Klopt en ik denk dat jij meer bij de waarheid zat dan wikipedia, het ging namelijk om d'r nier, je hebt maar 1 lever en de kun je niet afstaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Robbert heeft met mevrouw X (Mus?) een tweeling; Daantje en Milan. Daantje was al een keer aan komen waaien als dochter van Robbert, en kreeg een nierprobleem. Robberts nier was niet compatible, dus toen moesten ze op zoek naar een andere nier. De moeder was dood (?) en toen kwamen ze er toch achter dat Milan bestond, maar de wilde niet en toen toch en toen Wouter de Jong![]()
Zoiets, uit mijn blote hoofdWikipedia zegt:
Daantje wordt geboren uit een onenightstand van Robert Alberts en de lesbische Hanneke Mus. Hanneke wil niks over de biologische vader van Daantje vertellen. Daantje en haar moeder gaan met ruzie uit elkaar.
Op een gegeven moment ontdekt Daantje dat Robert haar biologische vader is. In het begin heeft ze moeite om aan het idee te wennen, maar al snel klikt het tussen vader en dochter.
Daantje krijgt last van moeheid en lusteloosheid. De doktoren constateren een leveraandoening. Daantje moet zo snel mogelijk een geschikte donor vinden. Hanneke blijkt nog iets te hebben verzwegen voor haar dochter. Daantje heeft nooit van het bestaan van Milan Alberts, haar tweelingbroer, af geweten. Milan is geadopteerd door Marjan Verhagen. Wanneer Milan wordt opgespoord, blijkt hij niet bereid te zijn om mee te werken. Na al die jaren alleen te zijn geweest, hoeft hij nou niet ineens zijn biologische familie te leren kennen. Robert is wanhopig en biedt Milan een geldbedrag. Milan gaat akkoord. Daantje wordt geopereerd.
Dat het niet kan hoeft natuurlijk nog niet te zeggen dat het in GTST geen lever was hèquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt en ik denk dat jij meer bij de waarheid zat dan wikipedia, het ging namelijk om d'r nier, je hebt maar 1 lever en de kun je niet afstaan
Roberts organen hadden nogal te lijden onder zijn drankmisbruik een aantal jaar eerder, vandaar dat hij niet geschikt bevonden werd.
Da's waar, maar in mijn herrinering was het net als in de jouwe een nier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat het niet kan hoeft natuurlijk nog niet te zeggen dat het in GTST geen lever was hè
Final Destinationquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef GSMboy het volgende:
Of Rik op de motor die bijna getroffen wordt door een vallende Bing. Waarna Rik hem op de motor wilt ontwijken door het stuur om te gooien waarna hij geschept wordt door een truck die toevallig passeert, waarna deze in de slip raakt met de motor van Rik onder het wiel en de rest van de cast die in de berm staat te kijken ook aanrijdt.
Dan kunnen we verder met Ludo met zijn nieuwe relatie en kunnen we meteen een fatsoenlijke serie maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat is nog eens een goede afloop. (voor de mensen die geen spoilers hebben - dit is een reactie op een speculatie.)Helemaal super.
Dat kan maar het is niet altijd zo, hangt van de condities van de lever af. Wat dat betreft zou het inderdaad toch om de lever kunnen gaan, die Robert was niet meer in topstaat natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Je kan toch ook een stukje van je lever afstaan? Die groeit weer aan toch?
Haha, understatementquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan maar het is niet altijd zo, hangt van de condities van de lever af. Wat dat betreft zou het inderdaad toch om de lever kunnen gaan, die Robert was niet meer in topstaat natuurlijk.
En die moeder van Rik? Die gespeeld werd door Joke Bruijs komt zeker ook niet? Best hypocriet jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef roos85 het volgende:
Storen jullie je er ook aan dat Rick zegt dat Nuran haar moeder moet uitnodigen maar zelf zijn zoon niet heeft uitgenodigd en dat er geen woord over wordt gerept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Het interesseert mij eigenlijk weinig of hij zijn familie uitnodigt, maar haar dwingen om haar moeder te laten komen, slaat dan nergens op. Het staat in dienst van de verhaallijn, maar inderdaad een beetje vaag dat er niets over zijn familie gezegd wordt. Komt misschien nog wel (al ze zich dat realiserenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En die moeder van Rik? Die gespeeld werd door Joke Bruijs komt zeker ook niet? Best hypocriet ja
Het was inderdaad de lever waar het om ging:quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan maar het is niet altijd zo, hangt van de condities van de lever af. Wat dat betreft zou het inderdaad toch om de lever kunnen gaan, die Robert was niet meer in topstaat natuurlijk.
Ah dan zaten Meke en ik er toch naast en had de site het eens goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het was inderdaad de lever waar het om ging:
Het is in beide gevallen zeer uitzonderlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah dan zaten Meke en ik er toch naast en had de site het eens goed.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is in beide gevallen zeer uitzonderlijk
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is in beide gevallen zeer uitzonderlijk
Eens, goede opbouw, ik ben benieuwd naar morgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Frey het volgende:
De sfeer van deze aflevering.![]()
Je voelt de spanning en de dreiging. Doen ze goed.
ja, waar komt dat nou zo ineens vandaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo, Ludo + Julia komt lekker out of the blue.
Zover ik weet hebben ze toch alleen handje geschud in 't ziekenhuis toen met Tim en verder niets? Behalve nu dit ineens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, waar komt dat nou zo ineens vandaan?
wel handig voor tim ook.
halfbroer inruilen voor twee stiefzussen
misschien kan hij rikki dan inruilen voor nina.
die twee zeikerds verdienen elkaar
Haha, dat was ik idd ook net aan t typenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:16 schreef GTFransST het volgende:
Lucas kan niet mee springen na 1 training gemist te hebben en Lorena kan gewoon mee springen, uuuuuhhm..
Lorena had al een brevet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:16 schreef GTFransST het volgende:
Lucas kan niet mee springen na 1 training gemist te hebben en Lorena kan gewoon mee springen, uuuuuhhm..
mike zegt dat hij een brevet heeft en mag ook zo mee?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef SAMBAM het volgende:
Lekkere opbouw...
Doet me erg denken aan de moord op Ludo.
btw: Lucas mag niet springen want hij mistte z'n oefen sprong? Maar Lorena gaat wel, want? Die was er toch überhaupt niet bij?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Audrey_Bolderquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hoe heet die Julia in het echt eigenlijk??
Precies dit, inderdaad.quote:
Ja logisch toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mike zegt dat hij een brevet heeft en mag ook zo mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |