de zwerver-verhaallijn komt van hem, de verhaallijn met Tanya/Tineke is mede door hem bedacht... Ze kunnen hem beter een baan als hoofdschrijver aanbieden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef majahoi het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
De schrijvers vinden dat Bartho niet moet klagen en besluiten zijn wensen niet in te willigen. Bartho besluit hierdoor tot hardere maatregelen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
De schrijvers vinden dat Bartho niet moet klagen en besluiten zijn wensen niet in te willigen. Bartho besluit hierdoor tot hardere maatregelen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef majahoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spreek voor jezelf alsjeblieftquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef spierbal het volgende:
Kenne die gtst historicus geen eigen topic open. al dat gezeik over de seizoenen van vroeger zitteb wij echt niet te wachten hoor.
verdomme
Er is een live-topic voor het geval je het nog niet wist!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef spierbal het volgende:
Kenne die gtst historicus geen eigen topic open. al dat gezeik over de seizoenen van vroeger zitteb wij echt niet te wachten hoor.
verdomme
SHO / [GTST LIVE TOPIC] #6: Hoofddoek, geen afdroogdoek....quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef spierbal het volgende:
verdomme
Ik ben er ook mee eens eigenlijk. Een beetje onoverzichtelijk.quote:
Maar wat ik me afvraag he? Waarom zijn de titels van deze topic gebasseerd op nu, en word er eigenlijk 90 procent per topic gevuld met vroeger? XD. Gaat toch nergens over dan? :p.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Er is een live-topic voor het geval je het nog niet wist!
Dus ik zeg
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee eens eigenlijk. Een beetje onoverzichtelijk.
Niet dat jullie het van mij niet mogen hoor. Maar een topic over de vorige seizoenen zou voor beide partijen beter zijn. Ook leuker kwa lezen van de posts. Ik wil bijvoorbeeld oude seizoenen kopen die ik gemist heb (2005-2012) maar ben bang dat ik alles al ga weten voor ik de dvd boxjes heb.
Trouwens ik denk dat Lorena haar parachute gesaboteerd word, of ze gek word en opgenomen.
Dit is een centraal topic, waarbij alles besproken kan worden, vroeger, nu, toekomst, achter de schermen, wat je ook maar wilt, zo bepaald door de mods. De TT is dan ook gebaseerd op wat op een bepaald moment in trek is. Dit blijkt prima te werken en de reeks loopt ook als een trein.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Maar wat ik me afvraag he? Waarom zijn de titels van deze topic gebasseerd op nu, en word er eigenlijk 90 procent per topic gevuld met vroeger? XD. Gaat toch nergens over dan? :p.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Dit is een centraal topic, waarbij alles besproken kan worden, vroeger, nu, toekomst, achter de schermen, wat je ook maar wilt, zo bepaald door de mods. De TT is dan ook gebaseerd op wat op een bepaald moment in trek is. Dit blijkt prima te werken en de reeks loopt ook als een trein.
Het gaat overigens enorm veel over nu en ik ben blij dat men daar graag over post. Verder wat je zegt, hier kan je gewoon zonder restricties vergelijkingen maken met het verleden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Bovendien gaat het tussen 8 en 9 toch bijna alleen maar over het huidige gtst!
En ja, er worden ook wel verhaallijnen van vroeger met huidige lijnen met elkaar vergeleken.
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat overigens enorm veel over nu en ik ben blij dat men daar graag over post. Verder wat je zegt, hier kan je gewoon zonder restricties vergelijkingen maken met het verleden.![]()
'Vroeger-posters' hebben dan ook nooit problemen gehad met 'heden-posters', andersom ook niet echt al staat er soms ineens een onbekende lurker op die beweert dat ie namens een (waarschijnlijk niet bestaande) groep mensen spreekt. Voor hen is het livetopic geopend, het feit dat het daar rustiger is dan hier bewijst wel dat die groep mensen daadwerkelijk niet bestaand is.
Ik blijf toch aan Aysen denken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef appelen het volgende:
Er gaat wat gebeuren met Lorena, Nina en Bing denk ik
Klopt. Maar tegelijkertijd had Bing kanker, dus was zijn gebroken rug niet zo erg boeiend (bij mij althans). En met zijn liefde was die kloof met Rikki Tim en Sjoerd (periode dat rikki en Tim een affaire hadden zegmaar). Dusja, het valt niet op zeg maar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Jef de afgelopen maanden wel veel verhaallijnen gehad, zowel met zijn val onder de steiger als met zijn liefde... Laura komt er veel bekaaider vanaf
Dat is wel waar, het is alleen voor mij jammer dat delen die ik niet gezien heb word gespoiled als het ware. En het live topic is doodquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat overigens enorm veel over nu en ik ben blij dat men daar graag over post. Verder wat je zegt, hier kan je gewoon zonder restricties vergelijkingen maken met het verleden.![]()
'Vroeger-posters' hebben dan ook nooit problemen gehad met 'heden-posters', andersom ook niet echt al staat er soms ineens een onbekende lurker op die beweert dat ie namens een (waarschijnlijk niet bestaande) groep mensen spreekt. Voor hen is het livetopic geopend, het feit dat het daar rustiger is dan hier bewijst wel dat die groep mensen daadwerkelijk niet bestaand is.
Lijkt mij ook dat zij degene is die iets overkomt... en er zijn kandidaten genoeg die haar uit de weg willen ruimen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik blijf toch aan Aysen denken.
Ze heeft zich eigenlijk zo onmogelijk gemaakt bij iedereen. Dat ze bijna niet nog een heel seizoen te handhaven lijkt!
Maarja, we zullen het zien he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
En hier gaat het dan ook om, de users. In principe is elk topic dood zonder users, het livetopic loopt zo nu en dan aardig, maar toch kiezen users -ondanks vroegergedoe- voor dit topic. Er is in het verleden al heel veel geprobeerd en sinds de mods een besluit hadden genomen over een centraal topic en een livetopic, loopt het prima.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat is wel waar, het is alleen voor mij jammer dat delen die ik niet gezien heb word gespoiled als het ware. En het live topic is dood. En vind ik vele van deze posters die hier zitten erg chill
.
Welnee, commentaar en kritiek is altijd prima, zolang je maar niet gaat eisen of dwingen.quote:Misschien zeik ik ook wel teveel
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoel in het algemeen erover discussiëren. Dan zou het overzichtelijker zijn als je zo'n topic had. Aangezien je dan in 2 topics kan posten, het nieuwe en het oude. Vergelijkingen met vroegere seizoenen, of zeggen dat je het vroeger beter vond bijv. is anders dan de hele inhoud van vorige seizoenen blootleggen. En naast dat is het inderdaad een klein beetje overzichtelijk, wat iedereen denk ik wel toe moet geven xD. Het is alsof je een topic over een veulen hebt en een paard. In beide topics praat je over wat anders, maar is het niet verboden om over het andere onderwerp te praten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou inderdaad!![]()
Persoonlijk kijk ik ook weer wat vaker naar het huidige gtst. Gewoon omdat ik het weer wat leuker vind op het moment. En ook daar graag mijn mening over wil geven en discussiëren!
Maar als de cliff van vrijdag misschien tegen blijkt te vallen. Wil ik eventueel ook gewoon kunnen zeggen, dat ik de cliffhanger van een ander seizoen misschien beter vond!
Ik hoop niet dat ik die indruk wekte xD. Was in elk geval niet de bedoelingquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En hier gaat het dan ook om, de users. In principe is elk topic dood zonder users, het livetopic loopt zo nu en dan aardig, maar toch kiezen users -ondanks vroegergedoe- voor dit topic. Er is in het verleden al heel veel geprobeerd en sinds de mods een besluit hadden genomen over een centraal topic en een livetopic, loopt het prima.
[..]
Welnee, commentaar en kritiek is altijd prima, zolang je maar niet gaat eisen of dwingen.
Veel van wat je zegt is al geprobeerd en leidde tot ergernis over en weer en verwarring. De mods hebben toen een besluit genomen en sindsdien loopt het goed en zonder conflicten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef Redbullkid het volgende:
Verder ben ik natuurlijk geen mod, of ben ik zelf geen meerderheid ofzo. Maar het zou misschien geen slecht idee zijn.
Ik snap het. Ik gaf ook maar een voorbeeld eigenlijk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoel in het algemeen erover discussiëren. Dan zou het overzichtelijker zijn als je zo'n topic had. Aangezien je dan in 2 topics kan posten, het nieuwe en het oude. Vergelijkingen met vroegere seizoenen, of zeggen dat je het vroeger beter vond bijv. is anders dan de hele inhoud van vorige seizoenen blootleggen. En naast dat is het inderdaad een klein beetje overzichtelijk, wat iedereen denk ik wel toe moet geven xD. Het is alsof je een topic over een veulen hebt en een paard. In beide topics praat je over wat anders, maar is het niet verboden om over het andere onderwerp te praten.
Overigens is het niet echt een livetopic van nu als de 'vaste' mensen in dit topic blijven discusseren over het nieuwe en het oude in dit topic, en het andere negeren lijkt mij.
In elk geval fijne avond, ik ga even de aflevering van morgen kijken![]()
Verder ben ik natuurlijk geen mod, of ben ik zelf geen meerderheid ofzo. Maar het zou misschien geen slecht idee zijn.
Ik ga altijd zo in de boxen op, dat ik gewoon veel erover moet posten met vaak screenshots en soms audiofragmenten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik gaf ook maar een voorbeeld eigenlijk!
Maar wat al gezegd is. Het is nu eenmaal zo bepaald, zoals het nu is.
En het feit dat seizoen 9 deze zomer uitkomt. Houdt het topic ook in de zomer waarschijnlijk een beetje lopende! Ook al vind je dat misschien niet zo leuk om te lezen.
Dat moet je ook zeker doen! Ik bekijk het in elk geval graag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ga altijd zo in de boxen op, dat ik gewoon veel erover moet posten met vaak screenshots en soms audiofragmenten.
Dat ik niet veel post, betekend niet dat ik niet langer al lees.. Verder ben ik niet verantwoordelijk voor jouw ergenis of verwarring, maar jij zelf. Ik zei alleen dat ik het eens was met een andere user. Dus misschien moet je eerst goed lezen wie wat precies zegt voordat je onverdiend uit de hoogte gaat zitten doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Veel van wat je zegt is al geprobeerd en leidde tot ergernis over en weer en verwarring. De mods hebben toen een besluit genomen en sindsdien loopt het goed en zonder conflicten.
Het is mens eigen altijd iets te willen veranderen, verbeteren of er zijn stempel op te drukken, maar soms moet je eerst door hebben hoe iets werkt en in elkaar steekt voordat je er iets aan doet.
Ik had het niet over mijn ergernis en verwarring, maar ergernis en verwarring die heerste voordat de mods hun besluit hadden genomen, namelijk om dit centraal te houden en om het livetopic te openen. Dit is gewoon een geschiedkundig feit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat ik niet veel post, betekend niet dat ik niet langer al lees.. Verder ben ik niet verantwoordelijk voor jouw ergenis of verwarring, maar jij zelf. Ik zei alleen dat ik het eens was met een andere user. Dus misschien moet je eerst goed lezen wie wat precies zegt voordat je onverdiend uit de hoogte gaat zitten doen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]Ik wilde het juist zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Kende gij nie eerst ekkes netjes voorstellen voor ge zo gaat lopen zeiken over da ze hier zo lopen zeiken der is nen livetopic hoor voor zulk gezeik zonder toen want op gezeik zittekik ook nie te wachten hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef spierbal het volgende:
verdomme
That escalated quickly.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat ik niet veel post, betekend niet dat ik niet langer al lees.. Verder ben ik niet verantwoordelijk voor jouw ergenis of verwarring, maar jij zelf. Ik zei alleen dat ik het eens was met een andere user. Dus misschien moet je eerst goed lezen wie wat precies zegt voordat je onverdiend uit de hoogte gaat zitten doen.
Inderdaad, net iemand die iets probeerde te bewerkstelligen door vriendelijk te doen en ineens deze facade van vriendelijkheid verliest als het niet lukt.quote:
Hier en daar een vervelend gesprek met Mike en Lorena maar that's it.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Jef de afgelopen maanden wel veel verhaallijnen gehad, zowel met zijn val onder de steiger als met zijn liefde... Laura komt er veel bekaaider vanaf
Dan kunnen ze good old Frits Jansma beter laten opdraven als JPquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er overigens uit wat het schrijverstrio/kwartet/die gasten die die dialoogjes schrijven proberen te bereiken met Jef: ze willen van hem simpelweg de nieuwe JP maken. Niets meer en niets minder dan dat, vergéét die hele tijdsspanne als zakenman, hij is een barman waar mensen bij terecht komen met problemen.
Pamela Teves mogen ze ook gewoon een verhaallijn geven als Bettina, dat die ineens de directrice van het AZM isquote:Helaas voor Laura dat ze die niet zo gemakkelijk kunnen omtoveren in een Drs. Bettina Wertheimer
[ Bericht 33% gewijzigd door GTFransST op 04-07-2013 10:57:42 ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef GTFransST het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
___! confirmed of speculatie?
Helemaal super.
Als ik tijdens de zomerstop zou zeuren over dat jullie over vroeger praten, zou ik wel heel zielig zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik gaf ook maar een voorbeeld eigenlijk!
Maar wat al gezegd is. Het is nu eenmaal zo bepaald, zoals het nu is.
En het feit dat seizoen 9 deze zomer uitkomt. Houdt het topic ook in de zomer waarschijnlijk een beetje lopende! Ook al vind je dat misschien niet zo leuk om te lezen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef GTFransST het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Hamilton het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Hamilton het volgende:
Wachten tot 20:00 uur vanavondquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:28 schreef MagicTheo het volgende:
Jammer dat ik dan weer geen Lounge heb, de aflevering van vanavond staat ook al niet op TPB... andere opties?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Frey het volgende:
Eens kijken of er vanavond een shortie komt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:07 schreef roos85 het volgende:
[..]Ben benieuwd vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als er dan geen shortie komt daarna, dan kijk ik morgenvroeg wel op Lounge.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef GSMboy het volgende:
Mogelijkheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga straks maar gewoon de aflevering al voor kijken via rtlxl. Net de shortie gekeken, spanning word al flink opgevoerd!PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
De dader of het slachtoffer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Piperidine het volgende:
Ik had vorige maand al via via gehoord dat het Bing zou zijn.
En parachutes verwisselen? Er werd al gezegd dat elke parachute al vast zit aan een bepaald persoon. Dus tja...![]()
quote:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:14 schreef Piperidine het volgende:
Bing gaat uit de serie na een ongeluk met zijn parachute.![]()
En de bronnen? Of zijn dit weer speculaties?
Bing mag er w.m.b. wel uit. Na zijn ziekte is het toch een sacherijnig stuk stront geworden.![]()
vanochtend al afl. gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:53 schreef loezzzje het volgende:
vanochtend al afl. gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door MagicTheo op 04-07-2013 14:04:12 ]PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Ik vind Bing tegenwoordig juist voor actie zorgen, maar het zou goed kunnen dat die KPN actie misschien bedoeld was om Everon een laatste, leuke actie te geven.![]()
KPNquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef GTFransST het volgende:
Ik vind Bing tegenwoordig juist voor actie zorgen, maar het zou goed kunnen dat die KPN actie misschien bedoeld was om Everon een laatste, leuke actie te geven.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
moet dat niet onder een spoiler?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Piperidine het volgende:
Ik had vorige maand al via via gehoord dat het Bing zou zijn.![]()
wat heb ik gemist???quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef GSMboy het volgende:
Dat met die bank en Bing... Ja kansloze Facebook actie...![]()
Ik ben de draad in dit topic ook volledig kwijt na het lezen van enkele spoilers en posts...Land of the free. Home of the brave.![]()
Vanavond 20u.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik kan nergens de nieuwste aflevering vinden?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Ik vind het wel jammer dat er geen/weinig mensen meer zijn met een eigen zaak.
Behalve de Rozenboom dan. En de anderen worden nog zo weinig gebruikt in verhalen.
Je had zoveel verschillende, dat maakte het wel lekker levendig. Misschien kan Laura weer een eigen zaak beginnen, met Jef ofzo![]()
Charlies/Lorena's/ Noud klusbedrijfje, A&A, Barbara's, Nick, Jack etc.Dus. Dat.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Piperidine het volgende:
Ik had vorige maand al via via gehoord dat het Bing zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.![]()
Waar staat eigenlijk dat er een fatale sprong is? Ik kan me wel weer voorstellen dat in de cliff "lijkt" dat er iemand te pletter stort, maar afl 1 nieuwe seizoen wordt diegene misschien wel op het laatste moment gered?
Als er iemand mag neerstorten -en dus eruit moet- dan is het m.i. Lucas wel.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Wie gaan er allemaalmparachutespringen dan? Rick zelf niet want die komt erlater op zijn motor aanjakkeren en ziet iemand te pletter vallen.
Noud, Wiet, Nina, Maxima, Bing, Mike, Aysen, Nuran...?![]()
Toen deze afleveringen op tv waren dacht ik wat is GTST enorm kut geworden zeg. Maar nu ik dit terug zie en het vergelijk met het huidige GTST zou je bijna denken dat het dieptepunt nu onderhand wel bereikt moet zijn en ga je bijna terug verlangen naar het niveau van 2007.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
"Hey, Robert heeft me al verteld over je geheugenverlies, maarre... Ik ben je broer!"![]()
Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik hoop op Nina. Nog nooit zo'n irritant persoon meegemaakt in een soap. Erger me al jaren kapot aan dat personage.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wie gaan er allemaalmparachutespringen dan? Rick zelf niet want die komt erlater op zijn motor aanjakkeren en ziet iemand te pletter vallen.
Noud, Wiet, Nina, Maxima, Bing, Mike, Aysen, Nuran...?Land of the free. Home of the brave.![]()
Denk een ander minder belangrijk personage.... Wiet? Volgens mijn dochter was t een man. Ze heeft een filmpje gedownload en toen het beeld stilgezet, maar erg onduidelijk allemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoop op Nina. Nog nooit zo'n irritant persoon meegemaakt in een soap. Erger me al jaren kapot aan dat personage.![]()
Duh, een mannetje van Ludo die we verder niet meer terug gaan zien omdat eh... die niet relevant is en geen contract bij Endemol heeft..quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk een ander minder belangrijk personage.... Wiet? Volgens mijn dochter was t een man. Ze heeft een filmpje gedownload en toen het beeld stilgezet, maar erg onduidelijk allemaal.
![]()
![]()
Mike
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
Rick zelf niet want die komt erlater op zijn motor aanjakkeren en ziet iemand te pletter vallen.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
Rick zelf niet want die komt erlater op zijn motor aanjakkeren en ziet iemand te pletter vallen.Dat zou wel leuk zijn
![]()
![]()
Of Rik op de motor die bijna getroffen wordt door een vallende Bing. Waarna Rik hem op de motor wilt ontwijken door het stuur om te gooien waarna hij geschept wordt door een truck die toevallig passeert, waarna deze in de slip raakt met de motor van Rik onder het wiel en de rest van de cast die in de berm staat te kijken ook aanrijdt.
Dan kunnen we verder met Ludo met zijn nieuwe relatie en kunnen we meteen een fatsoenlijke serie maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef GSMboy het volgende:
Of Rik op de motor die bijna getroffen wordt door een vallende Bing. Waarna Rik hem op de motor wilt ontwijken door het stuur om te gooien waarna hij geschept wordt door een truck die toevallig passeert, waarna deze in de slip raakt met de motor van Rik onder het wiel en de rest van de cast die in de berm staat te kijken ook aanrijdt.
Dan kunnen we verder met Ludo met zijn nieuwe relatie en kunnen we meteen een fatsoenlijke serie maken![]()
![]()
![]()
Bing veranderd ook niet hè!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
"Hey, Robert heeft me al verteld over je geheugenverlies, maarre... Ik ben je broer!"![]()
![]()
Exact dezelfde kop. En wat heeft Sjors een andere (hogere) stem!
![]()
![]()
Sjors had daar inderdaad nog wat meer een meisjesstemquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bing veranderd ook niet hè!Exact dezelfde kop. En wat heeft Sjors een andere (hogere) stem!
Maar hoe is Milan nu de broer van Dennis??
Milan en Dennis zijn allebei een zoon van Robert, vandaar![]()
![]()
Ik wist het weer. Maar half broer toch? Milan is toch geadopteerd? Of hoe zat het...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors had daar inderdaad nog wat meer een meisjesstem
Milan en Dennis zijn allebei een zoon van Robert, vandaar![]()
Robbert heeft met mevrouw X (Mus?) een tweeling; Daantje en Milan. Daantje was al een keer aan komen waaien als dochter van Robbert, en kreeg een nierprobleem. Robberts nier was niet compatible, dus toen moesten ze op zoek naar een andere nier. De moeder was dood (?) en toen kwamen ze er toch achter dat Milan bestond, maar de wilde niet en toen toch en toen Wouter de Jongquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist het weer. Maar half broer toch? Milan is toch geadopteerd? Of hoe zat het...![]()
Zoiets, uit mijn blote hoofdWikipedia zegt:
Daantje wordt geboren uit een onenightstand van Robert Alberts en de lesbische Hanneke Mus. Hanneke wil niks over de biologische vader van Daantje vertellen. Daantje en haar moeder gaan met ruzie uit elkaar.
Op een gegeven moment ontdekt Daantje dat Robert haar biologische vader is. In het begin heeft ze moeite om aan het idee te wennen, maar al snel klikt het tussen vader en dochter.
Daantje krijgt last van moeheid en lusteloosheid. De doktoren constateren een leveraandoening. Daantje moet zo snel mogelijk een geschikte donor vinden. Hanneke blijkt nog iets te hebben verzwegen voor haar dochter. Daantje heeft nooit van het bestaan van Milan Alberts, haar tweelingbroer, af geweten. Milan is geadopteerd door Marjan Verhagen. Wanneer Milan wordt opgespoord, blijkt hij niet bereid te zijn om mee te werken. Na al die jaren alleen te zijn geweest, hoeft hij nou niet ineens zijn biologische familie te leren kennen. Robert is wanhopig en biedt Milan een geldbedrag. Milan gaat akkoord. Daantje wordt geopereerd.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef GSMboy het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef GSMboy het volgende:
Mogelijkheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt en ik denk dat jij meer bij de waarheid zat dan wikipedia, het ging namelijk om d'r nier, je hebt maar 1 lever en de kun je niet afstaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Robbert heeft met mevrouw X (Mus?) een tweeling; Daantje en Milan. Daantje was al een keer aan komen waaien als dochter van Robbert, en kreeg een nierprobleem. Robberts nier was niet compatible, dus toen moesten ze op zoek naar een andere nier. De moeder was dood (?) en toen kwamen ze er toch achter dat Milan bestond, maar de wilde niet en toen toch en toen Wouter de Jong![]()
Zoiets, uit mijn blote hoofdWikipedia zegt:
Daantje wordt geboren uit een onenightstand van Robert Alberts en de lesbische Hanneke Mus. Hanneke wil niks over de biologische vader van Daantje vertellen. Daantje en haar moeder gaan met ruzie uit elkaar.
Op een gegeven moment ontdekt Daantje dat Robert haar biologische vader is. In het begin heeft ze moeite om aan het idee te wennen, maar al snel klikt het tussen vader en dochter.
Daantje krijgt last van moeheid en lusteloosheid. De doktoren constateren een leveraandoening. Daantje moet zo snel mogelijk een geschikte donor vinden. Hanneke blijkt nog iets te hebben verzwegen voor haar dochter. Daantje heeft nooit van het bestaan van Milan Alberts, haar tweelingbroer, af geweten. Milan is geadopteerd door Marjan Verhagen. Wanneer Milan wordt opgespoord, blijkt hij niet bereid te zijn om mee te werken. Na al die jaren alleen te zijn geweest, hoeft hij nou niet ineens zijn biologische familie te leren kennen. Robert is wanhopig en biedt Milan een geldbedrag. Milan gaat akkoord. Daantje wordt geopereerd.
Roberts organen hadden nogal te lijden onder zijn drankmisbruik een aantal jaar eerder, vandaar dat hij niet geschikt bevonden werd.Een heer met stijl![]()
Dat het niet kan hoeft natuurlijk nog niet te zeggen dat het in GTST geen lever was hèquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt en ik denk dat jij meer bij de waarheid zat dan wikipedia, het ging namelijk om d'r nier, je hebt maar 1 lever en de kun je niet afstaan
Roberts organen hadden nogal te lijden onder zijn drankmisbruik een aantal jaar eerder, vandaar dat hij niet geschikt bevonden werd.
Da's waar, maar in mijn herrinering was het net als in de jouwe een nier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat het niet kan hoeft natuurlijk nog niet te zeggen dat het in GTST geen lever was hè
Een heer met stijl![]()
Final Destinationquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef GSMboy het volgende:
Dan kunnen we verder met Ludo met zijn nieuwe relatie en kunnen we meteen een fatsoenlijke serie maken
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Storen jullie je er ook aan dat Rick zegt dat Nuran haar moeder moet uitnodigen maar zelf zijn zoon niet heeft uitgenodigd en dat er geen woord over wordt gerept?![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat is nog eens een goede afloop. (voor de mensen die geen spoilers hebben - dit is een reactie op een speculatie.)Helemaal super.![]()
Dat kan maar het is niet altijd zo, hangt van de condities van de lever af. Wat dat betreft zou het inderdaad toch om de lever kunnen gaan, die Robert was niet meer in topstaat natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Je kan toch ook een stukje van je lever afstaan? Die groeit weer aan toch?
Een heer met stijl![]()
Haha, understatementquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan maar het is niet altijd zo, hangt van de condities van de lever af. Wat dat betreft zou het inderdaad toch om de lever kunnen gaan, die Robert was niet meer in topstaat natuurlijk.![]()
![]()
En die moeder van Rik? Die gespeeld werd door Joke Bruijs komt zeker ook niet? Best hypocriet jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef roos85 het volgende:
Storen jullie je er ook aan dat Rick zegt dat Nuran haar moeder moet uitnodigen maar zelf zijn zoon niet heeft uitgenodigd en dat er geen woord over wordt gerept?
Land of the free. Home of the brave.![]()
Erg fout weer inderdaad dat ze de moeder en zoon van Rik weer zijn vergeten.
Trouwens preview van morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het interesseert mij eigenlijk weinig of hij zijn familie uitnodigt, maar haar dwingen om haar moeder te laten komen, slaat dan nergens op. Het staat in dienst van de verhaallijn, maar inderdaad een beetje vaag dat er niets over zijn familie gezegd wordt. Komt misschien nog wel (al ze zich dat realiserenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En die moeder van Rik? Die gespeeld werd door Joke Bruijs komt zeker ook niet? Best hypocriet ja)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Het was inderdaad de lever waar het om ging:quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan maar het is niet altijd zo, hangt van de condities van de lever af. Wat dat betreft zou het inderdaad toch om de lever kunnen gaan, die Robert was niet meer in topstaat natuurlijk.
![]()
Ah dan zaten Meke en ik er toch naast en had de site het eens goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het was inderdaad de lever waar het om ging:
Een heer met stijl![]()
Het is in beide gevallen zeer uitzonderlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah dan zaten Meke en ik er toch naast en had de site het eens goed.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is in beide gevallen zeer uitzonderlijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is in beide gevallen zeer uitzonderlijk
Een heer met stijl![]()
Bing gaat niks doen met de parachute van Aysen, dit was gewoon way too obvious.
Of juist wel, maar er gebeurd niks met Aysen.![]()
De sfeer van deze aflevering.![]()
Je voelt de spanning en de dreiging. Doen ze goed.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Zo, Ludo + Julia komt lekker out of the blue. Heel random, dit.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Eens, goede opbouw, ik ben benieuwd naar morgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Frey het volgende:
De sfeer van deze aflevering.![]()
Je voelt de spanning en de dreiging. Doen ze goed.Een heer met stijl![]()
Ludo en Julia
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
ja, waar komt dat nou zo ineens vandaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo, Ludo + Julia komt lekker out of the blue.
wel handig voor tim ook.
halfbroer inruilen voor twee stiefzussen
misschien kan hij rikki dan inruilen voor nina.
die twee zeikerds verdienen elkaar![]()
Lucas kan niet mee springen na 1 training gemist te hebben en Lorena kan gewoon mee springen, uuuuuhhm..![]()
![]()
Lekkere opbouw...
Doet me erg denken aan de moord op Ludo.
btw: Lucas mag niet springen want hij mistte z'n oefen sprong? Maar Lorena gaat wel, want? Die was er toch überhaupt niet bij?![]()
Zover ik weet hebben ze toch alleen handje geschud in 't ziekenhuis toen met Tim en verder niets? Behalve nu dit ineens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, waar komt dat nou zo ineens vandaan?
wel handig voor tim ook.
halfbroer inruilen voor twee stiefzussen
misschien kan hij rikki dan inruilen voor nina.
die twee zeikerds verdienen elkaar[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Haha, dat was ik idd ook net aan t typenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:16 schreef GTFransST het volgende:
Lucas kan niet mee springen na 1 training gemist te hebben en Lorena kan gewoon mee springen, uuuuuhhm..![]()
![]()
Lorena had al een brevet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:16 schreef GTFransST het volgende:
Lucas kan niet mee springen na 1 training gemist te hebben en Lorena kan gewoon mee springen, uuuuuhhm..Helemaal super.![]()
mike zegt dat hij een brevet heeft en mag ook zo mee?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef SAMBAM het volgende:
Lekkere opbouw...
Doet me erg denken aan de moord op Ludo.
btw: Lucas mag niet springen want hij mistte z'n oefen sprong? Maar Lorena gaat wel, want? Die was er toch überhaupt niet bij?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Audrey_Bolderquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hoe heet die Julia in het echt eigenlijk??[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Precies dit, inderdaad.quote:[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Ja logisch toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mike zegt dat hij een brevet heeft en mag ook zo mee?![]()
![]()
Awwwhh Laura..[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Iedereen's drama komt even langs in 30 seconden,.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Wat? Wie lag daar naast Rik?[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
huh?! Wie was dat in Rik's bed?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Die was het niet hoor..quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het leek op julia, maar die lag toch al naast ludo?
Eventjes dacht ik dat het Wiet was![]()
![]()
.
audreyquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hoe heet die Julia in het echt eigenlijk??![]()
Neeeee, dat kan nietquote:
Daar leek het op jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maxime en Lorena volgens mij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef GTFransST het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Jezus, dat gaat weer een lange zomer worden.![]()
Chapeau voor de hele opbouw.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef GTFransST het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
De shortie is duidelijk, ludo heeft de parachute van noud gesaboteerd en nuran heeft toevallig die parachute genomen.
Zo iemand is toch gewoon morsdood, raar dat wij niet weten dat ze er uit gaat?![]()
Printscreen van shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef roos85 het volgende:
Printscreen van shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef roos85 het volgende:
Printscreen van shortie:Mike heeft juist alles opgezegd om een gtst te kunnen spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een dikke pluim voor de schrijvers, goed naar de zomercliff toegewerkt. En de aflevering van vandaag vond ik erg goed.![]()
Shortie al gezien, maar toch ga ik er morgenavond voor zitten.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Is Celine Purcellquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:49 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand een screen van diegene waar Rik bij in bed ligt?![]()
Even een kijkje op de persfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is Nina. Of dat hoop ik tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
Even een kijkje op de persfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef Robbiedd het volgende:
Zou wat zijn als Ludo de parachute van Noud/Mike heeft gesaboteerd en Nina die heeft gepakt.
![]()
![]()
De persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben voor!quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef Robbiedd het volgende:
Zou wat zijn als Ludo de parachute van Noud/Mike heeft gesaboteerd en Nina die heeft gepakt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef amaranta het volgende:
De persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: