Als ik tijdens de zomerstop zou zeuren over dat jullie over vroeger praten, zou ik wel heel zielig zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik gaf ook maar een voorbeeld eigenlijk!
Maar wat al gezegd is. Het is nu eenmaal zo bepaald, zoals het nu is.
En het feit dat seizoen 9 deze zomer uitkomt. Houdt het topic ook in de zomer waarschijnlijk een beetje lopende! Ook al vind je dat misschien niet zo leuk om te lezen.

quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef GTFransST het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Hamilton het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Hamilton het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wachten tot 20:00 uur vanavondquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:28 schreef MagicTheo het volgende:
Jammer dat ik dan weer geen Lounge heb, de aflevering van vanavond staat ook al niet op TPB... andere opties?

quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Frey het volgende:
Eens kijken of er vanavond een shortie komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:07 schreef roos85 het volgende:
[..]Ben benieuwd vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als er dan geen shortie komt daarna, dan kijk ik morgenvroeg wel op Lounge. Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef GSMboy het volgende:
Mogelijkheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Ik ga straks maar gewoon de aflevering al voor kijken via rtlxl. Net de shortie gekeken, spanning word al flink opgevoerd!PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
Ik ga straks maar gewoon de aflevering al voor kijken via rtlxl. Net de shortie gekeken, spanning word al flink opgevoerd!PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
 De dader of het slachtoffer?quote:
De dader of het slachtoffer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Piperidine het volgende:
Ik had vorige maand al via via gehoord dat het Bing zou zijn.
En parachutes verwisselen? Er werd al gezegd dat elke parachute al vast zit aan een bepaald persoon. Dus tja...
 quote:quote:
quote:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:14 schreef Piperidine het volgende:
Bing gaat uit de serie na een ongeluk met zijn parachute.
 En de bronnen? Of zijn dit weer speculaties?
En de bronnen? Of zijn dit weer speculaties?
Bing mag er w.m.b. wel uit. Na zijn ziekte is het toch een sacherijnig stuk stront geworden.
 vanochtend al afl. gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanochtend al afl. gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:53 schreef loezzzje het volgende:
vanochtend al afl. gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door MagicTheo op 04-07-2013 14:04:12 ]PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
 Ik vind Bing tegenwoordig juist voor actie zorgen, maar het zou goed kunnen dat die KPN actie misschien bedoeld was om Everon een laatste, leuke actie te geven.
Ik vind Bing tegenwoordig juist voor actie zorgen, maar het zou goed kunnen dat die KPN actie misschien bedoeld was om Everon een laatste, leuke actie te geven.
 KPNquote:
KPNquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef GTFransST het volgende:
Ik vind Bing tegenwoordig juist voor actie zorgen, maar het zou goed kunnen dat die KPN actie misschien bedoeld was om Everon een laatste, leuke actie te geven. Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: