SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• De Topicreeks
• De GTST Live-topicreeks
- De OP -![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
Nos 2 dagen!![]()
Zat je te wachten, op het moment dat je een nieuw deel kon open ofzo?
Ja zoals de cliff kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat donderdag de cliff is. Kan ik mijn vrijdagavond met iets nuttigs invullen.
Ik moet die van vandaag nog kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef Kyubey het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in "Noud is stout" of in ieder geval iets relevants?
Wel alsnog te bekijken toch een dag van te voren? Dan is die vast 's avonds te downloadenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef Frey het volgende:
Het is ook afwachten of er donderdag een shortie komt. Vorig jaar niet.
Ik kijk dan vrijdag wel op Lounge.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel alsnog te bekijken toch een dag van te voren? Dan is die vast 's avonds te downloaden
Is goed Tim, rustig maarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Misschien kan die foto van Sjoerd een keer vervangen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang verhaal kort:quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:52 schreef GoWithIt het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat Nina's probleem met Noud precies is? Want dat snap ik even niet...
Mooie uitleg, dankjequote:Op woensdag 3 juli 2013 11:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Lang verhaal kort:
Toen Mike een relatie had met Nina heeft hij met de condooms lopen kloten om Nina expres zwanger te maken. Zo hoopte hij lid te worden van de rijke familie Sanders. Dus achteraf had ie Nina alleen gebruikt en moest verder niks weten van de baby.
Toen kwamen Nina en Noud weer samen (of zoiets?) en was het plannetje mislukt. Maar Mike kreeg spijt en wil nu heel graag contact met zijn dochter. Noud heeft medelijden met Mike en vind dat hij het recht heeft om zijn dochter te zien opgroeien. Waarschijnlijk omdat Noud zelf zonder vader is opgegroeid. Dit heeft hij Nina vaak zat duidelijk willen maken, maar omdat Nina altijd alleen hoort wat ze wil horen lukte dat nooit. Uiteindelijk kon hij zijn mening niet meer voor zich houden in de rechtzaal en is Mike nu weer de wettelijke vader met een omgangsregeling.
En dat vind Nina dus niet tof. En oh ja, Noud heeft ook opgebiecht dat ie is vreemdgegaan met Wiet.
Graag gedaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:18 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Mooie uitleg, dankje
Wonder dat Noud nog bij Nina wil zijn trouwens. Wat een irritant kreng is dat.
Zijn Nina en Noud nog getrouwd?
Blijft het een lekker ding.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ze weer op rot uit Meerdijk
Ligt het nou aan mij of kloppen de lettertypes van "20 DVD - RUIM 79 UUR" en "HET COMPLETE NEGENDE SEIZOEN" niet met de rest van de boxen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef SAMBAM het volgende:
Ben blij dat jullie er nog om kunnen lachen, maar ik kan er echt serieus kwaad om worden. Hoe lastig kan het zijn?? Simpele cover tekst, het logo van 't seizoen en de cast foto... 3 dingen...
En er is amper een box waar niet de verkeerde mensen zijn uitgelicht, logo's niet kloppen op de cover en het menu of feiten niet juist zijn. Er krijgen serieus mensen betaald om dit te maken.
En wij betalen bakken met geld voor oerlelijke collectors items (want nee, het gaat mij niet alleen om de inhoud) waar zelfs de drie basis elementen niet van kloppen.
Prutsers
(en toen was er de nieuwe cover van seizoen 9)
[ afbeelding ]
Zolang de inhoud maar niet veranderd is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of kloppen de lettertypes van "20 DVD - RUIM 79 UUR" en "HET COMPLETE NEGENDE SEIZOEN" niet met de rest van de boxen?
En de achtergrondkleur is alsnogZe hadden het beter zwart kunnen houden, had echt veel beter gepast
De muziek van Schilperoort is vervangen voor de rotzooi van Servies en hedendaagse Top40-liedjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Zolang de inhoud maar niet veranderd is.
Die Mathilde was ik alweer even vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef SAMBAM het volgende:
(en toen was er de nieuwe cover van seizoen 9)
[ afbeelding ]
Waar is dit van?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Mathilde was ik alweer bijna vergeten
Vond het op mokkels.nl, volgens hun de enige topless scene ooit in GTST.quote:
http://forum.mokkels.nl/5(...)o-post434881-30.htmlquote:Enne, voor de discussies uit 2005... met zekerheid kan ik zeggen dat dit uit GTST komt, waar ze topless staat voor Arthur Peters (Jimmy Geduld) in een sauna. Ook is dit naar mijn weten, helaas, de enige echte topless scene geweest tot nu toe in GTST.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Mathilde was ik alweer bijna vergetenHahahaha! Dat kan ik me nog heel goed herinneren! Dat was echt shocking, want blote borsten zagen we nog nooit in GTSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek seizoen 8, en verwachtte dit fragment weer te zien. Maar het kwam niet...
Dus of het zit in seizoen 9, of ze knipte het eruit?
In seizoen 7 toch ook op dat feestje met Meta?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat kan ik me nog heel goed herinneren! Dat was echt shocking, want blote borsten zagen we nog nooit in GTST
Als het in dezelfde aflevering als het bovenstaande filmpje zou moeten zitten, is het seizoen 8. Het zou dan makkelijk kunnen dat ze het eruit hebben geknipt, om welke reden dan ook.quote:Ik keek seizoen 8, en verwachtte dit fragment weer te zien. Maar het kwam niet...
Oh ja!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 7 toch ook op dat feestje met Meta?
[..]
Als het in dezelfde aflevering als het bovenstaande filmpje zou moeten zitten, is het seizoen 8. Het zou dan makkelijk kunnen dat ze het eruit hebben geknipt, om welke reden dan ook.
Misschien dat ze het bewuste shot iets hebben ingezoomd? Bij de dvd's van Pittige Tijden is dat ook gedaan omdat één van de gasten (Maya Eksteen) niet op de dvd wilde, en ze die bewuste aflevering (de laatste) onmogelijk niet op de dvd konden zettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Oh ja!
Al is het wel shocking als een vast castlid in volle glorie te zien is dan een figurant. Die maakte sowieso weinig indruk om me toen haha.
In die scene uit t youtube filmpje zat het niet op dvd. Zou bizar zijn dat ze het eruit geknipt hebben. Een hoes kunnen ze niet maken, maar een heel seizoen doorlopen voor de borsten van Diana Sno wel haha
Dat zou wel sneu zijn als het er professioneel is uitgeknipt. Al zou het me niets verbazen. Maarja ik ben sowieso wel voorstander van meer naakt in GTSTquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de blote reet van Ferry Doedens betreftquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat zou wel sneu zijn als het er professioneel is uitgeknipt. Al zou het me niets verbazen. Maarja ik ben sowieso wel voorstander van meer naakt in GTST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |