ja, waar komt dat nou zo ineens vandaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo, Ludo + Julia komt lekker out of the blue.
Zover ik weet hebben ze toch alleen handje geschud in 't ziekenhuis toen met Tim en verder niets? Behalve nu dit ineens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, waar komt dat nou zo ineens vandaan?
wel handig voor tim ook.
halfbroer inruilen voor twee stiefzussen
misschien kan hij rikki dan inruilen voor nina.
die twee zeikerds verdienen elkaar
Haha, dat was ik idd ook net aan t typenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:16 schreef GTFransST het volgende:
Lucas kan niet mee springen na 1 training gemist te hebben en Lorena kan gewoon mee springen, uuuuuhhm..
Lorena had al een brevet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:16 schreef GTFransST het volgende:
Lucas kan niet mee springen na 1 training gemist te hebben en Lorena kan gewoon mee springen, uuuuuhhm..
mike zegt dat hij een brevet heeft en mag ook zo mee?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef SAMBAM het volgende:
Lekkere opbouw...
Doet me erg denken aan de moord op Ludo.
btw: Lucas mag niet springen want hij mistte z'n oefen sprong? Maar Lorena gaat wel, want? Die was er toch überhaupt niet bij?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Audrey_Bolderquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hoe heet die Julia in het echt eigenlijk??
Precies dit, inderdaad.quote:
Ja logisch toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mike zegt dat hij een brevet heeft en mag ook zo mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |