Hij heeft al eerder aangegeven te willen stoppen. En ik weet zeker dat daar best wat gesprekken over geweest zijn. Ineens was daar Marjolein Touw en refereerde ze ineens weer aan vroeger. Zelfs Karin, Dian en John werden genoemd. Stond hij weer stil bij Dorothea enzo. Maar het bleef mager allemaal.quote:
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet-ie wel vaker doen blijkbaar: de zwerver-verhaallijn komt van hem, de verhaallijn met Tanya/Tineke is mede door hem bedacht... Ze kunnen hem beter een baan als hoofdschrijver aanbieden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef majahoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
De schrijvers vinden dat Bartho niet moet klagen en besluiten zijn wensen niet in te willigen. Bartho besluit hierdoor tot hardere maatregelen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
De schrijvers vinden dat Bartho niet moet klagen en besluiten zijn wensen niet in te willigen. Bartho besluit hierdoor tot hardere maatregelen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef majahoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spreek voor jezelf alsjeblieftquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef spierbal het volgende:
Kenne die gtst historicus geen eigen topic open. al dat gezeik over de seizoenen van vroeger zitteb wij echt niet te wachten hoor.
verdomme
Er is een live-topic voor het geval je het nog niet wist!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef spierbal het volgende:
Kenne die gtst historicus geen eigen topic open. al dat gezeik over de seizoenen van vroeger zitteb wij echt niet te wachten hoor.
verdomme
SHO / [GTST LIVE TOPIC] #6: Hoofddoek, geen afdroogdoek....quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef spierbal het volgende:
verdomme
Ik ben er ook mee eens eigenlijk. Een beetje onoverzichtelijk.quote:
Maar wat ik me afvraag he? Waarom zijn de titels van deze topic gebasseerd op nu, en word er eigenlijk 90 procent per topic gevuld met vroeger? XD. Gaat toch nergens over dan? :p.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Er is een live-topic voor het geval je het nog niet wist!
Dus ik zeg
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee eens eigenlijk. Een beetje onoverzichtelijk.
Niet dat jullie het van mij niet mogen hoor. Maar een topic over de vorige seizoenen zou voor beide partijen beter zijn. Ook leuker kwa lezen van de posts. Ik wil bijvoorbeeld oude seizoenen kopen die ik gemist heb (2005-2012) maar ben bang dat ik alles al ga weten voor ik de dvd boxjes heb.
Trouwens ik denk dat Lorena haar parachute gesaboteerd word, of ze gek word en opgenomen.
Dit is een centraal topic, waarbij alles besproken kan worden, vroeger, nu, toekomst, achter de schermen, wat je ook maar wilt, zo bepaald door de mods. De TT is dan ook gebaseerd op wat op een bepaald moment in trek is. Dit blijkt prima te werken en de reeks loopt ook als een trein.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Maar wat ik me afvraag he? Waarom zijn de titels van deze topic gebasseerd op nu, en word er eigenlijk 90 procent per topic gevuld met vroeger? XD. Gaat toch nergens over dan? :p.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Dit is een centraal topic, waarbij alles besproken kan worden, vroeger, nu, toekomst, achter de schermen, wat je ook maar wilt, zo bepaald door de mods. De TT is dan ook gebaseerd op wat op een bepaald moment in trek is. Dit blijkt prima te werken en de reeks loopt ook als een trein.
Het gaat overigens enorm veel over nu en ik ben blij dat men daar graag over post. Verder wat je zegt, hier kan je gewoon zonder restricties vergelijkingen maken met het verleden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Bovendien gaat het tussen 8 en 9 toch bijna alleen maar over het huidige gtst!
En ja, er worden ook wel verhaallijnen van vroeger met huidige lijnen met elkaar vergeleken.
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat overigens enorm veel over nu en ik ben blij dat men daar graag over post. Verder wat je zegt, hier kan je gewoon zonder restricties vergelijkingen maken met het verleden.![]()
'Vroeger-posters' hebben dan ook nooit problemen gehad met 'heden-posters', andersom ook niet echt al staat er soms ineens een onbekende lurker op die beweert dat ie namens een (waarschijnlijk niet bestaande) groep mensen spreekt. Voor hen is het livetopic geopend, het feit dat het daar rustiger is dan hier bewijst wel dat die groep mensen daadwerkelijk niet bestaand is.
Ik blijf toch aan Aysen denken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef appelen het volgende:
Er gaat wat gebeuren met Lorena, Nina en Bing denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar tegelijkertijd had Bing kanker, dus was zijn gebroken rug niet zo erg boeiend (bij mij althans). En met zijn liefde was die kloof met Rikki Tim en Sjoerd (periode dat rikki en Tim een affaire hadden zegmaar). Dusja, het valt niet op zeg maar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Jef de afgelopen maanden wel veel verhaallijnen gehad, zowel met zijn val onder de steiger als met zijn liefde... Laura komt er veel bekaaider vanaf
Dat is wel waar, het is alleen voor mij jammer dat delen die ik niet gezien heb word gespoiled als het ware. En het live topic is doodquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat overigens enorm veel over nu en ik ben blij dat men daar graag over post. Verder wat je zegt, hier kan je gewoon zonder restricties vergelijkingen maken met het verleden.![]()
'Vroeger-posters' hebben dan ook nooit problemen gehad met 'heden-posters', andersom ook niet echt al staat er soms ineens een onbekende lurker op die beweert dat ie namens een (waarschijnlijk niet bestaande) groep mensen spreekt. Voor hen is het livetopic geopend, het feit dat het daar rustiger is dan hier bewijst wel dat die groep mensen daadwerkelijk niet bestaand is.
Lijkt mij ook dat zij degene is die iets overkomt... en er zijn kandidaten genoeg die haar uit de weg willen ruimen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik blijf toch aan Aysen denken.
Ze heeft zich eigenlijk zo onmogelijk gemaakt bij iedereen. Dat ze bijna niet nog een heel seizoen te handhaven lijkt!
Maarja, we zullen het zien he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
En hier gaat het dan ook om, de users. In principe is elk topic dood zonder users, het livetopic loopt zo nu en dan aardig, maar toch kiezen users -ondanks vroegergedoe- voor dit topic. Er is in het verleden al heel veel geprobeerd en sinds de mods een besluit hadden genomen over een centraal topic en een livetopic, loopt het prima.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat is wel waar, het is alleen voor mij jammer dat delen die ik niet gezien heb word gespoiled als het ware. En het live topic is dood. En vind ik vele van deze posters die hier zitten erg chill
.
Welnee, commentaar en kritiek is altijd prima, zolang je maar niet gaat eisen of dwingen.quote:Misschien zeik ik ook wel teveel
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoel in het algemeen erover discussiëren. Dan zou het overzichtelijker zijn als je zo'n topic had. Aangezien je dan in 2 topics kan posten, het nieuwe en het oude. Vergelijkingen met vroegere seizoenen, of zeggen dat je het vroeger beter vond bijv. is anders dan de hele inhoud van vorige seizoenen blootleggen. En naast dat is het inderdaad een klein beetje overzichtelijk, wat iedereen denk ik wel toe moet geven xD. Het is alsof je een topic over een veulen hebt en een paard. In beide topics praat je over wat anders, maar is het niet verboden om over het andere onderwerp te praten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou inderdaad!![]()
Persoonlijk kijk ik ook weer wat vaker naar het huidige gtst. Gewoon omdat ik het weer wat leuker vind op het moment. En ook daar graag mijn mening over wil geven en discussiëren!
Maar als de cliff van vrijdag misschien tegen blijkt te vallen. Wil ik eventueel ook gewoon kunnen zeggen, dat ik de cliffhanger van een ander seizoen misschien beter vond!
Ik hoop niet dat ik die indruk wekte xD. Was in elk geval niet de bedoelingquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En hier gaat het dan ook om, de users. In principe is elk topic dood zonder users, het livetopic loopt zo nu en dan aardig, maar toch kiezen users -ondanks vroegergedoe- voor dit topic. Er is in het verleden al heel veel geprobeerd en sinds de mods een besluit hadden genomen over een centraal topic en een livetopic, loopt het prima.
[..]
Welnee, commentaar en kritiek is altijd prima, zolang je maar niet gaat eisen of dwingen.
Veel van wat je zegt is al geprobeerd en leidde tot ergernis over en weer en verwarring. De mods hebben toen een besluit genomen en sindsdien loopt het goed en zonder conflicten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef Redbullkid het volgende:
Verder ben ik natuurlijk geen mod, of ben ik zelf geen meerderheid ofzo. Maar het zou misschien geen slecht idee zijn.
Ik snap het. Ik gaf ook maar een voorbeeld eigenlijk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoel in het algemeen erover discussiëren. Dan zou het overzichtelijker zijn als je zo'n topic had. Aangezien je dan in 2 topics kan posten, het nieuwe en het oude. Vergelijkingen met vroegere seizoenen, of zeggen dat je het vroeger beter vond bijv. is anders dan de hele inhoud van vorige seizoenen blootleggen. En naast dat is het inderdaad een klein beetje overzichtelijk, wat iedereen denk ik wel toe moet geven xD. Het is alsof je een topic over een veulen hebt en een paard. In beide topics praat je over wat anders, maar is het niet verboden om over het andere onderwerp te praten.
Overigens is het niet echt een livetopic van nu als de 'vaste' mensen in dit topic blijven discusseren over het nieuwe en het oude in dit topic, en het andere negeren lijkt mij.
In elk geval fijne avond, ik ga even de aflevering van morgen kijken![]()
Verder ben ik natuurlijk geen mod, of ben ik zelf geen meerderheid ofzo. Maar het zou misschien geen slecht idee zijn.
Ik ga altijd zo in de boxen op, dat ik gewoon veel erover moet posten met vaak screenshots en soms audiofragmenten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik gaf ook maar een voorbeeld eigenlijk!
Maar wat al gezegd is. Het is nu eenmaal zo bepaald, zoals het nu is.
En het feit dat seizoen 9 deze zomer uitkomt. Houdt het topic ook in de zomer waarschijnlijk een beetje lopende! Ook al vind je dat misschien niet zo leuk om te lezen.
Dat moet je ook zeker doen! Ik bekijk het in elk geval graag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ga altijd zo in de boxen op, dat ik gewoon veel erover moet posten met vaak screenshots en soms audiofragmenten.
Dat ik niet veel post, betekend niet dat ik niet langer al lees.. Verder ben ik niet verantwoordelijk voor jouw ergenis of verwarring, maar jij zelf. Ik zei alleen dat ik het eens was met een andere user. Dus misschien moet je eerst goed lezen wie wat precies zegt voordat je onverdiend uit de hoogte gaat zitten doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Veel van wat je zegt is al geprobeerd en leidde tot ergernis over en weer en verwarring. De mods hebben toen een besluit genomen en sindsdien loopt het goed en zonder conflicten.
Het is mens eigen altijd iets te willen veranderen, verbeteren of er zijn stempel op te drukken, maar soms moet je eerst door hebben hoe iets werkt en in elkaar steekt voordat je er iets aan doet.
Ik had het niet over mijn ergernis en verwarring, maar ergernis en verwarring die heerste voordat de mods hun besluit hadden genomen, namelijk om dit centraal te houden en om het livetopic te openen. Dit is gewoon een geschiedkundig feit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat ik niet veel post, betekend niet dat ik niet langer al lees.. Verder ben ik niet verantwoordelijk voor jouw ergenis of verwarring, maar jij zelf. Ik zei alleen dat ik het eens was met een andere user. Dus misschien moet je eerst goed lezen wie wat precies zegt voordat je onverdiend uit de hoogte gaat zitten doen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]Ik wilde het juist zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Kende gij nie eerst ekkes netjes voorstellen voor ge zo gaat lopen zeiken over da ze hier zo lopen zeiken der is nen livetopic hoor voor zulk gezeik zonder toen want op gezeik zittekik ook nie te wachten hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef spierbal het volgende:
verdomme
That escalated quickly.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat ik niet veel post, betekend niet dat ik niet langer al lees.. Verder ben ik niet verantwoordelijk voor jouw ergenis of verwarring, maar jij zelf. Ik zei alleen dat ik het eens was met een andere user. Dus misschien moet je eerst goed lezen wie wat precies zegt voordat je onverdiend uit de hoogte gaat zitten doen.
Inderdaad, net iemand die iets probeerde te bewerkstelligen door vriendelijk te doen en ineens deze facade van vriendelijkheid verliest als het niet lukt.quote:
Hier en daar een vervelend gesprek met Mike en Lorena maar that's it.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Jef de afgelopen maanden wel veel verhaallijnen gehad, zowel met zijn val onder de steiger als met zijn liefde... Laura komt er veel bekaaider vanaf
Dan kunnen ze good old Frits Jansma beter laten opdraven als JPquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er overigens uit wat het schrijverstrio/kwartet/die gasten die die dialoogjes schrijven proberen te bereiken met Jef: ze willen van hem simpelweg de nieuwe JP maken. Niets meer en niets minder dan dat, vergéét die hele tijdsspanne als zakenman, hij is een barman waar mensen bij terecht komen met problemen.
Pamela Teves mogen ze ook gewoon een verhaallijn geven als Bettina, dat die ineens de directrice van het AZM isquote:Helaas voor Laura dat ze die niet zo gemakkelijk kunnen omtoveren in een Drs. Bettina Wertheimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door GTFransST op 04-07-2013 10:57:42 ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef GTFransST het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
___! confirmed of speculatie?
Helemaal super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |