Je 25e Werchter al? Hulde!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nah. Morgen nog werken. Donderdagmorgen ga ik. Op naar mijn jubileumeditie!
Ben jij stiekem Belgin?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh nee, de 16e keer. Maar de eerste was Torhout. Als je die niet meetelt is het wel de 15e keer Werchter. Ik mag een extra pilske!
#10.quote:
Is dat niet een beetje te vroeg? Camping gaat pas tegen 16 uur open.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:19 schreef wc-eend het volgende:
Eerste keer hier
Morgenavond half zeven vertrekken
Daarom zegt-ie morgenavondquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te vroeg? Camping gaat pas tegen 16 uur open.
Sowieso handig als je gaat als vrijgezel en je je niet achteraf rot wil schrikkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Note to self: Bril niet vergeten mee te nemen.
Leve de EUquote:Nog meer dieven op weg naar Belgische festivals
Er zijn op dit moment dievenbendes uit Oost-Europa onderweg naar ons land. Dat heeft de politie van Roemenië laten weten aan onze federale politie. Het gaat om dieven die "multidisciplinair" zijn, ze slaan zowel toe in huizen als op festivals.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sche-festivals.dhtml
quote:
grenzen mogen van mij direct weer dicht, blijft dat paupervolk tenminste daarquote:
Grenzen dicht betekent miljarden minder omzet uit de handel met Duitsland, niet doen lijkt mequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
grenzen mogen van mij direct weer dicht, blijft dat paupervolk tenminste daar
Gooi dan die grenzen met die landen dicht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Grenzen dicht betekent miljarden minder omzet uit de handel met Duitsland, niet doen lijkt me
Voor een dwergland als Nederland zijn open grenzen en de Euro de enige manier om te overleven imo.
Nee hoor, maar wel reservebelg (kom uit Eindhoven).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben jij stiekem Belgin?
Ik vind het knap. Ik heb RW vorig jaar pas "ontdekt". Daarvoor jarenlang Pinkpop (jaren '90, begin '00) en Lowlands. Sfeertje op Werchter is wel relaxt, al is Lowland nog net wat relaxter. Zal ook komen door de muziek en minder pubers dankzij minder grote headliners, iets meer indie.
Ach. Afgeroomde G. Jij valt daar niet op. Zeker niet als je een pils een pintske noemt en je pink gebruiktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel reservebelg (kom uit Eindhoven).
Wat moet ik precies doen dan met die pink? En wil ik dat wel weten.....?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Ach. Afgeroomde G. Jij valt daar niet op. Zeker niet als je een pils een pintske noemt en je pink gebruikt
Oh je komt er al 16 jaar?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat moet ik precies doen dan met die pink? En wil ik dat wel weten.....?
En dan doen we meteen preventief alle Polen. Goed plan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als er dit weekend een paar Roemenen in elkaar geslagen worden. Heb het idee dat iedereen nu wel eh... alert is op dat soort types.
Oh dat, maar ik bestel nooit 1 bier, altijd 5 tegelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh je komt er al 16 jaar?
Het werd me na 1x Werchter al duidelijk dat een pink in de lucht een pintske betekent. Scheelt weer een hoop gelal als je "bier" niet meer kan uitspreken
5 pinken dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat, maar ik bestel nooit 1 bier, altijd 5 tegelijk.
Ja zoiets. Ze snappen het wel hoor. Ze zijn al blij dat je het geen bier noemtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Een pintske is trouwens niks. Als je het Vlaams wil zeggen is het pientsje (fonetisch)
Oh geen tentbandjes voor jou dus? Daar staan de echte pareltjes hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, wij staan altijd bij het hoofdpodium rechts van de bar (voor de kijkers links).
Jazeker wel. Maar daar hebben we geen vaste plaats.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh geen tentbandjes voor jou dus? Daar staan de echte pareltjes he
Wat gaat je top-5 must-see zijn deze keer dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Maar daar hebben we geen vaste plaats.
1. The National - alle albums zijn raak, laatste album beetje gezapig, maar dit is echt een 100% must-see!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh shit en Nick Cave natuurlijk! Daar verheug ik me nog het meest op!
En jij?
Asaf Avidan is idd meer dan dat hitje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moet morgen nog even op youtube wat dingen luisteren, bijvoorbeeld Asaf Asidan, ken inderdaad alleen dat ene irritante nummer, maar weet dat dat niet hun standaard is. De National vind ik soms saai, de vorige keer op Werchter had de zanger wel meer dan 5 pintjes op en dat was ook niet echt bevorderlijk voor zijn optreden. Terwijl anderen, zoals Eddie Vedder en Tom Smith het juist prima doen onder invloed van wat dan ook.
Ik verwacht dat de Editors ook wel heel goed zullen zijn zondag. Maar twijfel nog of ik naar de najaarsconcerten ga. Heb ze al 10 keer of zo gezien in zalen varierend van 1.000 tot 10.000 man, maar begin door het nieuwe album toch een beetje af te haken....
Okquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Hmm nee toch maar niet. Heeft naar mijn smaak iets te veel "soul".
Precies. Gewoon aansluiten in die tent met die verschrikkelijke nieuwe naam dan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee inderdaad 30 seconds to mars kun je ook beter vermijden.
Vanuit Hasselt lijkt me en gewoon uitleggen. Maar kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef Monsieursander het volgende:
Ik ga met de trein reizen op het gratis ticket maar ik heb geen idee of dit "zwart" reizen is..
Op de heenreis worden we tot Hasselt gebracht (vanuit Geleen) met een auto, vanaf daar pakken we de trein naar Leuven. Maar op de terugreis hebben we dit geluk niet dus moeten we via Luik en Maastricht naar Sittard reizen.
Wat moet ik invullen op het ticket? Vanuit Luik of vanuit Hasselt?
Ik zou Visé pakken. Tegen Vlamingen is je situatie makkelijker uit te leggen dan die arrogante Walloniërs.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef Monsieursander het volgende:
Ik ga met de trein reizen op het gratis ticket maar ik heb geen idee of dit "zwart" reizen is..
Op de heenreis worden we tot Hasselt gebracht (vanuit Geleen) met een auto, vanaf daar pakken we de trein naar Leuven. Maar op de terugreis hebben we dit geluk niet dus moeten we via Luik en Maastricht naar Sittard reizen.
Wat moet ik invullen op het ticket? Vanuit Luik of vanuit Hasselt?
Pfoe ja, ik werd vanmorgen ook wakker van het gekletter op het rolluik rond 05:00uur. Nu wel droog volgens mij (Zuid Limburg, NL)quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:33 schreef lolcat8811 het volgende:
Intussen is het onophoudelijk aan het regenen boven Werchter sinds vorige nacht![]()
Pas rond de middag zou het ophouden. Hopelijk geraakt het nog droog tegen morgenmiddag...
Paar euro minder. Ik heb 23 euro betaald, geloof ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:21 schreef Exterminator het volgende:
Beetje jammer dat ik dat van die Nokia 100 nu pas lees, maandagavond nog 'n batterij gekocht voor de 3330 voor 27euro. Paar euro meer had ik 'n nieuw toestel gehad met meer standbytijd. Volgende keer beter
Batterij was 17euro, foutjequote:Op woensdag 3 juli 2013 10:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Paar euro minder. Ik heb 23 euro betaald, geloof ik.
Arme Roemenen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Loopt heel Werchter ineens met een oude Nokia!
Maar ik vraag me dan wel af hoeveel normaal is qau diefstallen. Dat er nu flink zakken gerold worden op festivals en concerten is volgens mij wel iets van het laatste jaar. Voornamelijk door het feit dat de criminelen smartphones nu als een flinke buit zijn gaan beschouwen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is ook zo, diefstallen zijn er elk jaar en het is niet zo dat nu ineens de helft van de bezoekers beroofd wordt of zo. Beetje opgeklopt weer allemaal.
Altijd een nadeel, alleen bier en wijn helaas op het terrein zelf.quote:
Dat lijkt me nogal een goed idee ja, gezien het motorische talent dat je aan het einde van een festivaldag nog hebt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:57 schreef Moody het volgende:
Kans is klein dat iets wordt gejat, dus het zal mijn sfeer niet vergallen
Tip: Zet een aantal muizenvallen voor de opening van je tent
Nee Samsungquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Loopt heel Werchter ineens met een oude Nokia!
Mijn #2: vorig jaar de eerste keer, 1 dag. Dit jaar voor de eerste keer 4 dagen. Met een groep van 22 manquote:
Ik doelde op het topicnummer, ik ga niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mijn #2: vorig jaar de eerste keer, 1 dag. Dit jaar voor de eerste keer 4 dagen. Met een groep van 22 manDus als je een groep lamme Limburgers ziet/hoort: that`s us. M`n nichtje is ook nog morgen jarig (wordt 30) dus dat wordt een leuk verjaardagsfeestje
Ah okquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doelde op het topicnummer, ik ga niet.
naaah lopen meer limbo's rond hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus als je een groep lamme Limburgers ziet/hoort: that`s us.
Check!quote:
haha ja maar zullen die ook zo lam zijn als ons?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef bremmie het volgende:
[..]
Check!![]()
Ik heb er zin in!!! Alles staat ingepakt. Bier in de koeling, auto volgetankt, van mij mogen we gaan!!
Jep!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:55 schreef Herpderphawk het volgende:
Is er ook een livestream ofzo zoals bij Glastonbury en Coachella? Ik moet Blur gewoon zien
Dankjewel! Ook in Nederland te bekijken? (iemand een linkje?)quote:
Dit stond in een mail van de TeleTicket service die ik vanmorgen kreeg:quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Dankjewel! Ook in Nederland te bekijken? (iemand een linkje?)
quote:Livestream voor de thuisblijvers
Rock Werchter denkt ook aan de thuisblijvers! Het festival echt beleven kan enkel en alleen in het Festivalpark, maar wie er niet bij kan zijn, kan Rock Werchter toch op de voet volgen. Bijvoorbeeld via de livestream op www.rockwerchter.be, met dank aan Skynet. Studio Brussel, Pure FM en 3FM brengen Rock Werchter live op de radio. Wie er graag beeld bij heeft kan terecht bij Op12, Canvas, 2BE en Jim voor live uitzendingen en/of een terugblik op het festival. Check de sites van de respectievelijke zenders voor uitzendschema's!
quote:Duizenden festivalgangers stromen toe in Werchter
Rock Werchter gaat pas donderdag van start, maar woensdag zijn in de omgeving van de festivalweide al duizenden festivalgangers toegestroomd. Op het grondgebied van Haacht openden omstreeks 16 uur al drie campings de deuren waar plaats is voor zo’n 13.000 personen. Enkel wie over het speciale campingticket xl beschikt, kan hier nu al terecht. De overige campings openen donderdag pas de deuren.
De Rotselaarse burgemeester Dirk Claes waarschuwt voor zware fileproblemen donderdag als gevolg van de wegenwerken op de E314. Daar legt het Agentschap Wegen en Verkeer sinds begin deze maand tussen Heverlee en Wilsele weefstroken aan. Er worden ook onderhoudswerken uitgevoerd aan het wegdek. ‘Wie uit de richting Lummen komt, verlaat de E314 al in Aarschot. Anderen rijden best via de afritten Vilvoorde of Zemst op de E19 richting Werchter’, aldus Claes.
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130703_00645719
Aha! Anders maar even een proxy dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dit stond in een mail van de TeleTicket service die ik vanmorgen kreeg:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef lolcat8811 het volgende:
Daarnet 5 busjes van de federale politie tegengekomen. Vroeg hen waarom ze met zovelen waren. "Wij gaan zakkenrollers vangen!" was het antwoord![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef lolcat8811 het volgende:
Daarnet 5 busjes van de federale politie tegengekomen. Vroeg hen waarom ze met zovelen waren. "Wij gaan zakkenrollers vangen!" was het antwoord![]()
Ik mis het ook, vorig jaar was het topquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
De stream is een fijne uitvinding weer. Ik mis het dit jaar
Ja het is dat dit werkweekend (Pitch, DWDB) veel meer verdiend dan RW. Anders was ik wel weer naar het zuiden afgedwaald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik mis het ook, vorig jaar was het topVier dagen feest
Dit jaar weer de beurt aan andere festivals.
Komen wel weer wat leuke optredentjes langs later vandaag, dus leuk om even te kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jessie Ware +1quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Komen wel weer wat leuke optredentjes langs later vandaag, dus leuk om even te kijken.
Ik kijk er bewust er niet naar. Kan mij niet voorstellen dat Green Day leuker was als na die wedstrijd tegen Brazilië overigens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
En warmquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef kreuk050 het volgende:
Haha dat was geniaal die dag tegen Brazilië!
Het klonk allemaal prima maar ik heb deurknoppen gezien met meer enthousiasme.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat daar uberhaupt nog iemand heen gaat.
Inderdaad, wat stonden die weer inspiratieloos en chagrijnig op een plichtmatige manier hun nummertjes te spelen. Verdiende het niet om op main stage te staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om vooraan te staan bij Blurquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar stond je ergens?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om vooraan te staan bij Blur. Moest wel lachen om hoe Caleb steeds zn akkoorden stond te zoeken
.
ik had ze nog nooit gezien live, maar het stelde zeer weinig voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Rechter voorvak. Stond eigenlijk een meter of drie van die achterste rail vandaan, en dan een meter of vier van het middenpad. We hadden we flesjes en eten bij dus was goed uit te houdenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar stond je ergens?
Het verbaasde me dat mensen die pijn en moeite deden om in het eerste vak te staan na twee liedjes alweer aftaaiden. Hadden ze "woehoe" verwacht in de eerste 10 minuten of zo?
Dan stond ik niet ver bij jou vandaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:12 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Rechter voorvak. Stond eigenlijk een meter of drie van die achterste rail vandaan, en dan een meter of vier van het middenpad. We hadden we flesjes en eten bij dus was goed uit te houden.
Haha, nice. Hing wel een goeie sfeer daar vond ik. Veel lui die van vrij ver kwamen alleen om Blur te zienquote:
We stonden bij veel Britten, alleen ging 1 groep na een half uur het vak al uit en een Brits stel dat achter ons tegen de hekken stond te leunen waren volgens mij studenten aan de Followill School of Movement want die bleven van begin tot eind nors en stokstijf de boel bekijken. Maar ach, misschien hadden ze wel de grootste lol.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, nice. Hing wel een goeie sfeer daar vond ik. Veel lui die van vrij ver kwamen alleen om Blur te zien.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
waren volgens mij studenten aan de Followill School of Movement
Ja Oasis weer zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
Ik stond juist bij een grote groep superenthousiaste Britten. Van te voren al luidkeels liederen zingen enzo. Erg leuk en Blur was idd erg goed!
Inderdaad, ik poste het al een pagina terug, was echt schandalig slecht. Hopelijk komen ze nooit meer op zo'n festival te staan, want het is een belediging voor het publiekquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
Tegenvallers:
- Kings of Leon. Zwaar inspiratieloos optreden. Het leek erop dat ze zonder teveel zweet hun setlist wilden afwerken en weer door naar het volgende festival. Wel uitgezeten, maar met pijn en moeite. Hier en daar zelfs een fluitconcertje naar afloop op de wei.
Jep. De meeste Amerikaanse bands waren weer matig, net als vorig jaar. Fuck dit, fuck dat, heel puberaal en sneu allemaal. Alleen Green Day mag datquote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Inderdaad, ik poste het al een pagina terug, was echt schandalig slecht. Hopelijk komen ze nooit meer op zo'n festival te staan, want het is een belediging voor het publiek
Dat is vrijwel allemaal electro-georienteerde/dansbare muziek (op Gogol na)quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef MissGump het volgende:
Ook weer terug van werchter! Alleen als ik mijn lijstje toppers af ga, heb ik het idee dat ik naar een heel ander festival ben geweest dan de meesten hier..
Hulde voor Boys Noize, Major Lazer, Dizzee Rascal, Bloody Beetroots, Django Django en Gogol Bordello voor de enorme feestjes die zij wisten te bouwen!
ik ben niet in de klub c geweest want niet mijn soort muziek, maar herinner me wel de bass tijdens major lazer, die hoorde je gewoon in the barn nog doorbeuken, echt sickquote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef MissGump het volgende:
Ook weer terug van werchter! Alleen als ik mijn lijstje toppers af ga, heb ik het idee dat ik naar een heel ander festival ben geweest dan de meesten hier..
Hulde voor Boys Noize, Major Lazer, Dizzee Rascal, Bloody Beetroots, Django Django en Gogol Bordello voor de enorme feestjes die zij wisten te bouwen!
Op Gogol kun je ook heerlijk stampen :-)quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is vrijwel allemaal electro-georienteerde/dansbare muziek (op Gogol na)
Ik moet wachten tot oktoberquote:Op maandag 8 juli 2013 00:50 schreef Vatta het volgende:
Die overgang is wel geniaal. Verdomme morgen gashouder.. ik kan niet wachten.
Ik ook, heb je nog wat om naar uit te kijkenquote:
Die foto in die tweet onderaanquote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Guard het volgende:
http://www.humo.be/rock-w(...)hter-2013-main-stage
Geniaal tot op de veters affikken
30stm is echt de slechtste liveband die ik heb meegemaakt. Zingt de helft van de tijd niet, praat heel veel tussendoor, wil de hele tijd dat het publiek zit/springt/circlepit, maar op de meest vreemde momenten. Vraagt ie om een circlepit, en dan volgt een rustig nummer.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:35 schreef CoJackso het volgende:
Altijd maar dat bashen van 30Seconds to Mars. Volgens mij nemen die gasten zichzelf een stuk minder serieus als de media denkt. Gelukkig blijven die maar happen en staan zij in de belangstelling.
Iemand nog commentaar op het optreden van Editors. Vergelijkbaar met vorig jaar of passen die nieuwe nummers niet tussen het oude werk? Qua setlist ben ik in ieder geval blij dat ik er vorig bij was. Band of Horses had ik ook graag willen zien, blijkbaar liep België daar niet echt warm voor.
ja precies, tis ook meer ramptoerisme dat ik dit aan het kijken benquote:Op maandag 8 juli 2013 12:38 schreef Vatta het volgende:
All Time Low is toch een soort kruising tussen Justin Bieber en Fall Out Boy of heb ik nu een andere band voor me?
Whutquote:Op maandag 8 juli 2013 14:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Flinke ruzie met Jared Leto gehad. Yolo
Stond aan de zijkant in het tweede vak en was net een broodje aan het eten toen hij een paar meter voor me het publiek in wou duiken. Had een kleine weddenschap met vrienden afgesloten. Als ik hem zou raken zou ik de drank voor die dag voor niks krijgen. Ik had hem vol op zijn schouder gegooidquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Stond aan de zijkant in het tweede vak en was net een broodje aan het eten toen hij een paar meter voor me het publiek in wou duiken. Had een kleine weddenschap met vrienden afgesloten. Als ik hem zou raken zou ik de drank voor die dag voor niks krijgen. Ik had hem vol op zijn schouder gegooidKomt ie daarna naar de zijkant van dat vak mij voor een paar seconden woest aankijken
Ja maar een dag gratis drank.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Beetje zielig om bier te gooien naar artiesten, ook al vind je het geen fuck aan. Ga er dan niet heen. Doe volgende keer maar is bij Josh Homme, die stopt wel even voor je.
Weet niet wat voor werk je doet, maar zou je ook niet leuk vinden als je opeens een beker bier tegen je kop aan gemieterd krijgt. Terwijl je gewoon je werk aan het doen bent. En maakt even niet uit of het om 30STM te gaat of niet.
Krijg op mijn werk genoeg verbaal geweld over me heen. Bouw je een schild voor op. /carequote:Op maandag 8 juli 2013 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Beetje zielig om bier te gooien naar artiesten, ook al vind je het geen fuck aan. Ga er dan niet heen. Doe volgende keer maar is bij Josh Homme, die stopt wel even voor je.
Weet niet wat voor werk je doet, maar zou je ook niet leuk vinden als je opeens een beker bier tegen je kop aan gemieterd krijgt. Terwijl je gewoon je werk aan het doen bent. En maakt even niet uit of het om 30STM te gaat of niet.
Maar wat jij doet is fysiek. Is gewoon triest. Er zijn bands die stappen dan van het podium af. Leuk als je zoiets flikt.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Krijg op mijn werk genoeg verbaal geweld over me heen. Bouw je een schild voor op. /care
Ok, papa. Zal het nooit meer doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar wat jij doet is fysiek. Is gewoon triest. Er zijn bands die stappen dan van het podium af. Leuk als je zoiets flikt.
Dat zijn zielige bands die gewoon dan maar alleen nog maar theatertours moeten doen, maar in ieder geval geen poppodia of festivals moeten doen. Risico van rock en roll artiest willen zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar wat jij doet is fysiek. Is gewoon triest. Er zijn bands die stappen dan van het podium af. Leuk als je zoiets flikt.
Wat een onzin! Dus Queens Of The Stoneage moet ook maar het theater in?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zijn zielige bands die gewoon dan maar alleen nog maar theatertours moeten doen, maar in ieder geval geen poppodia of festivals moeten doen. Risico van rock en roll artiest willen zijn.
Voor veel artiesten is een bierregen juist een teken van respect. Kijk maar eens naar de finale van noorderslag, of fucking zelfs bij muus geeuwis met zijn donder en bliksem biergooi nummer. Artiesten zouden gewoon hiermee rekening moeten houden en om iemand op zijn bek te gaan willen timmeren vanwege wat bier is pas disrespectvol ten opzichte van je publiek.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Dus Queens Of The Stoneage moet ook maar het theater in?
Doe gewoon normaal, en behandel iedereen met respect. Ook de artiesten waar je de liedjes niet zo leuk van vind.
Een bierregen is wat anders dan vol bekertjes tegen je kop aangemieterd krijgen, heeft niks met respect te maken, dat lees je hier toch wel van af. Kijk maar naar Guus Meeuwis, die krijgt echt geen beker op volle snelheid tegen ze kop aangegooid.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor veel artiesten is een bierregen juist een teken van respect. Kijk maar eens naar de finale van noorderslag, of fucking zelfs bij muus geeuwis met zijn donder en bliksem biergooi nummer. Artiesten zouden gewoon hiermee rekening moeten houden en om iemand op zijn bek te gaan willen timmeren vanwege wat bier is pas disrespectvol ten opzichte van je publiek.
twitter:THMSSMTH twitterde op zondag 07-07-2013 om 20:46:46amazing ... I love dm x http://t.co/rEc6DcfjJJ reageer retweet
Wat een pussy. Beetje stoer praten als je hoog en droog staat tegen een kereltje van 14.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Dus Queens Of The Stoneage moet ook maar het theater in?
Doe gewoon normaal, en behandel iedereen met respect. Ook de artiesten waar je de liedjes niet zo leuk van vind.
Nee, zonder reden iemand met bier bekogelen en dan op het FOK! forum over opscheppen, dat is pas stoer...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een pussy. Beetje stoer praten als je hoog en droog staat tegen een kereltje van 14.![]()
Sneu dat je je zo laat kennen dan.
Het was niet eens bierquote:Op maandag 8 juli 2013 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, zonder reden iemand met bier bekogelen en dan op het FOK! forum over opscheppen, dat is pas stoer...
Maar je raakte hem er "vol mee"? Right!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het was niet eens bierEen klein stukje brood
O ja, meneer stond er met zijn neus bovenop zeker?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar je raakte hem er "vol mee"? Right!
Lees je eigen opschepperij eens terug..... je typt het zelf.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
O ja, meneer stond er met zijn neus bovenop zeker?
Sorry, ik stop ermee. Blijf mijn mening houden maar ga hier niet niet het topic verder mee vervuilen.quote:
Heb ik er veel van gezien dit jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Mocht iemand een jongen met een GoPro op een klein statief gezien hebben, dan is de kans groot dat ik dat was.
Ik zag twee andere personen lopen, waarvan eentje met een statief van 3 meter hoog o.i.d.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb ik er veel van gezien dit jaarMet als toppunt een banaan met een GoPro op zijn buik gebonden.
Was zo'n blauw kraam bij A1 (maar kan zijn dat er bij A2 ook een stond). Water komt me weer in de mond als ik eraan denk...quote:
Loempia's waren lekker ja. Broodje full-power (gezond) bij ons op de camping ook, net als de fritten, kippenvleugels en hamburgers op het terrein net buiten de in/uitgang. De kebab was ronduit kut. Koud zompig broodjequote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef lolcat8811 het volgende:
Oja, heb ook lekker gegeten.Heb helaas niet alles kunnen proeven.
2 uitschieters: de viëtnamese loempia's en de pasta-cups van Basic Italian![]()
![]()
Die is het ja. Was gruwelijk lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Was zo'n blauw kraam bij A1 (maar kan zijn dat er bij A2 ook een stond). Water komt me weer in de mond als ik eraan denk...
http://www.basic-italian.be/
Jij hebt 4 dagen niet gescheten?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Tchock het volgende:
Ik ben geen seconde in een dixi geweest in vier dagen. Best een prestatie.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
1 keer in die schone wc's buiten het terrein
Hoe was die Asaf Avidan nog geweest, daar keek je toch zo naar uit? Ik heb ze niet meer gezien.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef Moody het volgende:
Die pastasalades in het stukje van de Jupiler Saloon waren ook weer erg goed. Lekkere frisse hap tussen alle kebab, pizza's en patat. Ook goed voor de stoelgang
Niet gezienquote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe was die Asaf Avidan nog geweest, daar keek je toch zo naar uit? Ik heb ze niet meer gezien.
Thnx voor de tip.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanaf morgen trouwens elke avond een dagverslag van Rock Werchter op Canvas!
Dat meen je niet! Mensen met kinderen...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet gezien
Ben na Alt-J naar huis gegaan. We hadden een beetje heimwee naar onze zoontje
Dit is zo'n beetje alles waar ik nog naar toe wil. Kan je misschien wat meer vertellen over hoe Haim het deed?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Ook weer thuis. Heerlijke Werchter gehadDat weer, die bands, het gezelschap
Beste optredens: Nick Cave, James Blake, Blur, Vampire Weekend, Depeche Mode, Sigur Rós
Andere goede optredens: Band of Horses, Biffy Clyro, Gary Clark Jr, Two Door Cinema Club, Disclosure, Haim.
Hoho... het is al vrij bijzonder dat we met z'n 2-en 5 dagen er tussen uit kunnen met een kind. Dank aan de grootoudersquote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Mensen met kinderen...
Ik kende ze absoluut niet maar het was tof. Drie rockende chicks met een mannelijke drummer. Veel Fleetwood Mac-achtige geluiden (en een cover, begreep ik later). Af en toe heel rechtoe-rechtaan maar één nummer had een extreem vette breakdown met een ellenlang percussiestuk.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje alles waar ik nog naar toe wil. Kan je misschien wat meer vertellen over hoe Haim het deed?
Hoezo?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn Hollanders trouwens toch vaak irritant zeg op een Belgisch festival. Krijg ik bijna last van plaatsvervangende schaamte. Zeg ik ook steevast dat ik een reservebelg ben ik als door Belgen als Hollander wordt aangesproken.
Waarom dan? Ik heb geen verschil gemerkt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn Hollanders trouwens toch vaak irritant zeg op een Belgisch festival. Krijg ik bijna last van plaatsvervangende schaamte. Zeg ik ook steevast dat ik een reservebelg ben ik als door Belgen als Hollander wordt aangesproken.
Totáál geen last van. Ik heb simpel geschreeuw gehoord in wel twintig talen, en geen Hazes gehoord.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Altijd zo simpel schreeuwen en dan net doen of Belgen dom zijn, terwijl ze het zelf zijn. En dan op een zo'n festival Andre Hazes gaan zingen of zo.
Er zitten mongolen tussen inderdaad. Vooral die "westerlingen" denken dat ze alles kunnen maken en verstieren vaak de sfeer. Bier gooien doen ook alleen maar Nederlandersquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit inderdaad. Na Editors een paar Hollanders dat KBC-punt op het midden van het terrein helemaal aan gort zien trappen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet mee eens. Op dit festival heb ik daar (gelukkig) helemaal niks van gemerkt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Altijd zo simpel schreeuwen en dan net doen of Belgen dom zijn, terwijl ze het zelf zijn. En dan op zo'n festival Andre Hazes gaan zingen of zo.Vreselijk irritant, je hoort ze echt overal boven uit.
Ging super inderdaad. Wegkomen ook trouwens. Dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Vond trouwens dat je het donderdag met binnenkomen goed merkte dat er woensdag al bandjes opgehaald waren. Het was nog wel druk, maar scheelde echt een uur met vorig jaar om binnen te komen.En wederom geen enkele file gehad.
Data verzamelen. Data is geldquote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
Toegegeven; vorig jaar was ik er niet; maar in 2011 vond ik het niet veel langzamer gaan dan nuEerste dag sta je een kwartiertje te wachten en daarna is het gewoon doorlopen.
Dat scannen als je naar buiten gaat vertraagt wel enorm de leegloop van het terrein laat 's avonds. Snap ook absoluut niet wat daar het praktisch nut van is, op de eerste dag hoefde het niet eens
Geen enkele dag gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
Toegegeven; vorig jaar was ik er niet; maar in 2011 vond ik het niet veel langzamer gaan dan nuEerste dag sta je een kwartiertje te wachten en daarna is het gewoon doorlopen.
Dat scannen als je naar buiten gaat vertraagt wel enorm de leegloop van het terrein laat 's avonds. Snap ook absoluut niet wat daar het praktisch nut van is, op de eerste dag hoefde het niet eens
Na de laatste act hoefde je niet 'uit te checken', De nooduitgangen aan de zijkant waren ook gewoon open waar iedereen zo maar doorheen kon.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
Ik snap het nut van die tags wel, maar niet het nut van weten dat driekwart van de bezoekers na de slotact naar huis gaat (dat het andere kwart eerder ging weet je immers op dat punt al).quote:
Ik moest dat wel. Zelfs een keer moeten wachten omdat dat apparaat het niet goed deed, toen werd ik tegengehoudenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Na de laatste act hoefde je niet 'uit te checken', De nooduitgangen aan de zijkant waren ook gewoon open waar iedereen zo maar doorheen kon.
Ze riepen de eerste dag ook om dat je die er niet af moest halen omdat je dan toch echt niet meer terug kwamquote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zag wel woensdag een paar malloten meteen die tag er van af knippenZullen wel flink de lul zijn geweest
Heel erg zielig.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Moody het volgende:
Die lui met 12 bandjes om hun pols. Zijn die stoer of zielig?
Ik stoor me daar niet aan. Moeten ze lekker doen. Ik haal mijne er meestal na de zomer af.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Moody het volgende:
Die lui met 12 bandjes om hun pols. Zijn die stoer of zielig?
Nee ik stoor me er ook niet aan. Ze willen uitstralen dat ze veel festivals bezoeken. Dat betekent dat ze veel vrije tijd hebben. Ben wel jaloersquote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stoor me daar niet aan. Moeten ze lekker doen. Ik haal mijne er meestal na de zomer af.
Ranzig? Gaat gewoon mee in douche/bad, hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
En ranzig. Al zijn er lui die die bandjes er vlak voor het festival weer om hun arm naaien
Ik denk trouwens dat ik mijn Pukkelpop '12-bandje gewoon weer om doe voor Pukkelpop dit jaar. Heb het ding zonder kleerscheuren afgekregen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee ik stoor me er ook niet aan. Ze willen uitstralen dat ze veel festivals bezoeken. Dat betekent dat ze veel vrije tijd hebben. Ben wel jaloers
Ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Horloge die je niet kan wassen? Bestaan die nog?
Jawel, maar ze zijn na 7 jaar dragen meestal uit als een versleten onderbroek. Dezelfde kleur ookquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ranzig? Gaat gewoon mee in douche/bad, hoor.
Ik schrob mijn bandjes gewoon af en toe met shampoo en dan zijn ze weer als nieuw.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zijn na 7 jaar dragen meestal uit als een versleten onderbroek. Dezelfde kleur ook
Dat klinkt als Apres Ski verkiezen boven heel veel mooisquote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Timo20 het volgende:
Terug van een EPISCH weekend Rock Werchter.
In willekeurige volgorde waren oa. Editors, Rammstein, Major Lazer, Bloc Party en Rudimental de hoogetpunten.
Maar dat was allemaal niets vergeleken met ons party paviljoen op camping B1. Wat `n geweldige happening was dat, de meest geniale festival camping ervaring ooit met Der Alte Dessauer, Thunder en de French Guy. Onvergetelijk! volgend jaar doen we `t gewoon weer![]()
![]()
![]()
Ja me too. Die van de camping is er al af. Ik ga geen reclame maken voor die Red Bull zooiquote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schrob mijn bandjes gewoon af en toe met shampoo en dan zijn ze weer als nieuw.Niet dat ik er 12 om heb, hoor. Alleen Werchter '13 nu.
Inderdaad. Fuck die campingquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat klinkt als Apres Ski verkiezen boven heel veel moois
Verschrikkelijk inderdaad. Was vooral zo voor Rammstein en Blur. 'Toevallig' waren het beide keren Fransozen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Xummon het volgende:
meeste erger ik me altijd aan die laatkomers (meestal met uberdikke rugzak) die zich dan ff van achter naar voren proberen te dringen, terwijl de tent al propvol staat.
Tijdens Ben Howard ook zo een aap, 2 meisjes moeten afschermen omdat deze sukkel gewoon door bleef dringen gelukkig sloeg iemand zijn hele drankvoorraad uit zijn handen.
100% eens. Wat zijn die lui irritant.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Xummon het volgende:
meeste erger ik me altijd aan die laatkomers (meestal met uberdikke rugzak) die zich dan ff van achter naar voren proberen te dringen, terwijl de tent al propvol staat.
Tijdens Ben Howard ook zo een aap, 2 meisjes moeten afschermen omdat deze sukkel gewoon door bleef dringen gelukkig sloeg iemand zijn hele drankvoorraad uit zijn handen.
Terechte klacht. Mensen die denken dat je er drie kwartier voor het begin voor de lol staat te wachten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Xummon het volgende:
en dan na de enige hit die ze kennen even hard weer de tent uitstormenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Moody het volgende:
[..]
100% eens. Wat zijn die lui irritant.
Als ik iets graag wil zien ben ik 15-30 min. van te voren al in de tent voor een mooie plek. Lui die tijdens het concert ff komen kijken banjeren zich met hun dikke harige lijven zo naar voren.
Met opgeheven hoofdquote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef Xummon het volgende:
[..]
en dan na de enige hit die ze kennen even hard weer de tent uitstormen
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat klinkt als Apres Ski verkiezen boven heel veel moois
Duidelijk. Ben nog nooit op een festival geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]! haha nee dat was alleen voor en vooral na het programma op `t terrein
Gezellige feestjes bouwen met allemaal vreemden die langs kwamen en mee feestten tot een uur of 5 in de ochtend
We stonden (als je de camping opkwam) op de eerste gang rechts, helemaal aan `t einde van de gangquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Fuck die campingIk stond ook op B1, geen paviljoen gezien
ah okquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Duidelijk. Ben nog nooit op een festival geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |