moet dat niet onder een spoiler?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Piperidine het volgende:
Ik had vorige maand al via via gehoord dat het Bing zou zijn.
wat heb ik gemist???quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef GSMboy het volgende:
Dat met die bank en Bing... Ja kansloze Facebook actie...
Vanavond 20u.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik kan nergens de nieuwste aflevering vinden?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Piperidine het volgende:
Ik had vorige maand al via via gehoord dat het Bing zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Toen deze afleveringen op tv waren dacht ik wat is GTST enorm kut geworden zeg. Maar nu ik dit terug zie en het vergelijk met het huidige GTST zou je bijna denken dat het dieptepunt nu onderhand wel bereikt moet zijn en ga je bijna terug verlangen naar het niveau van 2007.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
"Hey, Robert heeft me al verteld over je geheugenverlies, maarre... Ik ben je broer!"![]()
![]()
Ik hoop op Nina. Nog nooit zo'n irritant persoon meegemaakt in een soap. Erger me al jaren kapot aan dat personage.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wie gaan er allemaalmparachutespringen dan? Rick zelf niet want die komt erlater op zijn motor aanjakkeren en ziet iemand te pletter vallen.
Noud, Wiet, Nina, Maxima, Bing, Mike, Aysen, Nuran...?
Denk een ander minder belangrijk personage.... Wiet? Volgens mijn dochter was t een man. Ze heeft een filmpje gedownload en toen het beeld stilgezet, maar erg onduidelijk allemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoop op Nina. Nog nooit zo'n irritant persoon meegemaakt in een soap. Erger me al jaren kapot aan dat personage.
Duh, een mannetje van Ludo die we verder niet meer terug gaan zien omdat eh... die niet relevant is en geen contract bij Endemol heeft..quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk een ander minder belangrijk personage.... Wiet? Volgens mijn dochter was t een man. Ze heeft een filmpje gedownload en toen het beeld stilgezet, maar erg onduidelijk allemaal.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
Rick zelf niet want die komt erlater op zijn motor aanjakkeren en ziet iemand te pletter vallen.
Serieus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
Rick zelf niet want die komt erlater op zijn motor aanjakkeren en ziet iemand te pletter vallen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef GSMboy het volgende:
Of Rik op de motor die bijna getroffen wordt door een vallende Bing. Waarna Rik hem op de motor wilt ontwijken door het stuur om te gooien waarna hij geschept wordt door een truck die toevallig passeert, waarna deze in de slip raakt met de motor van Rik onder het wiel en de rest van de cast die in de berm staat te kijken ook aanrijdt.
Dan kunnen we verder met Ludo met zijn nieuwe relatie en kunnen we meteen een fatsoenlijke serie maken
Bing veranderd ook niet hè!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
"Hey, Robert heeft me al verteld over je geheugenverlies, maarre... Ik ben je broer!"![]()
![]()
Sjors had daar inderdaad nog wat meer een meisjesstemquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bing veranderd ook niet hè!Exact dezelfde kop. En wat heeft Sjors een andere (hogere) stem!
Maar hoe is Milan nu de broer van Dennis??
Ik wist het weer. Maar half broer toch? Milan is toch geadopteerd? Of hoe zat het...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors had daar inderdaad nog wat meer een meisjesstem
Milan en Dennis zijn allebei een zoon van Robert, vandaar
Robbert heeft met mevrouw X (Mus?) een tweeling; Daantje en Milan. Daantje was al een keer aan komen waaien als dochter van Robbert, en kreeg een nierprobleem. Robberts nier was niet compatible, dus toen moesten ze op zoek naar een andere nier. De moeder was dood (?) en toen kwamen ze er toch achter dat Milan bestond, maar de wilde niet en toen toch en toen Wouter de Jongquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist het weer. Maar half broer toch? Milan is toch geadopteerd? Of hoe zat het...
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef GSMboy het volgende:
Of Rik op de motor die bijna getroffen wordt door een vallende Bing. Waarna Rik hem op de motor wilt ontwijken door het stuur om te gooien waarna hij geschept wordt door een truck die toevallig passeert, waarna deze in de slip raakt met de motor van Rik onder het wiel en de rest van de cast die in de berm staat te kijken ook aanrijdt.
Dan kunnen we verder met Ludo met zijn nieuwe relatie en kunnen we meteen een fatsoenlijke serie maken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef GSMboy het volgende:
Mogelijkheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |